Asahi szemszög
Noya nem rég ment el. Igaz, hogy azt mondta, hogy ne várjam meg de inkább megvárom. Úgy sem tudnék addig aludni. Hirtelen eszembe jutott amikor megjelent az ajtóban vizesen, zihálva, kétségbeesetten. Teljesen más volt akkor, mint az a Noya akit ismerek. Nem hagy nyugodni, hogy mi történt vele és legfőképpen az, hogy miért nem mondta eddig még el?
A gondolataimból a telefonom zugása (?) ébresztett fel. Gyorsan fel is vettem, hiszen azt hittem, hogy Noya hív. De csak Daichi volt az.
-Igen?
-Asahi!- szólt boldogan- Tanaka szervez egy házibulit.
- Oh, tényleg? - házibulit? Ez az első, hogy házibuliba hívnak. - És kik lesznek ott?
- Csak a csapat. Remélem el tudsz jönni.
- Ömm.. mikor kéne induljak? - ránéztem az órára ami kilencet mutatott.
- Igazából most. Bocs, hogy későn szóltam.
- Hát.. én csak éjfél után tudok menni, és hozom Noyát is.
- Oh oké. Akartam szólni, hogy véletlen nem tudod elérni őt, mert Tanaka többször is hívta de nem vette fel a telefont. Na mindegy, akkor várunk Tanakáéknál. Szia! - és kinyomta a telefont.
Hát erre nem számítottam. Hát akkor megvárom Noyát és ketten megyünk......
Már az óra mindkét mutatója a tizenkettőt üti. Most kéne visszajöjjön Hamupipőke.
Pár perc múlva kopogást hallottam és hát ki más, mint Noya volt az.- Itt vagyok Asahi-saaan~ - jött be a házba.
- Szia, hívott Daichi, hogy a csapat Tanakáéknál házibulit tart. - mondtam neki a szemébe nézve.
- Házibuli? Ez a beszéd! Most?
- Igazából kilenckor kezdődött.
- Akkor te miért nem mentél el?- eszébe jutott valami- Megvártál?
- Igen, mert nem vetted fel a telefont.
- Oh.- megnézte a telefonját- Hat nem fogadott hívás Ryuutól. Hehe.
- Akkor, indulunk?
- Hát persze, hogy persze!
Miután elkészültünk és Noya talált egy erősnek kinéző italt, indultunk is a Tanaka házhoz.
Amikor csak alig voltunk töllük pár házra, már hallatszott a jó kis tucc tucc zene.
A ház ajtaja előtt megálltunk, én nem tudom miért de megijedtem ezért Noya nyomta meg a csengőt. Az ajtót Suga nyitotta ki és egyből megcsappott az alkohol szag.- Hehe, sziasztok. - ordított Suga, de a zene miatt nem lehetett semmit sem hallani. - Gyertek be.
Amikor beléptünk ez a látvány fogadott:
Tanaka az asztal tetején táncolt egy seprűvel, Daichi meg próbálta onnan leszedni. Tsukki, ismétlem TSUKKI meg Kuroo-san aki nem tudom mit keres itt smárolt a sarokban, és a kanapén depizett Yamaguchi meg Kenma. De most, hogy jobban megnézem Kenma alszik. Enoshita meg a két másik gyerek meg csak a földön körbe voltak ülve és ittak. Shimizu-san meg Yachi csak öt méter távolságból figyelték őket, a Nekoma kopasz gyereke megpróbálta becserkészni a két lányt.- Ohhohooo! - ordított Noya amitől frászt kaptam. - Miből maradtam ki?
- Sziasztok- szóltam - Amúgy hogyhogy itt van pár Nekomás?
- Igazából itt van Yaku meg Lev is, csak ők valahol szobán. - súgta a fülembe Suga-san, hogy lehetőleg halljak is belőle valamit.- De amúgy Hinata hívta meg őket.
- Tényleg hol van Hinata meg Kageyama?- szétnéztem a szobában, de nem találtam sehol.
- Az hosszú történet. Hinata fogadásból megcsókolta Kenmát és Kageyama látta. Persze nem tudta, hogy ez fogadásból volt ezért elfutott és Hinata követte.
- De várjunk. Miért lett féltékeny Kageyama?- elgondolkoztam- Na neeee! Kageyamának tetszik Hinata?
- Igen, és Hinata nem veszi észre az egyértelmű jeleket.- a szeméből kitörülte az éppen kicsorduló könnyeit- Olyan hamar felnőnek!
Sugának elé jött az anyáskodó éne, és erre még az alkohol is rá tesz egy lapáttal. Még csak most múlt éjfél és már ennyi minden történt, mi lesz majd később?Itt az új rész~ a következő Hinata meg Kageyama szemszögéből lesz a buli kezdetétől.
BẠN ĐANG ĐỌC
Mi az igazság? ( AsaNoya ff)
FanfictionLehet ha kicsit késni fognak a részek hiszen több sztorit írok egyszerre meg kell az ihlet, de hozom. Asahit az ajtót dörömbölő személy zavarta meg az álmában. Ki jelenhet meg e késői órákban amikor az eső is zuhog? És a legnagyobb kérdés. Miért? "...