Okumaya başlamadan önce başlangıç tarihinizi buraya bırakın sizi morluyorum .Sizin için yukarıdaki şarkıyı ekledim .İyi okumalar 💜💜💜
Her idol yaşadığı yerden, ailesinden ayrılıp bizim gibi k pop guruplarını oluşturdular.
Biz tanıştıktan sonra artık 7 ayrı insan değil,birbirimizin ailesi her şeyi olmuştuk.
Hepimiz için üyeler çok değerli ve bir aile olarak birbirimizi korumalıydık.
Birimiz dağılınca dolasıyla bizimde kanatlarımız kırıldı .
Biz bugün bu kadar başarılıysak grubtaki her özel üye ve armylerimiz sayesinde.
Beraberken bir gökkuşağı kadar rengarenk
birimiz bile yokken karanlık bizi bekliyor olacak.Hepimiz birbirimizin sevgisine sahibiz mutlu olmak için umudumuzu kaybetmemeliyiz bütün grub üyelerin düşünceleri bu yönde.
Halen 7'mizin beraber olacağını umuyorum.Army her zaman mutlu anlarımızı gösterdik değil mi ?
Bizi her zaman gülerken,konserlerde ışıkların altında gördünüz.İnsanlar hiçbir şeyi gizlemeden onlara gösterdiğimiz sanıyor.
Oysa ki biz birçok şeyi gizliyoruz.
Bu bizim için de gerçekten zor.Sabahlara kadar pratik yapıpta vücudumuzun yorgun düştüğünü,
Acı çektiğimiz zamanlarda hep yalnızca biz biliyoruz.Biz tüm bunlardan kurtulmalı ve onlara sadece iyi yönlerimizi göstermeliyiz diye düşünüyoruz.
Sizce de çok acımasızca değil mi ?Bütün dünyaya ün saldıktan sonra bir fotoğrafımız, sözümüz skandal olurken en sonunda bu kadar popülerlik bizi de dağıtmıştı.
Şimdi de artık size dürüst olmamız gerekiyor . Bence bu kadarını hak ediyorsunuz.
Hepimiz her ne kadar çok iyi şarkı söyleyip dans etsek de kalbimizde oluşan kırgınlıklar var.
Bts olarak ne yaşadığımızı sadece biz biliyoruz.Sizden saklamalıyız çünkü bu kadar kırılgan olduğumuzu bilmemeniz gerekiyor.
Güçlü olmak istediğimizden öyleymiş gibi davrandık.V : Ben idoller için kurallar olması gerektiğini düşünmüyorum.
Eğer olmasaydı yani daha güzel olurdu.Jeon Jungkook: Yakında eve gitmek isterim.
Annemi,babamı özledim.Onları gerçekten de ziyaret etmek istiyorum.V : İnsanların önünde parlak ve mutlu görünüyorum.
Ama gerçek endişemi kimseye itiraf edemiyorum.Kim Seok Jin : Küçükken babamı örnek alırdım.Onun gibi para kazanan bir adam olmak istiyordum.
Bighit'e katıldıktan sonra artık sizin şarkıcınız olmak istiyordum.
Bugün olduğu gibi.Kim Namjoon : Beijing'e gitmiştik .
Benim yüzümden ilk defa bir performansımız iptal edilmişti.Ve olanlardan sonra bir daha sahneye çıkmaya korkar oldum
Ben burada ne yapıyorum?
Gibi düşünceler beynimi sardı.Eğlenmem gereken şeylerden zevk almamaya başladım .
Benim için çok da güzel olmayan anlardı.Jeon Jungkook :Tanışmadığımızı mı düşünüyorsunuz?
Onlarla ailemle geçirdiğim zamandan daha çok vakit geçirdim .
Stajyer olduğumda geleceğim hakkında endişem yoktu.Çıkış yaptığımızda her şey değişti .Çünkü çıkış yapmadan önce nasıl da küçük olduğumu görmeye başladım.
Yeterince göze çarptığımızı düşündük.
Ama o zamandan beri endişeli ve güvensiz hissetmeye başladım.V: Biz başarımızı hep beraber elde ettik.
Umarım fanlarımız yedimize de eşit sevgi verir.En çok bunu istiyorum.Bts 7 kişiden oluşuyor.Kim Seok Jin: Gençliğimde annem arkadaşlarının oğullarını nasıl övdüğünü dinlemek zorunda kaldı.
O sadece onlara bir şey demeden dinlerdi.
Ve army bugün sizin sayenizde ailemi gururlandırıyorum.Anne baba sizi seviyorum.Jimin: Eğer karamsar olmaya başlarsam kötü düşünmekten kendimi alı koyamıyorum .
Özgüvenimi yitiriyorum.
Kötü hissetttiğimde çok endişelenirim.
Saçma konular yüzünden aşırı hassalaşıyorum.Suga: Kavga etmemiz normal.Ama şimdiye dayanarak biz, zamanında sorunlarımız her ne olursa olsun çözebiliyoruz.
Çözemezsek bizim takım çalışmamızı etkileyeceğinden hemen çözüm bulmaya odaklanırız.
Jeon Jungkook: Eskiden çok otoriterdim. Bencildim .Senin ki benimdir ve benimki de benimdir .Her şey benimdi .
Abilerim bana böyle olmamayı öğrettiler .Olay sadece bir tarafın geri adım atmasında.
Kim Seok Jin : Yedimiz her zaman birlikte olalım.
Bazen tatil sırasında ya da bireysel promosyanlarımız da ayrılıyoruz.Onlardan ayrıyken şöyle düşünüyorum:
Üyelerle birlikte daha çok doğalım.
Eğer yalnızsam gerilirdim.
Bu yüzden hep beraber kalmak istiyorum.Jimin: O zamanlar bana ne olduğunu bilmiyorum.Ama aynaya her baktığımda daha iyi gözükmek istiyordum.
Bu düşünce kilo vermeme neden oldu.Diyete başladığımda çok heyecanlıydım.
Her gün sadece bir öğün yiyordum.
Ama sonra kendimi çok yıprattığımın farkına vardım.Kim Namjoon : Hayatımı daha gerçekçi kılmam konusunda çok düşündüm.
Ama buna rağmen , üzgün olduğumda yine de mutlu gözükmem gerek.Bu dünyada ki en iki yüzlü kişi benim . Çünkü her ne kadar anlatmak istesem de sizlere acılarımı güçlü durmam gerekiyor.
Hepimiz hayatımızda bir nokta da yalnız ve depresif hissediyoruz.Bende bazen yaşadıklarımdan dolayı telaşlanıyorum.
Üzgün ve yalnız hissediyorum.Kendimi rahatlatmak istiyorum.Umarım insanlar şarkılarımızı dinlerken rahatlamış hissediyordur.
Suga: 30,40 veya 50 yaşında olsak bile hepimizin birlikte devam etmesini diliyorum. Birlikte yeriz,dolaşırız.
O zaman da birlikte müzik yapmak eğlenceli olur. Ama zaman bunu yapmamıza izin vermeyebilir.
Kim Namjoon: Albümümüzü yayınlandıktan sonra dün interneti kontrol ettim .Çok fazla eleştiri almaktan korktum.
Kim Seok Jin: Işıltılı ve eğlenceli tarafımı görüyorsunuz ama ben genel olarak depresif hissediyorum.
J hope: Anne ve babamı ilk defa konserimde gördüğümde gurur duydukları bir oğul olduğumu düşündüm.
Bu yüzden çok mutluyum.
Hepinizi gerçekten seviyorum teşekkürler.Arkadaşlar bu benim ilk hayran kurgum bana destek çıkarsanız mutlu olurum. 🦄
Hikayede genel olarak Bts'in çektiği zorlukları göreceksiniz.
Ve onların gerçek dostluğunu 🤗🤗Hikayemde ilk bölümdeki gibi bazen Bts'in röportajlarından da kesitler kullanacağım böylece onları kendi sözleriyle de tanıyabileceksiniz.
Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın ballarım 🌼💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahnenin Arkasındaki Bizler
FanfictionBizi bir kalp olarak düşünürsek birimiz olmadan kalbin tamamlanması mümkün değildi. Dolasıyla parçalara ayrılmış bir kalble bir bütün olarak yaşayamazdık. Hepimiz için bir diğerimiz bir melek . Bir gün çok değer verdiğimiz meleklerden birinin kanatl...