Beast Killer Want Real Love Part 6

75 4 0
                                    

< Kelas Bio>

Sir: Okay class dismissed ^-^ make sure all of you do the task I given and please submit before this weekend. 

Class: Thank you sir!

-Keep me up, Shoot me up- (Deringan hp Allen berbunyi)

Allen: Hurm Erwin apa budak ni nak ??

            :Yow what's up, kau ada kat mana sekarang "riak wajah serious and cepat-cepat keluar dari kelas"

 Erwin: Aku perlukan bantuan misi aku bukan simple salah seorang ahli black gang dah musnahkan 3 tempat simpanan senjata yang kita kumpul dari misi sebelum ni.

Allen: Sapa aku nak maklumat full dari kau and aku nak kau share location sekarang buat masa sekarang aku nak korang semua berundur ingat kata Ricky ada masalah berundur dulu baru buat plan baru. Faham!.

Erwin: Okay aku send kat kau nanti. Sekarang aku tengah kejar 3 orang ahli black gang and "bang!!"

Allen: "Bang!! bunyi tembakan and call terputus" Hello! Hello! Erwin haish "tutup call" kau better selamat kalau tak mayat kau aku bagi makan dekat Alfa and Blackie "kejam + bimbang"


< Taman Bunga >

Alice: Haish mana budak berdua ni, dah lewat petang ni

Kate: Sorry aku lambat tadi ada test la "^_^'"

Alice: Mana Suzy?

Kate: Entah aku tak nampak la pulak dia dalam kelas gym pagi tadi.

Suzy: Yow sorry lambat hehe^0^

Kate: Kau dah kenapa and kenapa aku tak nampak kau dekat kelas gym tadi.

Suzy: Ahh pasal tu aku tertidur la dekat library nasib mak cik cleaner kejutkan aku

Alice: Ni kira kau ponteng kelas ke apa...

Suzy: Ahh takdalah aku bagi alasan aku cari bahan ilmiah dekat library.

Kate: Pandai kau kelentong eah.

Suzy: Nak buat macam mana aku tak nak record aku merah

Kate: Alice lepas ni kau ada kelas apa pulak

Suzy: Kelas seni je kan betul tak Alice.

Alice: Ha'ah korang nak join ke nak ponteng.

Suzy: Join la dah kelas pagi tadi dah terlepas.

Kate: Aku tak join kut kena handle event club memanah la.

Alice and Suzy: Okay.... 


_Keesokkan harinya_

Alice: Eah mana si Taylor ni tak datang sekolah "pelik sebab seat sebelah kosong"

Suzy: Wuuu tunggu someone ke "usik Alice" 

Alice: Mana ada "duduk"

Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now