Capitolul 1

77 3 0
                                    

*N/T Povesteste*

Mă trezesc din vina alarme care tot suna de câteva minute. Îhhh!! Azi e prima zi de școală! Prima zi într-o școală noua, mai exact.
Sunt in clasa a XI-a , și dintr-a VIII-a, de când părinții mei au divorțat, m-am tot mutat din școli, aproape in fiecare semestru... Si asta pentru că, eu am rămas la mama, iar aceasta călătorește foarte des..
Dar, anul acesta va fi diferit! Pentru ca am convins-o pe mama, să ma lase să  mă mut cu tata si fratele meu, în Seoul!
În fine, ma dau jos din pat si merg spre baie pentru rutina de dimineață. Îmi termin ce am de facut, si ma îmbrac într-o pereche de blugi și un tricou.
Îmi prind parul într-o coadă.

După ce mă pregătesc, cobor la parter, si merg in bucătărie, unde tata făcea micul dejun, iar fratele meu stătea la masa.
- Bună dimineață tata, bună dimineața Jimin! Ii salut in timp ce mă așez la masa
- Neața N/T! Imi raspunde Jimin zâmbind.
- Neata scumpo! Imi spune tata, punandu-mi clătite in farfurie. Esti gata pentru prima zi de școală?
- Nu chiar... Nu cred ca ma voi acomoda prea repede..
- Te ajut eu sa te integrezi. Spune Jimin cu, gura plină de clătite.
-Serios? Il intreb surprinsa. Jimin, e cu un an mai mare, si inainte de divorțul alor noștri,  nu ne prea înțelegeam. Dar asta s-a schimbat. Ne fuse-se foarte dor unul de altul, si începusem să comunicăm mai mult.
- Da. Doar esti sora mea si trebuie sa am grija de tine. Acesta imi zâmbește, iar eu il iau in brațe mulțumindu-i.

Mergem la masina si plecam spre scoala.
Jimin m-a ajutat sa imi gasesc clasa, si cand ma pregăteam să apas pe clanța, acesta ma oprește.
- Daca se ia cineva de tine, le spui ca  sunt fratele tău! Ok?
- Bine...
- Sa ai grija! Pa!
- In totdeauna am! Pa!

După ce Jimin plecase, am intrat in clasa, atrăgând toate privirile spre mine.
- Tu trebuie sa fii noua eleva! Spune profesoara cu un mic zâmbet pe față.
-Dap... eu sunt. Spun putin timidă.
- Ce-ai spune sa te prezinți în fața clasei?
- Bine. Mă numesc Park N/T, am 17 ani..si...cam atat.
- Bine ai venit in scoala noastra N/T! Te poti aseza in a doua banca! Imi spune profesoara arătând spre o o bancă în care se află o fata cu parul blond și scurt.
-Multumesc. Spun si ma asez in bancă.

- Buna, N/T! Ma numesc Soo Min! Încântată! Spune cat pe un glas prietenos.
- Buna Soo Min! De asemenea! Ii raspund tot la fel de prietenos.

Profesoara ne-a atras atenția pentru a începe ora.

Bună! Acesta este primul capitol! Sper că va placul!
Și, scuze pentru greseli!

Bună! Acesta este primul capitol! Sper că va placul! Și, scuze pentru greseli!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Extraterestrul și Zeița \\Kim Taehyung//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum