Yatakhaneden çıktıktan sonra yemekhane bölümüne geçtik Yankı'yı ortalarda bir masaya oturttum ve aşçının yanına gittim 2 tepsi aldıktan sonra Yankı' nın yanıma geldim. "Yankı sana birşey söylemek istiyorum" bana parlayan gözlerle bakıp"söyle Araf "gözlerindeki beklentiyi görebiliyordum ben ona Aşık olduğum gibi o da bana Aşıktı
" Biliyorum daha 2 gün önce geldim ve senin başına çok büyük belalar açtım. Özür dilerim " dedim yüzünde hem kırgınlık hemde sinir vardı ayağa kalkıp" önemli değil "dedi ve gitti neden gittiğini biliyordum ama şimdi olmaz.Sınıfa girip ders dinlemekten çok Yankı'ya bakmıştım yüzünde kırgın bir ifade vardı onu kırmak istememiştim aslında" Araf " sezen ismimi söylediğinde kalın ve keskin çıkan sesinle" efendim" dedim."Şimdi ben birinizin elini keseceğim sen de şifanı kullanarak iyileştir" dedi "ben şifa gücümü kullanmayı bilmiyorum" dedim. "anlatacağım sabırlı ol" dedi ve elindeki bıçakla Yankı'ya doğru yürüdü Yankı' nın parmağına kesik attığında benim canım acımıştı elime baktığımda görünürde hiç birşey yoktu Yankı'nın yüzü acıdan dolayı buruşmuştu "gel buraya Araf"
Yanına gittim Yankı' ya baktım bana kırgınlıkla bakıyordu mavi gözlerine baktıkça iliklerime kadar donuyorum siyah gözlerim sezeni bulduğunda "şimdi zihninde Yankı'yı iyileştirdiğini düşün ve bunu gerçekten iste" onu başımla onaylandıktan sonra Yankı'nın, elini tuttum tüm sınıf bizi izliyordu ve Yankı rahatsızdı gözümü kapatın sezenin dediklerini uyguladım gözümü açmamla sezen şaşkın bakışlarını üstüne hissettimYankı'nın eline baktım elinde yara geçmişti elim hala elinin üstündeydi gözlerine baktım hala kırgındı elini birden elimden çekince şaşkın bir şekilde baktım.
Şimdi ise arena gibi bir yerdeyiz.
Sezen "Baran" dedi Baran sarı saçları ela gözleri olan biriydi cılız değil'di ama kaslı'da değildi orta düzeyde
Sezen "beni kaç tur sarabilirsin" Baran düşünüp "20" dedi ve kolları esnesikçe esnedi ben şok bir ifadeyle bakarken kırmızı saçları koyu mavi gözleri keskin yüz hatları olan bir kız "ağzını kapat" dedi sonra'dan kendime gelip ağzımı kapattım sezen "Yıldıray" dedi kahve saçları, kaslı vücuda sahip yeşil gözleri ve keskin yüz hatları bulunan biri çıktı. "kaç
Yıldırım düşürebilirsin" dedi Yıldıray düşünüp "4 " dedi gözleri beyaza dönerken elleri beyazlaştı ve 4 Yıldırım düştü salon siyaha bürünürken gözüm Yankı'ya kaydı, bana bakıyordu ama sinirli bir şekilde her neyse odada ona Aşık olduğumu söyleyecektim***
Geri kalan kişiler yorgun oldukları için bir sonraki derse gücümüzü denesek dediler ve Sezen de kabul etti.
Yemekhaneye doğru ilerliyordum yemekhaneye vardığımda kimsenin olmadığı bir yere gidip oturdum Yemeğimi yedikten sonra odaya çıktım.
Yankı yoktu yaklaşık 10 dakika sonra geldi ve bavul çıkarttı önce ona sonra bavula bir bakış attım "nereye" dedim cevap vermedi "nereye Yankı " diye bağırdım irkilip bana baktı "sanane" dedi "bana neden trip attığını biliyorum Yankı" şaşkınca bana bakıp "o zaman ne istediğimi de biliyorsun" dedi "evet" dedim "o zaman uygula" dedi beynimde şimşekler çaktı ve ne yaptığımı bilmeden Yankı'yı tek hamleyle kucağıma alıp aşağı indim...
Devam edecek ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pogi
Fantasíaİsmi Araf olan bir adam ailesi başka bir gezegende Arafı doğurduktan 3 yıl sonra öldürüldü 15 yaşına kadar o gezegende yaşayan Araf, Tanrı ve Tanrıça arasında çıkan bir tartışma dolayısıyla 15 yaşında dünyaya gönderildi hafızası silindiği için hiç b...