17

933 35 0
                                    

Lucifer szemszöge

- bízol bennem? - Sahra hangja annyira határozott volt miközben szemeivel az arcomat fürkészte hogy még ha azt mondta volna a föld lapos simán elhittem volna neki. Bízom benne hiszen Ő az én Szerelmem.
- bízom! - jó magam is meglepődtem határozottságomon. Nem is tudtam hogy tudok ilyen is lenni. De ha Sahraról van szó akkor mindig ilyennek kell lennem.
- attól félek hogyha elmegyek a koliból és pár napra hazamegyek akkor...akkor nem fogsz nekem otthol megjelenni. És ha nem látlak akár egy napra is akkor azt nem bírom ki! - muszáj volt elmosolyodnom Sahra butaságán. Szegény azt hiszi hogy le vagyok korlátozva és csak bizonyos helyeken jelenhetek meg.
- te kis butus. Bárhová is mész én követlek és bárhol is vagy én ott leszek! Bárhol meg tudok jelenni Szerelmem nem vagyok börtönbe zárva. - végigsimítottam arcán mire a száját egy hatalmas nagy megnyugvást sugárzó sóhaj hagyta el. Imádtam az egész lényét. Megsimítottam arcát és egy utolsó csókot leheltem ajkaira majd leléptem. Hagytam hogy el tudjon készülni az útra hiszen ma délután már indúl is.

Visszatérve a Pokolba Moa még mindig nem szolt hozzám. Tudta hogy Sahraval egyre erősebb a kapcsolatom és azt is tudja hogy ő már sohasem fogja visszaszerezni azt ami annó az övé volt. A szívemet. Tudom hogy még ki akarja csinálni Sahrat ahogy Sahra is fúj Moára hiszrn tudja hogy együtt voltunk. Valjuk be még mindig imádom ahogy ezek ketten meg akarják ölni egymást. Bár Sahrara vigyáznom kell hiszen nincsenek olyan emberfeletti képességei mint ennek a nagyszájú démonnak. Nem bírtam ki hogy ne pillantsak le a lányra. Az ahogy pakolászta a ruháit és ahogy magával veszekedett hogy mit vigyen magával mosolygásra késztetett. Nem sokáig tudtam gyönyörködni az én szerelmemben ugyanis az ajtó kicsapódott és belépett rajta valaki.

- kopogni nem szokás? És ha éppen mást csinálok? - dühös arccal fordultam zaklatom felé. Moa eleresztett egy féloldalas mosolyt majd kacéran elkezdett közelebb lépkedni felém.
- ugyanmár Lucifer! Mi mást is csinálhatnál? - végigsimította melkasomat és egy mosoly kíséretében közelebb hajolt. - lehet tudok benne segíteni! - a mondatokat fülembe suttogta amitől a fantáziám beindúlt. Elkezdte fülem puszilgatni majd letért a nyakamra közben elkezdte kigombolni kezével a gombokat az ingemen. Teljesen elvesztettem egy pillanatra az eszemet.
- Moahh...- nincs bennem annyi erő hogy tovàbb folytassam az ellenkezést hisz valjuk be azért nem kevés év van mögöttünk. Érti a dolgàt és ezzel teljesen tisztába is van. Kezemet levezettem derekára mire beletúrt hajamba. Imádom ezt az érzést.
- ugyanmár Lucifer! A Pokol Ura vagy! Bármit megtehetsz amit akarsz! - keze elkezdett lejjebb vándorolni és épp az övemet akarta kicsatolni amikor észbe kaptam és eszembe jutott Sahra.
- igen Moa a Pokol Ura vagyok! - erősebben megszorítottam a derekát majd egy erőteljes határozott mozdulattal eltoltam magamtól. Moa szikrákat szórt tekintetével de mire megszólalhatott volna az ajtó ismét kinyílott és belépett rajta Baltazar.
- Főnök! Ohh...hát..hát ti meg mit csináltok? Lucifer neked nem barátnőd van? - teljesen ledöbbent ott az ajtóban és tudtam hogy bármit is mondok látszik rajtunk hogy valami biztosan történt.
- de igen! Van! Mi csak egy ügyet beszéltünk meg! - hangom határozottságától és a multkori balhé után nem mert szólni vagy ellenkezni. De úgysem hitte el hiszen az ingem ki volt gombolva Moán pedig látszott hogy nagyon feszült. Vett egy nagy levegőt majd beljebb lépett mire a nő azonnal észbe kapott és ahogy kiviharzott maga után elég durván becsapta az ajtót. Itt a Pokolban mindig is zajlott az élet dehát mit is vártam.

Miután mind a kettővel lerendeztem a dolgokat lepillantottam Sahrara hiszen tudnom kell mi van vele. Valami furcsa érzés marja a szívemet. Valami olyan dolog ami nem hagy nyugodni és arra késztet mondjam el Sahranak a dolgokat mielött Moa teljesen máshogy fogja előadni. Nem ajarom hogy azt higyje megcsalom mert ez nincs így. Én halálosan beleszerettem és ez ellen még a drágalátos nagyszájú kisasszony sem tud tenni semmit.

  Sziasztok! Tudom tudom már megint nagyon későn hoztam a részt és sajnálom is. De megérkeztem vele és remélem hogy nektek is ugyan olyan izgalmas és jó lesz ahogy az eddigi részek. Ti mit gondoltok Moa meg fogja bosszulni amiért Lucifer visszautasította?
Hamarosan hozni fogom a következő részt addigis jó olvasást puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now