part(8)

37.8K 4.4K 145
                                    

ကားေနာက္ခန္းတြင္ရွိေသာ အထုပ္ႀကီး အထုပ္ငယ္ေလးမ်ားသည္ စုစုေပါင္း ၆ လံုးေတာင္...
ပိုင္ေဇ၏မ်က္ႏွာသည္ရွံု႔တြသြားကာသူ႔ေဘးတြင္ ရပ္ေနေသာ မိမြန္ႏွင့္ခြန္းသကိုျပဴးၿပီးေမးလိုက္သည္။

" Ok...ဒါေတြကဘာေတြလဲ ဆိုတာငါ့ကို တဆိတ္ေလာက္ရွင္းျပၾကပါအုန္း"
ခြန္းသက ပုခံုးတြန္႔ျပၿပီး မိမြန္ဘက္ကို မ်က္လံုးထိုးျပသည္။ေမျမတ္မြန္သည္ မွိုရေသာမ်က္ႏွာလို ရႊင္ပ်ေနၿပီး လက္ညိဳးကေလးတထိုးထိုးႏွင့္ေျပာေတာ့သည္။
"ဒါက နင့္ဖိနပ္အိတ္! ဒါကနင္းေဘာင္းဘီအိတ္! ဒါက နင့္ အက်ႌ အပါး ေတြ ထည့္ထားတဲ့အိတ္! ေဟာဒါက အက်ႌထူ အိတ္! ဒါက လက္ေတာ့ပ္ေတြ ေမာက္စ္ေတြ ထည့္ထားတဲ့အိတ္! ဒါက နင့္ skin care အိတ္!ဘယ္လိုလဲ ငါေတာ္တယ္မလား!"

ပိုင္ေဇသည္ ႏႈတ္ခမ္းကို တင္းတင္းေစ့ၿပီး အဆံုးထိသည္းခံထားရေသာမ်က္ႏွာေဘးျဖင့္ လက္ခုပ္ကို တေျဖာင္းေျဖာင္းျမည္ေအာင္တီးလိုက္သည္။ထို လက္ခုပ္သည္ မိမြန္ကို မ႐ိုက္လိုက္ရ၍ လက္ဖဝါးျခင္း အာသာေျဖေပးတဲ့သေဘာ!! မိမြန္သာေယာက်ၤားေလးဆိုရင္ ဒီေနရာမွာ လွိမ့္ကန္ပစ္တယ္!! အိမ္ေပၚကေန တသက္လံုးမ်ားဆင္းခိုင္းေစခ်င္ေနသလားပဲ..
ဒါဟန္ျပေလ..ဟန္ျပဆင္းလာတာဟဲ့ မသာမရဲ႕!!!
ပိုင္ေဇစိတ္ထဲက ေနအႀကီးအက်ယ္ေအာ္ဆဲလိုက္ၿပီး ျပံဳးျပံဳးေလးေနလိုက္သည္။
"မိမြန္ရယ္... နင္ကငါ လင္ေနာက္လိုက္ဖို႔ ပစၥည္းေတြစုလာေပးသလားေအာင္ေမ့ရတယ္"

ေမျမတ္မြန္သည္ မိမိကိုရြဲ႕်ျပာေနေသာပိုင္ေဇကိုၾကည့္ၿပီး ရီခ်င္စိတ္ကို မနဲေအာင့္ကာအတည္ေပါက္ႏွင့္ျပန္ေနာက္လိုက္သည္။

"ေအးေနာ္... နင္လင္ေနာက္လိုက္ရင္လည္း ငါတို႔ပဲ ကူညီရမဲ့တူတူ.. အခုတည္းက လိုက္သြားပါလား!"

"မိမြန္!!"

"အာ...စတာစတာ...နင္ဘာယူမယ္မွန္းမသိလို႔ ေတြ႕သမွ်အကုန္ထည့္လာတာေပါ့..လိုတာပဲခြဲယူေလ...နင္ကလည္း"

ပိုင္ေဇ သူမကိုမ်က္ေစာင္း တခ်က္ထိုးကာ အိတ္ေတြကိုဖြင့္ၾကည့္ၿပီး ထုတ္သင့္သည္မ်ားကို ထုတ္ လိုအပ္သည္မ်ားကို ေပါင္းထည့္လိုက္သည္။skin care set က မပါမျဖစ္။ ဒီရက္အတြင္း အရက္ေသာက္လိုက္ မူးလိုက္႐ူးလိုက္ႏွင့္ စကြင္းေတာင္မခဲရဘူး... အိုစာေတာ့မွာပဲ..မလိုအပ္သေလာက္ကို ဖယ္ထုတ္လိုက္ာေတာင္ အိတ္က သံုးထုပ္က်န္ေနေသးသည္။မတတ္ႏိုင္... အခုမွေသခ်ာေတြးမိေတာ့သည္။ငါေတာ္ေတာ္ခ်မ္းသာပါလား... ဖိနပ္ပါင္းေသာင္းေျခာက္ေထာင္..
G-dragon က ဖိနပ္ထုတ္ေတာ့လဲ အေမာတေကာ လိုက္ဝယ္ရတာ...Chanyeol ႂကြားသမွ် ဖိနပ္ေတြကိုလည္းႀကိဳက္လြန္းလို႔ လိုက္မွာလိုက္ဝယ္ထားရတာ...အရင္တုန္းက ခ်မ္းသာသေလာက္ ခုေတာ့ေစာက္မြဲ!!

My Boyfriend is a traffic policeWhere stories live. Discover now