Capitolul I
__________________________- Kim Soomin, 15 de ani, 1.60 înălțime, naționalitate: Coreeană, părinții decedați, fără religie! Îmi spune el prezentarea mea.
Crezi că poți să intri în banda noastră? Mă întreabă uitându-se țintă la mine.
- Da
- Dacă într-o misiune va trebuii să omori pe cineva, o vei face?
- Da
- Poți să-l împuști pe bărbatul acela? Ne îndreptăm privirea spre un bărbat ținut de 2 bodyguarzi legat la mâini și gură.
- Da.. Spun luând pistolul negru de pe masă la fel de neagra pe care mi l-a întins omul din fața mea.
Mă îndrept spre omul acela cu o privire rece care ascunde multe, ochii negri care sunt secați de lacrimi și cearcănele vizibile, parul negru și destul de lung care îmi stătea pe față ciufulit, buzele roz și uscate... Îi pun pistolul la tâmplă, el țipând văzând că n-o sa dau înapoi!
Mă uitam țintă în ochii lui ce păreau foarte înfricoșați, nu mă înmoaie, la mine nu s-a uitat nimeni cu milă și nici eu n-o s-o fac.
-Să țipi nu va avea niciodată un rost, nimeni nu te-ar auzi, și chiar dacă o vor face, ignoratul e cea mai bună alegere pe care o pot face! Spun eu cu o voce stinsă care nu prezintă nici o emoție. Omul se uita la mine cu ochii măriți și roși de la atâta plâns.
După sunetul puternic provocat de la pistolul pe care îl țin în mână.. Bărbatul pică la pământ eu uitându-mă la gaura din tâmplă făcută de glonț!
- Felicitări ai trecut!
Mă felicită omul din spatele meu.
__________________________
*În prezent*
__________________________Sunt Kim Soomin, am 20 de ani, 1.68 înălțime, naționalitate: Coreeană, părinții decedați, fără religie...
În prezent, și totodată timp de 5 ani am lucrat ca Spion și asasin pentru Lee!
Durerea pe care o port în suflet o știe doar Lee, nu-mi permit sa mă apropii de alți oameni, nu pot avea încredere în ei, este inevitabil că o sa mă trădeze atunci când am cea mai mare nevoie de ei!În momentul de fața, sunt pe acoperișul unei vile așteptând să primesc mesajul pentru a coborâ prin acoperiș și a omorâ un boșorog care face trafic de persoane, în special femei, el ne-a furat o sumă mare de bani, iar eu trebuie s-o recuperez. Trebuie să port o mască și niște mănuși pentru a nu fi recunoscută sau pentru a lăsa amprente.. în caz de orice.
YOU ARE READING
«my past is not a brilliant one»
Action-Trecutul meu nu e unul strălucit! -De ce aduci vorba de trecut cât timp noi trăim prezentul? Cu ce te ajută regretele? Poți schimba ceea ce ai făcut? Timpul o să te ajute, dar trebuie să-ți găsești persoana cu care timpul trece mai repede...