ɪɴᴛʀᴏ

81 20 69
                                    

-------❦-------

Mempersembahkan , karya kolaborasi kami.

Regret ; Jung Hoseok

-------❦-------

-Dilarang meniru, mengambil idea, plagiat dan yang seangkatan dengannya.

-100% idea asal daripada kami. Segala persamaan hanyalah satu kebetulan.

-------❦-------




"Kau dah tahu kau tak ada duit, kenapa kau pinjam?"


"S-sebab saya tak ada duit lah saya pinjam tuan. Maafkan saya. Bagi saya sedikit masa lagi." rayu wanita dalam lingkungan 40-an itu.


"Daripada tahun lepas lagi kau minta masa. Apa? Kau ingat aku siapa? Aku tak kira, bayar atau aku bunuh kau sekeluarga!" gertaknya.


Tiba-tiba satu suara memecahkan situasi yang tegang itu.


"Helloo! Anak ibu dah balik—IBU!!"


"Oh jadi, kau ada anak perempuan huh? Cantik."


"Kami tak ada duit nak bayar. Kalau tuan tak kisah, tuan ambil lah anak kami sebagai bayarannya." ujar sang ayah yang sudah terbaring akibat dibelasah sebentar tadi.


"Menarik. Aku boleh jual anak kau dekat kelab malam. Dengan rupa paras dia ni, aku pasti berebut-rebut lelaki nak kan dia."


"Kau siapa! Aku bukan patung lah nak jual-jual!" protes si anak gadis itu.


"Jay, tahan dia." arahnya.


Dengan pantas Jay menarik gadis itu lalu mencengkam lehernya.


"L-lepaskan aku!" dia meronta-ronta untuk melepaskan diri. Tetapi apalah daya gadis sekecilnya hendak menandingi kekuatan seorang lelaki.


"Tuan! Tolong jangan apa-apakan anak saya! Saya janji saya bayar tapi jangan usik anak saya!!" sang ibu merayu-rayu diikuti dengan air mata yang deras mengalir.


"Ah! Tuan ambil saja budak tu!" ujar si ayah pula. Dasar bapa tidak bertanggungjawab.


"Okay, aku ambil dia. Lepas ni, aku tak akan cari kau berdua dan kau berdua pun tak boleh cari anak kau ni lagi."


Dia merentap lengan si gadis itu lalu memaksanya untuk berjalan keluar.


"IBUUU TOLONGG!!!" gadis itu menjerit-jerit namun ibunya hanya mampu memerhati dengan air mata. Tidak mampu berbuat apa-apa.


"Masuklah perempuan!" dia ditolak masuk ke dalam kereta mewah itu. Pintu ditutup.


"Kau boleh berhenti meronta tak!" tengkingnya yang mulai rimas.


Gadis itu meronta dengan lebih kuat lagi. Dengan tidak sengaja dia tertendang aset berharga milik lelaki itu.

"Ahh! Jay, tahan perempuan ni!!" arahnya lalu mencapai kotak yang berada di bawah.


Jarum suntik dicapai lalu diisi dengan cecair ubat tidur.

Baju gadis itu direntap perlahan hingga lengannya terdedah lalu si dia menyuntik masuk ubat tidur itu.

Setelah beberapa saat, gadis itu berhenti meronta. Perlahan-lahan dia terlelap.


"Jalan."

-------❦︎-------

nak lagi?

hehehe silalah support and vote~






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[CS] Regret ; Jung HoseokWhere stories live. Discover now