○Zevk○

10.9K 273 51
                                    

Mochi babacığım içine girdiği Kook babacığımı döndürüp kucağına aldığı anda içinde dönen uzunlukla  attığı zevk çığlığı kulağımı tırmaladı.

"Böyle inlemeye devam et bebeğim . Altımda nasıl kıvranıyorsun böyle ? Bir sürtük gibi daha fazlası için kavrulan pembe deliğin nasıl kasılıp duruyor."

"E evet babacığım mahvet be benii ımm daha derinlerim senin parçalaman için bekliyor."

Mochi babacığım bu sefer Kook babacığımı pencerenin hemen yanında duran kolona yapıştırıp içine hızlı şekilde girip çıkmaya başladı.

"Merak etme küçük sürtük bebeğim babacığın sana istediğini çok güzel bir şekilde verecek o deliğini paramparça etmeden bırakmıyacağım."

"Aahhh evett evett babacığım yok et beni deliğimi kanatana kadar bırakma. "

Onlara olan ilgim Taetae babacığımın tasmamdan tutup beni aniden kendi çekip ilk dişlerimizin birbirine çarpması sonrada dolgun alt dudağıma sertçe kapanmasıyla son buldu.

Öpüşerek yatağa geldiğimizde Taetae babacığım beni tekrar kelepçeleme konumunda yatağa yüz üstü itti. Tasmamdan tutup aniden çekmesiyle ağzımdan acı feryadım yükseldi.

"Babacığım canım acıdığ yüffen biyaz daha najik  oy."

Saçımdan tutarak aniden yüzyüze gelmemizi sağladı. Saç derim resmen alev aldığı anda

"Sana şuan gayet nazik davranıyorum bebeğim ama hâlâ mızmızlanıp durmaya devam edeceksen sana daha güzel şekilde ilgi gösterebilirim hım ne dersin?"

Bunları söylerken bir eli saçımı okşarken diğer eli dolgun dudaklarımda geziniyordu.

"Öjüy dil dileyim 'hıck' babacığım 'hıck' haklıysın."

"Aferin benim akıllı bebeğime şimdi ağzınıda bantlıyacam Tamam'ı? "

"Taymam 'hıck' babacığım."

Beni yatağa kelepçeliyip ağzımıda bantladıktan sonra arkamda yerini aldı. Ilk kırbaçla vurduğu dolgunluklarımı okşadı.

"Çok iştah açıcı duruyorsun. Dolgun popon ve onun tam tersi ince bacakların insanı günaha sokar."

Taetae babacığımdan bu sözleri ancak sex esnasında duyabilirdim. Benim dünyamı oluşturan bu üç adam beni gökyüzüne çıkardıkları gibi oradan paraşütsüz atmayıda çok iyi biliyordu...

Taetae babacığım popoma aniden şaplak atınca tüm hücrelerim popoma toplandı . Çok acıyordu ama sesimi çıkartamıyordum.

En az onbeş şaplak atmadan durmayacağını bildiğimden Mochi ve Kook babacığıma baktım . Onlar zevkten birbirinden geçmişken ben acıdan ne yapacağımı bilemez haldeydim .

Taetae babacığım vurmayı kestiğinde Mochi babacığım yerde Kook babacığımsa onun üstünde deli gibi zıplayıp zevk çığlığı atıyordu.

Taetae babacığım iki lobumu sertçe birbirinden ayırıp deliğime uzunluğunu dayadığında hazırlamadan gireceğini anladım. ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ayş utandımm... Neyse umarım beğenirsiniz ♡♡

Vergnügen ~ (Taejinminkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin