1 7

6 0 0
                                    

Lavinia Parkta durdum, epey yorucu bir gün olmuştu kendimi hemen bir banka bıraktım ve derin bir nefes aldım gerçekten yorulmuştum.

Cenk arıyordu. Aslında ona ihtiyacım vardı, özlemiştim.

"alo?" diye yanıtladığımda, hemen konuşmaya başladı.

"Neredesin sen, okuldan çıktığın gibi kayboldun, korkuttun beni Pera."

Düşünceli Cenk'im..

"Dışarıdayım."

"Sesin neden böyle? İyi misin sen, neredesin?"

"Yorgunum, bugün gelecek misin?"

"Geleceğim, şimdi neredesin?"
Yirmi dakika sonra Cenk'i görmüştüm, ayağa kalktım bende ona doğru yürüdüm. Yan yana geldiğimiz de sıkıca sarıldık.

"Bugün, sizde kalacağım." dediğinde, sevinçle ona baktım.

"Gerçekten mi?"

"Evet, tabi baban izin verirse."

"Tabiki de verir." dediğimde gülümsedi ve beni kendine çekip sımsıkı sarıldı.

"O zaman hadi, eve!"

-

Eve geldiğimizde, üstümüzü değiştirip bir şeyler yedik. Cenk babamdan giyinmişti ve giydiği her şey ona bol geldiğinden çok komik gözüküyordu.

Efe de Cenki görünce çok mutlu olmuştu. Onlar salonda konsoldan oyun oynarken, bende odamda aynamdan kendime bakıyordum. Saçlarımı tarıyordum makyajımı çıkarmam gerekiyordu.
Bir süre sonra Efe ve Cenk'in yanına döndüm.

"Naber yakışıklılar?" diyerek koltuğa yayıldım ve yedikleri cipsten elime bir avuç aldım.
Bu sırada Cenk bana dönüp göz kırptığında, ona gülümsedim.

"Abla sende oynasana." Efeye döndüğümde istekli halini kıramamıştım. Elime üçüncü konsolu aldığımda, hep beraber maç yapmaya başladık.

Kahkahalarımız birbirine karışıyordu. İşte şu an çok iyi hissediyordum.

"Ben kazandım, sizi ezikler!" Efe konuştuğunda Cenkle birbirimize bakıp bir anda Efenin üstüne fırladık ve onu gıdıklamaya başladık.
Efe deli gibi kahkahalar atarken, bizde ona eşlik ediyorduk.

"Ya durun, durun tamam." derken gülmekten yüzü kızarmıştı.

Cenkle durduk ve gülüşerek koltuğa geri oturduk.

"Eziklermiş, kim ezikmiş gördük Efe bey." diyince dudaklarını büzdü ve yanımıza geldi.

"Hiç birimiz ezik değiliz, o zaman?" dediğinde gülerek onu onayladık.

Bu sırada ev kapısı açıldı ve babam içeri geldi.
Hemen yanına koşturdum ve ona sımsıkı sarıldım. Bunada ihtiyacım vardı.

"Hoşgeldin baba.

"Hoşbulduk, güzelim."
Cenk de babamla selamlaştı ve babam üzerindekileri görünce ufak çaplı bir gülme krizi geçirdi.

"Oğlum, olmuş mu onlar sana?" diyip güldüğünde Cenkte dahil hepimiz ona eşlik ettik.

Bir süre salonda oturduktan sonra, babam bizim için enfes yemeklerinden birini yaptı. Hep beraber yedikten sonra Cenk ile beraber odama çıktık.

"Son saatler çok eğlenceliydi." dediğimde gülerek beni onayladı.

Fazlasıyla uykum vardı Cenk'in de gözlerinin kapandığını görebiliyordum.
Yatağımın altından başka bir yatak daha çıkıyordu önceden hazırlamıştık.

"Yatalım mı uykucu?" Dediğinde güldüm aklımdan geçenleri okumuştu sanki.

"Yarın okul var, geç bile kaldık." Dediğimde beni onayladı.
Yastığını düzeltip yatağa uzandığında bana iyi geceler demeyi de ihmal etmemişti.

En Güzel ŞarkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin