2.BÖLÜM * BALKON *

97 4 0
                                    

MERHABA CANLARIM YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM BU HİKAYE TANITIM KISMINDA DA DEDİĞİM GİBİ YAŞANMIŞ BİR OLAY SADECE KURGULADIM. İYİ OKUMALAR.

*************

GEÇMİŞ BÖLÜM'DEN KESİT

Gözlerimi kapatıp kendimi geriye doğru bıraktığım da yaşamak için pekte nedenim yoktu. Ben Bade Sarıhan herkesin imrenerek baktığı, çoğu erkeğin hayalinde ki kız. Bitmişti yıkılmıştı...

ŞİMDİ Kİ BÖLÜM

Genzimi yakan suyu öksürerek dışarı verirken gözlerim açılmak için direniyordu. Öksüre öksüre doğrulduğum da gözlerimin önünde ki buğulu perde giderken bakışlarımı bene kurtaran Serhan'a çevirmiştim. Son anlar gözümün önüne tek tek film şeridi gibi geçerken kendimi denize bırakmam, tuzlu suyun boğazımı yakması

''Ne yapıyorsun Bade neden öldürmeye çalışıyorsun kendini''

Burukça gülümseyip saçlarımı geriye atıp doğrulup bakışlarımı denize çevirerek

''Sanane Serhan ne istiyorsun benden niye ölmeme bile izin vermiyorsun?''

''Salak mısın kızım sen ölmen için ne sebebin var?''

Gözlerimi devirerek ayağa kalkarak

''Seni ilgilendirmez''

Diyerek ayağa kalkıp bıraktığım yerden ayakkabılarımı alıp eve doğru yol almıştım. Aptal kafam ölmeyi bile becerememiştim. Elimle anlıma vurup sesli bir şekilde 'Aptal' demeden edememiştim.

Eve girdiğim de herkes bana şok olmuş bir şekilde bakarken kısa denize düştüm diyerek açıklama yaparak odama atmıştım kendimi. Kısa bir duştan sonra hırkama sarılarak odam da ki balkona çıkmıştım.

Odamın kapısının açılıp kapanma sesinin gelmesiyle hiç başımı çevirmeden yeniden dışarı bakınca önüme bir içi sıcak çikolata dolu bardak gelince uzatan kişiye çevirmiştim bakışlarımı.

Selin olduğunu görünce burukça gülümsemeden edememiştim. Bardağı alıp yeniden bakışlarımı yola çevirince Selin'in sesi ile yoldan geçen köpekten alıp bakışlarımı Selin'e çevirmiştim.

''Neden durgunsun Bade?''

Selin oldum olası bana abla demez Bade derdi ne yapmış ne etmiş abla dedirtememiştim bu saatten sonra da pek önemi yoktu zaten

''Durgun değilim Selin''

''Serhan ile aranda bir şey mi var? O yüzden mi durgunsun kavga falan mı ettiniz''

''Hayır nereden çıkardın bunu''

''Bakışmalarınız koridorda ki yakınlığınız''

Gözlerimi büyüterek hayretle ona dönünce

''Saçmalama''

Diyerek önüme dönmüştüm. Kafasını sallayarak konuşmaya devam etmişti.

''Olursa bana söylersin değil mi?''

''Tabi ki de şimdi ben sana bir soru sorayım''

''Sor''

''Annemle babam boşanırsa kimde kalırsın ne yaparsın?''

''Kimseyle kalacağımı düşünmüyorum''

''Neden?''

''Okulumun bitmesine 1 sene var o süreçte babamla kalırım sonra kendi evime çıkarım da sen neden soruyorsun bunu?''

Omuz silkerek

''Hiç öylesine''

Yeniden kapı açılıp kapanma sesi gelince bu sefer ikimizin ortasına annem olacak o kadın gelmişti. Gözlerimi devirip sinirle elimde ki bardağı masaya koyup sallanan sandalyeme atmıştım kendimi.

Annem olacak o kadın Selin'e dönerek

''Kızım biraz yanlız bırakır mısın bizi?''

Selin ilk bana bakarak sonra başını sallayarak usulca odayı terk etmişti. Annem yavaşça yanımda ki sandelyeye oturup elimi tutmak için yeltenince hızlıca ellerimi kendime çekerek sinirle ona döndüğüm de derince bir nefes alıp bakışlarını bana çevirmişti.

''Kızım''

Sinirle hem de aşağıdakilerin duymayacağı bir şekilde bağırarak

''Bana kızım deme yok senin kızın öldü''

''Beni dinlemek zorundasın''

''Neyi dinleyeceğim senin babamı nasıl aldattığını mı? Nasıl o adamla fingirdeştiğini mi?''

''Düzgün konuş Bade benimle''

Sinirle bir kahkaha atınca

''Ben mi düzgün konuşayım ne diyorsun sen ya senin yaptığın çok normal benim böyle konuşmam mı yanlış''

''Bade dinlemiyorsun beni''

''Evet dinlemiyorum defol odamdan defol ya bu gece her şeyi babama anlatırsın ya da ben anlatırım seçimini yap''

''Yapma Bade olmaz yapamam anlatamam''

''Ne olmaz ne yapamam o zaman ben anlatırım''

''Bade yapma kızım''

''Bana bak bir daha sana söylemeyeceğim bana kızım deme''

''Tamam Bade bak sakin ol tamam mı? Ben anlatacağım zamanı gelince sen bir şey söyleme tamam mı? Kimseye tamam mı yavrum?''

''Defol git odamdan''

''Bade kı-''

Bağırarak

''Defol''

Diyerek kapıyı gösterdiğim de bana baktıktan sonra yavaşça kalkıp kapıdan çıkıp gitmişti.

Daha fazla ayaklarım beni taşıyamayınca dizlerimin üzerine çöküp bağıra bağıra ağlamaya başlamıştım. Bir zamanlar kimseyi takmayan ben aileme, bana imrenerek bakan herkes bu halimi görse acıyan gözlerle bakardı bana.

Yavaşça gözlerimi silip yavaşça yatağın üzerinde duran deniz de ıslanıp açılmayan telefonu açmaya çalışınca açılmayınca sinirle duvara fırlatıp makyaj çekmecesinde olan yedek telefonu alıp kutusundan çıkararak hattımı takıp Pelin'i arayarak yatağın üzerine atmıştım kendimi.

''Alo''

''Alo Pelin nasılsın?''

''İyim canım sen?''

''İyim bende bana yardım etmen lazım Pelin?''

''Ne konuda?''

''Ev bulmam lazım''

''Neden?''

''Öyle işte sorgulama anlatırım''

''Tamam canım ben bakayım yarın sana haber vereceğim''

''Tamam haber bekliyorum''

''Tamam canım görüşürüz''

''Görüşürüz''

Diyerek telefonu yana atarak yatağın içine girerek gözlerimi kapatmıştım. Uyku benim zayıf noktamdı ve en güzeli ise buydu her istediğim an uyuyabilmem belki sorunlardan en kolay kaçma yolum olabilirdi. Düşüncelerim arasında yeniden siyah boşluğa bırakmıştım kendimi.

************

BÖLÜM İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM AYRİYETEN GELECEK BÖLÜM İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM YENİ BÖLÜM İÇİN BEKLEMEDE KALIN :) SEVİLİYORSUNUZ.

İHANET +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin