Mă uit speriată la teancul gros din fața mea. Nu știu ce mă sperie mai tare. Faptul că cineva a pătruns în casa mea sau că am un cazier al unei persoane pe care nu o cunosc pe măsuța de cafea.
" Park Chanyeol - fost deținut -
Nume: Park Chan Yeol
Poreclă: Chanyeol
Ziua nașterii - 27 noiembrie 1992
Sex: masculin4 septembrie 2013
În seara de 4 septembrie Park Chan-Yeol poreclit Chanyeol a comis 11 crime și 5 violuri dintre care o victimă era însărcinată în 3 luni și 2 săptămâni. Acesta le-a ucis pe toate într-o fabrică de bomboane "Sweet land" desființată din anul 1993. Subsemnatul Park Chan Yeol a luat ca ostatici victimile, acestea fiind persoane de sex feminin cu vârste cuprinse între 17-30 de ani. Victimele nu au fost găsite nici în ziua de azi, înafară de minora în vârstă de 17 găsită descompusă într-un râu de la periferia orașului în care Park Chan-Yeol obișnuia să petreacă majoritatea timpului. Minora era deja în stare de descompunere, din spusele medicilor a fost legată și înjunghiată de mai multe ori în zone precum gât, spate și membre. Victima a fost decapitată, capul acesteia lipsește încă și în ziua de azi. Se crede că a fost dat foc. Ucigașul a fost prins încercând să iasă din țară și dus în instanță, acesta declarând că este nevinovat. S-a ales cu 14 ani de închisoare, dar a ispășit doar 4 ani cu suspendare cu ajutorul avocaților."
Las speriată cazierul jos și mă așez ușor pe canapea. Cineva a pătruns în casa mea, iar eu mă aflam în ea. Mi-am acordat atenția supra geamului deschis și observ o persoană îmbrăcată în negru uitându-se țintă la mine. Apuc vaza după măsuța mică, dau să merg la geam, dar îl văd cu se pierde în pădurea de peste drum. Întotdeauna am avut o oarecare teamă de a sta lângă pădure, iar acum s-a intensificat. Închid geamul și mă asigur că am totul este la fel. - mă trezesc speriată la sonoria telefonului meu. Privesc ceasul și este 00:00, deschid telefonul și am un mesaj necitit de la un număr nefamiliar mie.
X: Ți-a plăcut micul cadou?
Hyuna: Ne cunoastem? Spune-mi că da și că m-am panicat degeaba.
X: Ahh... cine stie? Cum ți s-a părut micuțul Chanyeol?
Hyuna: Tu ești Chanyeol?
X: Haha... Ai vrea tu. :)
Hyuna: Atunci cine ești?
X: Pentru tine sunt Lay.
Hyuna: E o glumă proastă, nu?
X: Chanyeol ti s-a părut o glumă? Tot e cât se poate de real.
X: Micuța mea Hyuna, nu totul e roz.
Hyuna: Nu sunt micuța ta... Mâine, adică azi voi merge la poliție.
X: Dacă ții măcar puțin la cei apropiați ție, stai cumințică acasă.
Hyuna: seen 00:15
X: Noapte bună.
Hyuna: seen 00:16
Mă trezesc robotic din pat și trag jaluzele. Azi e sâmbătă deci nu am nimic planificat. Incidentul din seara asta mă neliniștește teribil. Am dormit câteva ore, iar cearcănele mă dau de gol. Aceeași sonerie se aude, îmi îndrept atenția la telefon, speriată că ar putea să fie același dubios.
CITEȘTI
Control pierdut
RomanceZhang Yixing // Fanfiction "Eram sigură că sunt urmărită. Am grăbit pasul încercând să prind autobuzul, dar fără speranțe, l-am pierdut. Mă uit în jurul meu și mă așez temătoare pe bancă. Îi văd, stau în întuneric urmărindu-mi fiecare mișcare. Poat...