1.Bölüm

23 1 0
                                    

Merhaba! Benim adım Kumsal.
Ben 17 yaşındayım ve normal bir ailenin kızıyım. Bu günlüğü yazmamın sebebi çok içe kapanık bir kız olduğum için çok arkadaşım yok ve hayatımda olan şeyleri bir arkadaşıma anlatamıyorum.
Bende bir karar aldım içime atmak yerine günlüğüme yazacağım neyse çok uzattım ben anlatayım. Ben İstanbul'da yaşıyorum ve tek kardeşim. Yani başımdan gelenleri anlatcak çok kişim yok. Neyse, ben özel Lise son sınıfa gidiyorum. Ve yan komşumuz olan ve benim en yakın arkadaşım olan Deniz'le beraber gidiyoruz okula, hatta aynı sınıftayız! İşte bugün Deniz'le birlikte okula gittik. Yine hep olduğu gibi yan yana oturduk ve ders başladı ve çook sıkıcıydı. Ders matematik ti. O yüzden pek bişey anladığım söylenemez. Neyse sonra okul bitti ve biz Deniz'le bir cafe ye oturup bişeyler içtik sonra Deniz konıştu "Kumsal! Yarın senin ailen ve benim ailemle birlikte Vapura binelimmi. Ben annenle ve babanla konuştum izin verdiler zaten benim ailem de izin verdi heh ne dersin" Bi an şoka girdim nası bana son dakka haber verirdi. Ama biryandan vapur'a binmenin iyi bir fikir olduğunu düşündüm ve kabul ettim "Tamam yarın gidebiliriz zaten cumartesi, iyi olur" dedim. Deniz çok sevindi hemen annemi aradı ve haber verdi annem'de çok sevindi galiba çünkü Deniz'in yüzünde güller açmış gibi mutluydu. Neyse sonra evlerimize gittik bende uyurken yarın'ı düşündüm.

Bir Dilek TutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin