Prolog

2.7K 175 7
                                    

        Dacă mi-a rămas ceva în minte din cei 2 ani pe care i-am petrecut ca Agent A.P.A.S.E. , cu siguranță nu au fost toate protocoalele citite și recitite de Agent Ward . Dacă am simțit nevoia să vorbească cineva în locul meu , cu siguranță nu a fost nimeni altcineva decât Simon . Dacă mi-am găsit vreodată cel mai bun prieten, cu siguranță nu a fost Will , iar dacă vreodată nu am știut ceva , cu cea mai mare siguranță, nu a fost Mia cea care știa în locul meu. Nu-mi pasă dacă ceilalți mă cred o ciudată-geniu-tocilară sau dacă zic că eu și Simon am fost născuți sub aceeași stea doar pentru că el e singurul care înțelege tot ce trăncănesc eu. Aș vrea să pot discuta cu colegii mei și despre alte lucruri în afară de știință, ceva ce îi interesează și pe ei, dar încă nu am descoperit care ar fi acele lucruri . 

        -Skye ? Vrei să te ajut cu prăjiturile ? a strigat Simon . 

        -Nu, nu ! Mă descurc . 

În câteva secunde intră în cameră cu o tava mare de prăjituri . Deși eram deja cu toții plini de la toate mâncărurile de Crăciun de până acum , am întins mâna după una . Nu îmi mai petrecusem demult Crăciunul lângă un brad, cu multă mâncare pe masă și cu televizorul auzindu-se pe fundal. Părinții mei sunt în Londra , iar eu în New York . Nu i-am mai văzut de când am intrat în A.P.A.S.E. , însă țin legătura cu ei . 

        -Drăguț apartament ... zise Agent Ward . 

        -Mulțumim ! au răspuns Skye și Will în același timp. 

Agentului Ward nu prea îi convenea că Skye s-a mutat cu Will, dar nu avea niciun drept să comenteze atâta timp cât vreme de 19 ani nu a văzut-o niciodată pe fiica lui . 

Ne-am adunat cu toții de Craciun, după o scurtă vacanță . În câteva zile vom intra din nou la program normal în A.P.A.S.E. Probabil noi am hotărât să ne petrecem Crăciunul împreună pentru că niciunul dintre noi nu are familia aproape sau poate nici macar nu o are, dar asta presupune meseria noastră , să lăsăm în spate familia și copilăria . 

        -Pfuaii...chestia asta e tare ! 

        -Mia, lasă tequilla aia jos și vino aici să mânânci cu noi ! urlă Agent Ally . 

        -Deah... cu voi ... Voi, cei care lați lăsat pe Gabriel în voia sorții ! Asta-i cruzime, vă jur ! 

        -Ferească Sfântul... murmură Agent Ward . 

        -Fratele meu probabil este acum cu vreo colegă de-a lui de clasă printr-un bar. îi zise Skye . Nu cred că ar mai trebui să te îngrijorezi pentru el . 

        -Prostii... Știu, dar știu eu sigur că acum suferă că nu e cu mine ! 

Sincer, cred că Gabriel i-a uitat și numele Miei . Ca să nu mai pomenesc de faptul că copilul ăla se mai gudurea și pe lângă sora lui Will . Skye nu părea foarte afectată de plecarea lui Luhan . În primele zile am văzut-o puțin deprimată, dar atâta tot . 

        -Steve nu cred că va mai ajunge . 

        -De ce nu ? 

        -E cu Răzbunătorii . 

       -Am figurine cu Răzbunătorii ! exclamă Mia . Thor , Căpitanul America , Hulk , Iron Man , Arcașul și Văduva Neagră ... Ahh... Aș da orice să îi văd în persoană ... și cu asta mai dădu un pahar de tequilla peste cap . 

        -Cred că e deajuns cu aia ! zise Agent Ally ridicându-se și luându-i din mână sticla Miei . Copilo, ai împlinit 16 ani ! Ce-i cu tine ? 

Mia începu să râdă . 

        -Ce-i cu mine ?! Ce-i cu mine ?! Voi l-ați luat pe Gabriel , voi l-ați lăsat pe Luhan să plece , voi mă credeți pe mine proastă doare pentru că sunt cea mai mică, și știți ceva ? Și eu cred despre voi că sunteți cea mai de rahat echipă pe cere putem să o am ! 

Toți au început să vorbească între ei și să țipe. Se acopereau unii pe alții . 

        -Asta-i josnic din partea ta !

        -Are dreptate ! Suntem o echipa de rahat ! urlă Gus . 

        -Vezi-ți de ale tale ! 

        -Ești și tu pilit sau ce ? 

        -Asta-i o prostie ! 

        -Nu, nu aveți dreptate ! 

        -Poate că nu este așa cum credeți voi ! 

Și au continuat să se certe și să se acopere și să țipe și să urle .... Minunat Crăciun nu-i așa ? Ei bine, probabil a fi agent A.P.A.S.E. nu îți dă dreptul și la o viață normală . 

        -Crăciun fericit ! am șoptiit eu fiind sigură că nimeni nu mă aude . 

Simon veni lângă mine cu cana lui de ciocolată caldă în mână  . Noi eram singurii din afara discuției aprinse . (mass-media)

        -Craciun fericit , Jemina !

Agents of A.P.A.S.E. II : Știința nu ajută.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum