Emily később megnyugodott, hisz megtorolta férje halálát.
A palota építése szépen haladt, minden alapanyag meg lett a törmeléknek el lettek véve a palota helyéről. Megkezdődtek az alapok ásatása és kezdték felhúzni a falakat.
A terv szerint ugyan olyanra szeretné a királyné ha építenénk. A kertet is füvesítettük, bokrokat telepítettünk és szökőkutat is hozattunk.
A palota körülbelül fél év alatt lett olyan, mint volt, még így is hogy sokan voltunk rá. A bútorozás is megvolt, padlók, parketták, csempék mindent leraktuk. A falakat is lefestettük. A királyné a végeredménnyel meg volt elégedve. Mintha nem lett volna itt háború és nem romboltul le teljesen a palotát a háború alatt.
- Gyönyörű lett a palota! Kiáltott fel a királyné, miután mindennel végeztünk. Bent is szétnézett és csodálkozva figyelte, hogy majdnem minden ugyan úgy van, mint volt.
Köszönöm, ha nem segítettetek volna, akkor még most is építkeznénk. Köszönte meg Emily.
- Ugyan a mi hibánkból lett olyan amilyen, így illő volt megcsinálni is! Mondta Lucifer kedvesen.Mindenki beköltözött a palotába, így a bázisunk kissé kiürült. Nem volt zsúfoltság már.
Egy nagyobb lakomával megköszönték még egyszer, hogy megépítettük az egész palotát és a kertet is. Mindenki jól mulatott, kivéve én.
Emily várja a válaszomat hogy leszek-e királyné vagy se. A választ még mindig keresem. Őrlődtem ebben a fél év alatt, nem tudtam még mit akarok.
Az emlegetett szamár meg is jelent mögöttem.
- Üdvözlöm Emily. Mosolyogtam kedvesen, hogy eltakarjam az aggodalmat az arcomról.
- Sétálunk a kertben? Kérdezte a királyné.Bólintottam, hogy igen. Tudtam, hogy rá fog kérdezni, hogy mire jutottam.
Lementünk a kertbe. Minden szépen zöldellt, a lovak is vissza kerültek a helyükre, még pegasus is ott volt. Felnyerített miután észre vett.
- Hiányoztál neki úgy látom! Kuncogott a királyné.
- Igen nekem is.
- Végül mi a válaszod? Emily mostmár a lényegre tőrt.
- Nem fogadhatom el! Sajnálom!
- Miért? Nincs kedvedre, hogy Sebastian lenne a férjed?
- Nem arról van szó, nem zavarna, de nem nekem való az hogy uralkodjak.
- Pedig tökéletes lennél erre a posztra!
- Ne erőlködjön, nem fogadom el és nem is fog változni a véleményem.
- Hmm rendben, nem baj, ez a te döntésed nem erőszakoskodok.
Megértően a vállamra rakta a kezét és kicsit megsimogatta, majd levette a kezét.Másnap reggel hagytuk el a palotát és mentünk a bázisra.
Mikor visszaértünk, már tudtam a választ hogy mit akarok, csak úgy bevillant. A testvéremmel akarok lenni, akármit is csinál vele szeretnék lenni.
Rúfusz megkérdezte a fekete harcosoktól, hogy szeretnének-e maradni a bázison. Örömmel igent mondtak mindannyian.
- Rúfusz én nem maradok itt! Mondta Lucifer.
- Miért? Kérdezte meghökkenve Rúfusz.
- Szeretnék világot látni, mostmár más szemmel nézhetem meg és az édesanyámmal is szeretnék találkozni.
- Megértem!
- Rúfusz, én is itt hagyom a bázist és a testvéremmel megyek! Nyögtem ki végül én is nehezen.
- Hát ennyire megutáltad a katonákat, a harcot?
- Nem arról van szó! Szeretnék a testvéremmel eltölteni annyi időt amennyit csak lehet. Most, hogy tudom hogy a testvérem, nem szeretném ha elválnának útjaink.Lucifer kissé elérzékenyült.
- Rendben! Megértem! Kissé szomorúan nézett rám.
Még a mai napot ott töltöttük, addig elköszöntem Rose-tól és Koda-tól. Mindkettőjüket rosszul érintette, hogy megint itt hagyom őket.
Megváltozott a bázis, teli van jó harcosokkal és mostmár erősebbek mint valaha is voltak.
Másnap elhagytuk a bázist. Kitártuk a szárnyunkat és repültünk az ismeretlen hely felé. Édesanyánkhoz még nem mentünk. Azt akartuk, hogy kicsit összeszokjunk, majd aztán meglátogatjuk őt.
A fekete harcosok szárnyai még jó sokáig fekete színben pompáztak. 10 év mulva kezdett vissza változni fehérré, ezzel jóvá tették az eddigi rossz döntéseiket, cselekedeteiket. Mind fehér szárnyúak lettek. Örültek neki, hogy nem különböznek mostmár a többi katonától.
A palotában még 2 évig Emily uralkodott egymaga, majd Sebastian herceg lett a király és a felesége pedig a királyné. Emily nem élt ezek után pompában, egy szerény kis házban élt és földet művelt...
--99Pepy99--
VOUS LISEZ
Angyali katona (Befejezett)
FantasyEgy lányról szól, aki még nem tudja, hogy valójában mit tud. Egyszercsak előjönnek bizonyos képességek és felfigyelnek a szövetségiek, majd elviszik egy katonai bázisba és fejlesztik az erejét, hogy katonaként küzdhessen a harci mezőn. Nem csak ő az...