Ahojte som Vivien ale každý ma volá Vivi ale Viva. Mám 11 rokov a bývam s mojimi 2 bratmi. Jeden je o jeden rok starší volá sa Mišo a druhý je 7 rokov starší volá sa James. Moji rodičia sú rozvedený lebo to medzi nimi nijak neklapalo. Asi sa pýtate prečo...no moja mama je mukel a môj otec zas čarodejník a dosť sa hádali lebo že otec nemá rád muklov a tak neviem čo ho popadlo alw čo už s ním. Dobre a teraz do prítomnosti.
Dnes som sa zobudila na krik mojich bratov. Dosť sa hádali a ani som nevedela prečo. Išla som dole do kuchyne a mama tam stojí pred nimi a kričí na nich tiež. "Čo sa deje že tak kričíte ?" James sa pozre na mňa a povie " Dobré ráno Viva, no asi sa budeme sťahovať otcovi len ty a ja. " A to už prečo mami ? " Mama nevravela nič ale potom sa ozval zase James " Choď sa pobaliť zachvílu vyrážame. " Bola som na mamu nahnevaná a to dosť ale čo už s ňou. Dala som si na seba čierne tričko s nápisom " Life is bored " a zbalila som si mobil sluchadlá zošity knihy a môjho oblúbeného plyšaka Toma. Potom mi James pomohol dať všetko do auta a vyrazili sme. Bola to veľmi dlhá cesta že som aj zaspala. Keď na mieste, James ma zobudil a ja som vystúpila z auta, prišla som ku kufru a zobrala si batoh kde bol Tom. Potom sa objavil otec a obidvoch nás objal. Po objatí mi pomohol si zobrať kufor lebo James to zvládne sám veď je silný ale ja som ešte krehká. Išla som s otcom do mojej izby, keď som tam vošla bola som šokovaná boli tam vlajki Slizolinu, mala som veľkú posteľ pre dvoch, veľkú telku, veľkú čiernu sedačku a pri nej skrinka v ktorej bolo plno kníh. "Páči sa ti to Vivi ? " prykývla som a dal mi moje kufre na zem potom mi dal rokfortský list. Hneď som ho otvorila a bolo to čo som myslela. Prijali ma do rokfortu !!! Hneď som yo išla povedať bráškovi lebo on už Rokfort dochodil. On sa tešil so mnou a navrhol sa mi že pôjde so mnou kúpiť veci. Prykývla som a išla som si vybalovať veci. Keď som si dobalila veci tak som sa išla navečerať a potom som išla do postele. Hneď som aj zaspala lebo zajtra je veľký deň.
YOU ARE READING
Hogwarts and love ?
RandomPríbeh je o dievčine Vivien ktorá dostane rokfortský list a pôjde na rokfort tam sa zamiluje do jedného chlapca, on si ju ale až tak veľmi nevšíma ale raz sa stane taká vec ktorú by Vivien ani nečakala.