•Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ:
Aᴅᴍɪᴛᴏ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴜᴅᴀʀ ɴᴜᴍᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ϙᴜᴇʀᴇᴍ ᴛᴇ ʙᴇɪᴊᴀʀ ᴇ́ ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ,ᴍᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴄᴜʟᴘᴀ sᴇ sᴏᴜ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʜᴏsᴀ ɴᴇ́?ᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴄᴏɪsᴀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ʀᴜɪᴍ ɴɪssᴏ,ᴇ́ ᴀ ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ,ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ᴍᴇ ᴘᴇʀsᴇɢᴜᴇᴍ ᴍᴀɪs ᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴏs ᴍᴇɴɪɴᴏs,ᴄᴏᴍ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ,ʀᴇᴄᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ,ᴇᴜ ᴅɪsᴘᴇɴsᴇɪ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ,sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴇɴɢᴀɴᴏ sᴇ ᴄʜᴀᴍᴀᴠᴀ "Eᴜɴʜᴀ",ғᴏғᴀ ᴘᴏʀᴇ́ᴍ ᴏ ᴘʀᴏ́ᴘɪᴏ ᴄʜɪᴄʟᴇᴛᴇ.
Aᴄʜᴏ ϙᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ғᴏʀᴀs ϙᴜᴇ ᴅᴇɪ ɴᴇssᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀ,ᴍᴀs ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ɪɴsɪsᴛᴇɴᴛᴇ,ϙᴜᴇ ᴄᴜʟᴘᴀ ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ᴛᴀ̃ᴏ ʟɪɴᴅᴀ?
Eɴғɪᴍ,ᴠᴏᴜ ғᴀʟᴀʀ sᴏʙʀᴇ ᴍɪᴍ,sᴏᴜ Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ,ᴠɪᴍ ᴅᴏ Jᴀᴘᴀ̃ᴏ,ᴍᴀs ᴍᴏʀᴏ ɴᴀ Cᴏʀᴇ́ɪᴀ ᴅᴏ Sᴜʟ,ғᴀᴢ ᴀʟɢᴜɴs ᴀɴᴏs,ᴛᴇɴʜᴏ ᴅᴇᴢᴏɪᴛᴏ ᴀɴᴏs,ɴᴀ̃ᴏ ɴᴀᴍᴏʀᴏ,ᴇᴄᴀ,ᴇ ᴠᴏᴜ ᴘʀᴏ ᴛᴇʀᴄᴇɪʀᴏ ᴀɴᴏ ᴅᴏ ᴇɴsɪɴᴏ ᴍᴇ́ᴅɪᴏ,ғᴀʟᴛᴀᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴄɪɴᴄᴏ ᴅɪᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴀs ᴀᴜʟᴀs ᴠᴏʟᴛᴀʀᴇᴍ.
Mᴏʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴇ ᴍᴇᴜ ɪʀᴍᴀ̃ᴏ,ᴍᴇᴜs ᴘᴀɪs sᴀ̃ᴏ ᴅɪᴠᴏʀᴄɪᴀᴅᴏs ᴇ ᴇᴜ ᴘʀᴇғᴇʀɪ ᴍᴏʀᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ,Yᴜᴛᴀ,ᴍᴇᴜ ɪʀᴍᴀ̃ᴏ ᴍᴀɪs ᴠᴇʟʜᴏ,ᴇ́ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀ́ᴠᴇʟ,ᴏᴅᴇɪᴏ ᴇssᴀ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀ,ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ sᴇʀ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀ́ᴠᴇʟ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴏᴅᴇ ᴘᴇɢᴀʀ ᴛᴏᴅᴏs,ʙᴇʙᴇʀ,ɪʀ ᴀ̀ ғᴇsᴛᴀs,sᴀɪʀ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴀᴍɪɢᴏs ᴘʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴄᴀɴᴛᴏs ϙᴜᴇ ϙᴜɪsᴇʀ?Yᴜᴛᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇɴsᴀ ᴀssɪᴍ,ᴍᴀs ᴘᴇʟᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴇʟᴇ ᴄᴜɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.•Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ:
- Pᴏʀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ϙᴜᴇ sᴇʀ ᴛʀᴀɴsғᴇʀɪᴅᴀ?-ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴀ̀ ᴍɪɴʜᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ.
-Vᴏᴄᴇ̂ sɪᴍᴘʟᴇsᴍᴇɴᴛᴇ ғᴇᴢ ᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ ᴅᴇsᴍᴀɪᴀʀ Tᴢᴜʏᴜ,ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄʜᴀ ᴜᴍ ʙᴏᴍ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴘᴇᴅɪʀ ᴛʀᴀɴsғᴇʀᴇ̂ɴᴄɪᴀ?-ʙᴜғᴏ ᴅᴇ ʀᴀɪᴠᴀ ɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏ ᴍᴇᴜ ϙᴜᴀʀᴛᴏ.Pᴏʀ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ?ᴏᴋᴀʏ,ᴠᴏᴜ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴅᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ ᴛᴇʀ ᴘᴇᴅɪᴅᴏ ᴍɪɴʜᴀ ᴛʀᴀɴsғᴇʀᴇ̂ɴᴄɪᴀ.
Fʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ ON
-Tᴢᴜʏᴜ,ᴘᴏᴅᴇ ᴘᴇɢᴀʀ ᴍᴇᴜ sᴀʟɢᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴄᴀɴᴛɪɴᴀ ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ?-ᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ ᴘᴇᴅᴇ,ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇʀɪᴀ ɪʀ,ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴍᴜɪᴛᴀ ᴏᴘᴄ̧ᴀ̃ᴏ ɴᴇ́,ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀssᴇɴᴛɪ ᴇ ғᴜɪ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴏ ʙᴇɴᴅɪᴛᴏ sᴀʟɢᴀᴅᴏ.
-Mᴏᴄ̧ᴀ,ᴇᴜ ᴠɪᴍ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴏ sᴀʟɢᴀᴅᴏ ᴅᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ Jɪʜᴜᴀ-ᴍᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ sɪᴍᴘᴀ́ᴛɪᴄᴀ,ʟᴏɢᴏ ᴍᴇ ᴇɴᴛʀᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ.
-Qᴜᴇʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇ ᴍᴏʟʜᴏ?-ᴇʟᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ,ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ɴᴇ́?ᴀғɪʀᴍᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴏ ʟɪϙᴜɪᴅᴏ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴏ sᴀʟɢᴀᴅᴏ,ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪ ᴇ ᴠᴏʟᴛᴇɪ ᴀ̀ sᴀʟᴀ ᴏɴᴅᴇ Jɪʜᴜᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴠᴀ.
-Aϙᴜɪ ᴇsᴛᴀ́ Sʀᴀ.Jɪʜᴜᴀ-ᴇɴᴛʀᴇɢᴏ ᴏ sᴀʟɢᴀᴅᴏ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ,ᴇʟᴀ sᴏʀʀɪ ᴇ ғᴀᴢ ᴜᴍᴀ ʀᴇᴠᴇʀᴇ̂ɴᴄɪᴀ,sᴀɪᴏ ᴅᴀ sᴀʟᴀ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇssᴀ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ.
(Qᴜᴇʙʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ)
-Esᴛʀᴀɴʜᴏ ɴᴇ́?ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ-ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ᴄᴏʟᴇɢᴀs ᴅᴀ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ,ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀᴠᴀᴍ ᴇ ᴘᴇᴅɪᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ-Eɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ғᴜɪ ʟᴀ́ ᴇ ʟᴇᴠᴇɪ ɴᴇ́-ᴀᴘᴏ́s ғᴀʟᴀʀ ɪssᴏ,ᴠɪ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴅᴇ ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴀᴛʀᴀ́s ᴠɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ.
-Tᴢᴜʏᴜ,ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴀϙᴜᴇʟᴇ ᴍᴏʟʜᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴅᴀ ᴄᴀɴᴛɪɴᴀ ɴᴏ ᴍᴇᴜ sᴀʟɢᴀᴅᴏ?-ᴀssᴇɴᴛɪ ᴄᴀʟᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ,ᴇʟᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴏᴜ ғᴜɴᴅᴏ-Eᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ᴀʟᴇʀɢɪᴀ ᴀ̀ ᴇʟᴇ!-ᴘʀᴀᴛɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɢʀɪᴛᴀ,ᴍᴇ sᴇɢᴜʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀʟɪ.
-Qᴜᴇʀɪᴅᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ,ᴇ́ sᴏ́ ᴜᴍ ᴍᴏʟʜᴏ,ᴏ ϙᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴅᴀʀ ᴇʀʀᴀᴅᴏ?-ɴᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ,ᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ ғɪᴄᴀ ᴘᴀ́ʟɪᴅᴀ ᴇ ᴇᴜ ᴇ ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ɴᴏs ᴏʟʜᴀᴍᴏs,ᴇ BUM!ᴇʟᴀ ᴄᴀɪ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ,ɴᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇᴜ ᴘᴇɴsᴇɪ "Nᴏssᴀ,ϙᴜᴇ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ɪɴᴄʀɪ́ᴠᴇʟ ᴘʀᴀ ᴄᴏɴᴛᴀʀ,ᴛɪᴘᴏ 'ᴏ ᴅɪᴀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴀᴛᴇɪ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ',sᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ sᴏᴜʙᴇʀ ᴇᴜ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴜ ᴍᴏʀʀᴇʀ".
Fʟᴀsʜʙᴀᴄᴋ OFF
Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴏʀʀɪ,ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇᴜ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ᴅᴇssᴀ ᴛᴀʟ ᴀʟᴇʀɢɪᴀ,ᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ ғɪᴄᴏᴜ ʙᴇᴍ,ᴀᴛᴇ́ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ sᴇɪ,ᴇɴғɪᴍ,ɪɴғᴇʟɪᴢᴍᴇɴᴛᴇ ᴠᴏᴜ ᴛᴇʀ ϙᴜᴇ sᴇʀ ᴛʀᴀɴsғᴇʀɪᴅᴀ,ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴀ̀ ᴅɪʀᴇᴛᴏʀᴀ,ᴇʟᴀ ᴅɪssᴇ "Sᴜᴀ ғɪʟʜᴀ ᴊᴀ́ ᴀʀʀᴀɴᴊᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ́s",ғᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴀssɪᴍ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ϙᴜᴇ ᴇᴜ sᴏᴜ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ,ᴍᴀs ᴘᴇʟᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ́ʀɪᴏ,ᴛᴏᴅᴏs ᴇssᴇs "ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs",ɴᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴀ̃ᴏ ᴀᴄɪᴅᴇɴᴛᴇs,ᴘᴏʀ ᴇxᴇᴍᴘʟᴏ,ᴀ ᴠᴇᴢ ϙᴜᴇ ᴇᴜ sᴇᴍ ϙᴜᴇʀᴇʀ ϙᴜᴇʙʀᴇɪ ᴀ̀ ᴄᴀɪxᴀ ᴅᴇ ᴇɴᴇʀɢɪᴀ ᴅᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ᴏᴜ ᴀʙʀɪ ᴏ ᴀʀᴍᴀ́ʀɪᴏ ᴅᴇ sᴀᴘᴏs ᴅᴏ ʟᴀʙᴏʀᴀᴛᴏ́ʀɪᴏ ᴀᴄʜᴀɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴏ ᴅᴀs ʀᴇᴄᴇɪᴛᴀs ᴘᴏʀ ᴇɴɢᴀɴᴏ,ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴀʟɢᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛᴇ ᴜᴍᴀ ᴅᴇssᴀs ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀs.
Pʀᴀ ϙᴜᴇᴍ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ,ᴇᴜ sᴏᴜ Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ,ᴛᴇɴʜᴏ 16 ᴀɴᴏs ᴇ sᴏᴜ ᴅᴀ Tᴀɪᴡᴀɴ,ᴏᴜ sᴇᴊᴀ ᴛᴀɪᴡᴀɴᴇsᴀ,ɪɴғᴇʟɪᴢᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴍᴏʀᴀʀ ɴᴀ Cᴏʀᴇ́ɪᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴏ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ɴᴇ́,ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴛɪᴀ ᴇ ᴘʀɪᴍᴀ,ᴏᴅᴇɪᴏ ᴛʀᴏᴄᴀʀ ᴅᴇ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ᴅᴇᴍᴏʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ɴᴏᴠᴀs ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇs ᴇ sᴜᴘᴇʀᴀʀ ᴀs ᴀɴᴛɪɢᴀs,ғᴀᴢᴇʀ ᴏ ϙᴜᴇ ɴᴇ́?Dᴀϙᴜɪ ᴀ̀ ϙᴜᴀᴛʀᴏ ᴅɪᴀs ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴠɪᴀᴊᴀʀ,ɴᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴇʀɪᴀᴍ ᴄɪɴᴄᴏ,ᴍᴀs ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴀʟᴇɢᴏᴜ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴠᴀ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴀssᴇ.
__________________//___________________
Oɪ ɢᴇɴᴛᴇ,ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴀᴍᴏs?ʙᴏᴍ,ᴇᴜ ᴠɪᴍ ᴀϙᴜɪ ᴘʀᴀ ᴀᴠɪsᴀʀ ᴅᴇssᴀ ɴᴏᴠᴀ ғᴀɴғɪᴄ,ᴇsᴘᴇʀᴏ ϙᴜᴇ ɢᴏsᴛᴇᴍ ᴅᴇssᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ϙᴜᴀɴᴛᴏ ɢᴏsᴛᴀʀᴀᴍ ᴅᴀ ᴅᴇ Jᴇɴʟɪsᴀ,ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴇʀᴇᴍ ᴇssᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄɪɴʜᴏ ᴇ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴇᴍ ᴏs ᴇʀʀᴏs ᴏʀᴛᴏɢʀᴀ́ғɪᴄᴏs ϙᴜᴇ ᴛɪᴠᴇʀᴇᴍ,ʙᴊᴏss ᴇ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ.
🥰
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡
FanfictionMɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ,ᴇssᴇ ɴᴏᴍᴇ,ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴇʟᴏs ᴇsᴛᴜᴅᴀɴᴛᴇs ᴅᴀϙᴜᴇʟᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ᴏs ᴍᴏᴛɪᴠᴏs?ʙᴏᴍ,ᴅɪɢᴀᴍᴏs ϙᴜᴇ Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ,ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʀᴛᴀ ғᴀᴍᴀ ᴅᴇ ᴘᴇɢᴀᴅᴏʀᴀ,ᴇ ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅɪssᴏ,ᴇʀᴀ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ,ᴏᴜ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴛᴇʀᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ʙᴀɢᴜɴᴄᴇɪʀᴀ,ᴀʀʀᴏɢᴀɴᴛᴇ ᴇ ᴍɪᴍᴀᴅᴀ. Aᴛᴇ́ ᴄᴏɴʜᴇᴄ...