Nedir ki aşık olmak çok ağlamak mıdır , çok ama çok sevmek midir yoksa sevdiğini iddia etmek midir. Herkesin kendine göre bir aşk tanımı var . Bana göre aşk, ruh eşini bulabilmektir, her karşınıza çıkanı aşk sanabilirsiniz ama insan böyledir her hoşlandığına aşk demek ister çünkü aşk denilen şeyi tatmak ister. Ama aşk zordur öyle hemen çıkmaz karşımıza, ben hep ansızın karşıma çıkacağına inanmışımdır. Aşk tesadüfleri sever diye kalıp bi cümle var onu bilirsiniz evet öyle, tesadüfleri sever ama unutmayın tesadüfler her zaman tesadüf değildir bazen tesadüfleri kendi seçimlerimizle yaratırız.Bazen sevebilmeyi,sevdiğini söyleyebilmeyi,korkmamayı ,açılabilmeyi,delicesine ağlamayı yapabilmeliyiz. gizlenmeden ağladığın bi an oldu mu ,sırf seni güçlü sansınlar diye hep gizli ağladın, bırak seni güçsüz bilsinler,dibe vuracaksın belki,elinden birinin tutmasını isteyeceksin ama unutma şu hayatta elinden tutabilecek tek kişi sensin. Ağlamaktan,acılarının olmasından , aşk acısı çekmekten utanma çünkü seni sen yapan şeyler onlar . Lütfen kendini sev ve kabullen.Seni sadece sen kurtarabilirsin ve sen kendini seversen başkalarının seni sevmesine izin verirsin.
sizlere bir şarkı bırakıyorum;
the build a home.