(3 Bulan Kemudian)
Seperti biasa Aisyah pergi sekolah, Ali pergi Cafe dan Rudy pergi kerja.
(Di Cafe)
Ali sedang mengelap meja sambil memegang pinggan dan di atasnya ada cawan kopi yang masih ada sikit air kopi. Ali baru sahaja nak melangkah tapi tiba2...
CHENN!!
Ada seseorang langgar Alu dan menyebabkan cawan yang Ali angkat sudah jatuh dan pecah.
???: "Oops~ sorry hehehe..." Dengan nada sombong. Ali mengutip kaca2 di lantai. Ali hanya palau perempuan itu. Perempuan itu mendekati telinganya.
???: "Rudy is mine~" Dengan nada psycho. Perempuan itu sudah pergi meninggalkan Cafe. 'Perempuan gile psycho!! ape kene mengene aku dengan die!?' Kata Ali dalam hati.
Skip
Ali sedang menunggu bas. Ali ternampak Rudy sedang berjalan mendekatinya dengan bunga yang cantik.
Rudy: "A-Ali" Dengan nada kaku. Ali bangun dari temoat duduk dan mendekati Rudy.
Ali: "Ye?" Dengan nada hairan. Rudy diam sementara dengan muka nerves.
Rudy: "W-will you be my boyfriends" Dengan nada kaku. Ali dha blsuh teruk dengan muka gembira.
Ali: "Yes!!" Jerit Ali. Rudy mendekati Ali dan...
Chup
Rudy kiss Ali di bibir.
Rudy: "Thank you baby~" Dengan nada mengoda. Mereka berpelukan.
(Beberapa Bulan Kemudian)
Hari perkhawinan Ruli. Ramai yang datang. Syasya dan Izzat couple. Viktor dan Zass couple. Jet sudah keluar hospital. Jet dan Chris manjadi pasangan sweet. Tentang Alicia? Alicia masih lagi jeles tapi dia sudah tak nak pada Rudy dah. Bebas Rudy.
(Beberapa Tahun Kemudian)
Ali yang berada di dapur sedang masak untuk suami dan anak2nya. Ali rasa seperti ada seseorang memeluk Ali dari belakang.
Ali: "Hey Rudy! ape ni aku tengah masak ni" Dengan nada geram. Rudy eratkan pelukannya. Ali hanya gosok kepala Rudy.
Ali: "Aww~ nak manje ye?" Dengan nada lembut. Rudy angkat kepalanya dan bisik pada telinga Ali.
Rudy: "Thank you untuk semue ni... Pelayan Comel Ku~"
♡The End♡
Habis dah story ni. Sorry pendek sebab author out of idea. Ada jugak watak yang takde lagi dalam ni. Sorry tau T^T bye!
YOU ARE READING
Pelayan Comel Ku♥
Romance[C O M P L E T E ✔] Cerita ini mengisahkan tentang Ali, Syasya(Me) dan Viktor bekerja di Cafe. Suatu hari, ada tiga orang lelaki yang bekerja di Penyurus Syarikat datang untuk makan. Salah seorang dari mereka dari tadi memerhati Ali yang sedang mela...