~7~

45.2K 1.3K 386
                                    

İyi okumalar ❤

Buradan gitmek istiyordum kaçsam beni yakalar mıydı ? Tabi ki de yakalardı. Etrafıma baktığımda sigara dumanından (!) yiyişen insanlardan , deli gibi dans eden insanlardan bir bok göremiyordum ki. Benim burada olmamam lazımdı. Araz bana bardağı uzattığında tuhaf bakışlarla Araz'a baktım.

"Bu ne ?"

"İç."

Bu çocuk bana emir vermekten ne zaman vazgeçecek acaba ? Önümde duran bardağa iğrenerek baktım bir yudum aldığımda yüzüm şekilden şekle girmişti.

Midem kusacak olduğumun sinyalini verirken bu kadar şeyin içine bide bu eklenmişti. Rezil olmak istemiyordum hemen etrafa göz gezdirirken bir şey bulamayınca pes edip Araz'a sordum. Bileğimden tutarak ayağa kaldırdı hızlı adımlarla insanları aşıp tuvalete girdik köşede öpüşen çift bizi görünce tuvaletten çıktılar boş bir kabine girip öğürmeye başladım midemde ne var ne yoksa çıkarmıştım sifona basıp kabinden çıktım. Elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktığımda berbat bir haldeydim. Araz'a baktığımda ise boş boş bana bakıyordu.

Suratında bir duygu kırıntısı görsem dişimi kırıcam ! Sinirle yanından geçip tuvaletten çıktım. Çıkışa doğru giderken insanları ittirip özür diliyordum ama pekte umurlarında olduğu söylenemezdi. İnsan barajını aşıp dışarı çıkınca temiz havayı içime çekip rahatladım. Hemen arkamdan biri kolumu tutup beni döndürdüğünde Arazla dip dibe geldik bu hiç iyi değildi. Yüzüme doğru hücum eden sıcaklığı hissedebiliyordum.Geri çekilip aklımda olan tek bir soruyu sordum.

"Niye beni buraya getirdin ?"

Cevap vermeyip bileğimden tutarak çekiştirmeye başladı. Motora bindiğimizde kaskları takıp hızla oradan uzaklaştık.

Eve geldiğimizde motordan inip hiçbir şey demeden kaskı çıkarıp verdim. Ağlamak istiyordum ama yapamıyordum tam boğazımda tıkalı kaldı kelimeler ne konuşmak ne de susmak istiyordum. Çantamdan evin anahtarını çıkartıp kapıyı açıp içeri girdim. Ayakkabılarımı çıkartıp koşarak odama çıktım annemlerin beni fark ettiğini sanmıyordum zaten. Odama girip kendimi yatağa attım.

Bu çocuk benden ne istiyordu böyle ? Araz'a karşı neden böyleyim bende bilmiyorum. Bir yandan ondan nefret edip bir yandan da onun yanında olmak istiyordum. Neden ? Çünkü ben tam bir aptalım.

Üstümdekileri çıkartıp pijamalarımı giydikten sonra yatağa yatıp en çok sevdiğim şeyi yani uyumak için gözlerimi kapadım.

**

Sabah ilk defa alarm çalmadan uyanmıştım ne mutlu ne mutsuz hissediyordum boştum ruhum bedenimden çıkıp gitmişti sanki. Yataktan kalkıp camdan dışarıyı izledim daha güneş yeni doğuyordu uzun zaman olmuştu güneşin doğuşunu izlemeyeli. Telefonuma baktığımda Araz'dan mesaj gelmişti şaşkınlıkla ve uyku sersemliğiyle mesajı açtım.

GÖNDEREN ARAZ: Hadi hazırlan kahvaltıya gidelim :)

Bu çocuk benimle dalga mı geçiyor ? Ne yapmak istiyorsun Araz ?

GÖNDERİLEN ARAZ: Tamam.

Banyoya girip kısa bir duş aldıktan sonra hızlıca saçımı kurutup üzerime bir şeyler giydiğimde hazırdım. Aşağı inmemi söyleyen mesaj geldiğinde çantamı alıp aşağı indim. Motora binip sessiz olan sokağı inleterek oradan uzaklaştık.

Gözlerimi açtığımda önceki geldiğimiz tepeden farklı bir tepedeydik.

"Araz burası neresi ?"

"Burası artık yeni evin. Annen ve babanın yaptıklarının cezasından faydanalacaksın. Artık bundan sonra ne ailen ne de arkadaşların yok."

BUNDAN SONRA BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin