"Jim Sence kim yapmış olabilir?".. Harvey'nin bu sorusu Jim Gordon'ı düşünceleri ile başbaşa bırakmıştı...
"Harvey.. Bu bir başkasının işi... Penguen böyle bir şey yapmaz yani şarkı çalıp ardından bir patlama onun tarzı değil... Nygma'nın da işi değil... Jerome'un ordan kaçtıktan sonra böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum... Şu profesör'le görüşsek iyi olur" ...
Harvey Jim'in söylediklerinin doğru olduğunu biliyordu.. "Profesör?? Hugo Strange mi?"... "Evet"....
......
"Hadi hazırlanın.. çıkmamız gerekiyor.. " Aurora ve Sophia'ya seslenen Ophelia çoktan hazırlanmış kızları bekliyordu... Diana bugün evde kalıp dinlenmeye karar vermişti...
Sophia: Diana biz gidip Arkham'da neler olduğuna bir bakalım... Sonuçta orada çalışıyoruz... Gelince senin için biraz kıyafet bakalım... Biz gelene kadar evde dinlenirsin..
Diana: Anladım... Ben de dinlenmek istiyorum zaten...
Sophia: Tamam görüşürüz...
Diana kızlara teker teker sarıldıktan sonra hepsini kapıdan geçirip kapıyı kapatmıştı.... Kendi kendine ne yapacağını düşünüyordu... Aynanın karşısına geçip nasıl durduğuna baktı... "Banyo yapmam gerekiyor..."
Kendine bir kaç kıyafet ayarladıktan sonra duşa girdi... Yaklaşık yarım saat duşta kalmıştı...
Çıktığında ise ferahlamış hissediyordu... Kıyafetleri giyip saçındaki havluyu çıkartmıştı.. Saçlarını kurutmuş ve taramıştı yüzüne tekrardan bakmıştı... Sophia'nın makyaj malzemeleri vardı masanın üzerinde... Kullanıp kullanmamak arasında kararsız kalmış daha sonra sorun olmayacağında karar kılıp bir iki malzeme sürmüştü yüzüne... Basit bir BB krem... ve sevdiği ruju... İşini hallettikten sonra çantasını bulup koltuğa oturmuştu...İçini açtığında içinden iki tane defter çıkarmıştı... Birisi kendisine aitti... Diğeri ise Jerome Valeska'ya...
Kendi defterini yana koyarken Jerome'un defterini eline almıştı... üzerinde bir dondurma resmi vardı... renkli harflerle 'Jerome' yazıyordu.. Parmak uçlarıyla defterin kapağına dokunuyordu... Elinde tuttuğu sadece bir defterdi aslında... Sanki bir bebeği seviyormuşçasına dokunuyordu... Naif... Kapağında ki dondurma resmi Diana'nın bir anlık gülümsemesine sebep olmuştu..Kapağını açıp ilk sayfayı çevirmesiyle yüzünde ki gülümseme solmuştu.... Çizilen resimler.... Hiç de iç açıcı değildi... Jerome'dan beklenecek çizimlerdi gerçi... Kendi yüzünü çizmişti.... Yüzünün etrafında dikiş izi vardı...
Başka bir sayfayı açtı... Biri vardı... Bir binanın çatısındaydı.... Çatıdan aşağı elindeki kovayla iğne döküyordu... Diana bu resme bakarken gülümsemeye başladı... "Jerome Valeska.. nasıl bir hayal gücün var senin?" Sesli düşünürken duyduğu sesle kanı çekilmiş gibi hissetti..."İnsanların eşyalarını izinsiz alamazsın...Diana"...
Diana başta şaşırmıştı.. duyduğu sesin kime ait olduğunu biliyordu... Birkaç saniye bekledi...defterin sayfasını çevirecekken elinden alınan deftere bakıyordu... "Sana ne dediğimi duymadın mı?" Elinde ki pompalı tüfeğini bir kenara bırakmış Diana'nın yanına oturuyordu...
Diana: Nasıl buldun burayı??
Jerome: Kolay oldu... Birkaç bağlantı ve bum işte burdayım...
Diana: Neden geldin?
Jerome: Aslında şu karşında görmüş olduğun şirket binası birine ait... Bende onu arıyorum...
Diana: Kime?