Κεφάλαιο 34

262 16 0
                                    

Πρώτη μέρα στην σχολή σήμερα και να πώ την αλήθεια οτι βαρέθηκα.Δεν έγινε και τίποτα το σημαντικό απλά τα κορίτσια εδώ είναι λίγο σνόμπ να πώ.Ευτυχώς τελείωσα νωρίς και γύρισα στο σπίτι.Πριν πάω σε εμένα σταμάτησα στο σπίτι της Ολίβιας για να δώ τι κάνει.


Ολ-''Καλώς την.Πέρνα μέσα.''

Α-''Στη σχολή ήταν πολύ βαρετά''είπα και έκατσα στον καναπέ

Ολ-''Θες να πάμε καμιά βόλτα?Σήμερα κάποια έχει όρεξη και θέλει παγωτό''είπε και άρχισε να χα'ι'δεύει την κοιλιά της.

Α-''Φύγαμε''είπα και σηκώθηκα γρήγορα


Περπατάμε τρώγοντας παγωτό και μιλάμε για διάφορα θέματα.Ξαφνικά η Ολίβια άρχισε να ζαλήζεται.


Α-''Πώς είσαι?''την είπα και την βοήθησα να κάτσει σε ένα παγκάκι

Ολ-''Καλά απλά...Αχ...πονάω''είπε και έπιασε την κοιλιά της.Χωρίς να το σκεφτώ την πήγα μέχρι ένα ταξί και πήγαμε στο νοσοσκομείο.


Περιμένω να βγούν οι γιατροί για να μου πούν τι τρέχει αλλά κανένας δεν μου κάνει την χάρη.Μετά απο ένα δεκάλεπτο έρχεται ένας γιατρός προς το μέρος μου.


Γιατρός-''Είστε φίλη της Ολίβιας?''

Α-''Ναι,είναι καλά?''

Γιατρός-''Καλά είναι τώρα ναι.''

Α-''Ευτυχώς.Απο τι το έπαθε?Απο κούραση?''

Γιατρός-''Οχι...Καλύτερα να μιλήσετε με την ίδια.''είπε και έφυγε

Μετά απο λίγο αφού είχε ετοιμαστεί και η Ολίβια και μας είπαν οτι μπορούμε να φύγουμε πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.


Α-''Θα ήθελες να μιλήσουμε για το τι έγινε?''

Ολ-''Θα τα πούμε κάποια στιγμή καια υτά απλά δεν είμαι έτοιμη ακόμα.Θα έρθεις?''μου είπε μπένοντας στο ταξί.

Α-''Πρέπει να πάω απο τον Ορέστη στην εταιρία για να μου δώσει κάτι.Το βράδυ έλα καμιά βόλτα απο το σπίτι θα φτιάξω πίτσα.''

Ολ-''Έγινε''είπε και έφυγε το ταξί


Περνάω απο τον διάδρομο για το γραφείο του Ορέστη και όλοι με κοιτάνε.Δεν δίνω σημασεία.Φτάνω έξω απο το γραφείο του και χτυπάω την πόρτα , άκουσα το κλασικό περάστε και μπαίνω μέσα.

Your choice (Greek)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant