Part 1 -1D-

101 4 1
                                    

Pa ja sam Emily, imam 19 godina i zivim u Londonu i velika stvar koju trebate znat o meni je da sam Directioner i najdrazi mi je Harry, a mojoj BFF Em Niall inace ona se zove Emma i poznajemo se pa...dugo haha. Pa roditelji su mi oni 'ljudi iz svijeta slavnih' mama je dizajnerica, a tata ima svoju veliku firmu. No da se ja vratim na događaj od danas pa idem na koncert sa Em i jednostavno sam presretna. Nazvala sam Em.

Em: Sto je sad oblacim se za koncert.-AHH kod nje je sve lakoo, a da poslje koncerta imamo druzenje sa deckima na 4 sata. Waaa. 

Ja: Em nezz sta da obucem.-Kada sam rekla zadnju rijec samo se culo ono bipp za kraj poziva. Ma daj.

...Nakon sat vremena...

Pa nasla sam sto cu obuc, a to je bila crna haljina sa tankim crvenim kajisem, moje cvijetne tajice i crne zatvorene stikle sa punom petom.

Dok je Em na sebi imala svoju krem duksu sa crvenim srcima i crne traperice.

Sjeli smo na svoja mjest, naravno VIP i cekali da koncert pocne. Nakon nekoliko minua cekanja decki su izasli i poceli pjevat, na kraju su imali pjesmu 18 na koju su svi plakali.

Nakon koncerta uputili smo se kroz neke mracne hodnike do deckiju i napokon dosli.

Ja: Um...Hey-rekla sam ne sigurno

Decki: Hey!!-uzvratili su svi osim Harry-a koji je bio okrenut leđima, nakon sto su svi odgovorili Em je samo pala u nesvjest.

Ja: OMG Em jesi dobro Emm.-U tom trenutku Harry se okrenuo i potrcao ka nama

Harry: Jesi dobro, pa sto joj se dogodilo. -U tom trenutku Em se probudila i nasmijala.

Ja: Em znas kako si me prestrasila OMG.

Em: Ma oke sam, no sto cemo mi radit?-bila sam iznenađena njezinom brzom oporavku.

Zayn: Pa mozemo 20 pitanja da se bolje upoznamo.

Svi smo se slozili i dosta dugo igrali, vrijeme nam je brzo proslo i trebale smo otici.

Ja: Ja i Em sad trebamo ic proslo nam je vrijeme pa...

Harry: Aham oke. Pa evo ti moj broj.-Dao mi je papiric sa brojem.

Nakon toga svi smo izmjenili brojeve i ja i Em smo krenule kuci.

Ovo je prvi dio moje price, u drugom se Emily i Harry pocinju zblizavat pa citajte i dalje:)

Mislim da cu i danas stavit novi dio <3

Magic -h.s.-♥Where stories live. Discover now