M: " Ana digni se vec jednom zakasnit ces jos na prvi dan skole. Odmah se digni!!!!
Ja: Ali.....
M: Nema ali dizi se da te ja ne bih dizala!!!
Ja: Idem!!!Ustala sam se te obavila jutarnju higijenu i obukla se. Necu vam stavljati sliku obicna crna siroka trenerka. Takav sam tip i ne volim one haljine kratke niti suknjice.
Obukla sam se svezala kosu u messy pundju te sisla dole. U prolazu sam uzela jabuku, te pozdravila mamu.
Trebalo mi je nekih 10 minuta do skole. I konacno sam dosla ispred najgore kazne iz naseg zivota....... Oke valjda ce sve proc dobro. Nova sam ovdje pa bas i ne znam gdje je sto.
Zaputila sam se ka direktorici, jer mi je prethodno objasnila gdje se nalazi. Kada sam dosla do ureda pokucala sam, te cula ostri zenski glas.
D: ( direktorica) naprijed
Ja: dobar dan, ja sam nova ovdje trebala bih raspored.
D: u redu izvoli ako bude bilo kakvih problema dodji kod mene, i da ne druzi se sa problematicnima ovdje, ne bih mogla podnijeti jos jedno vise.
Ja: nemate se zbog cega brinuti.
D: dovidjenja
Ja: dovidjenjaKako me samo odmjerila kad sam usla znaci ne mogu. Nasla sam ucionicu te sjela sama u zadnji red. Nadajmo se da mi niko nece prici. Bas kad sam to rekla prisla mi je neka djevojka slicno obucena poput mene.
X: Cao mogu sjesti?
Ja: slobodno je probaj.
X: ja sam nova ovdje vjerovatno si i ti?
Ja: da
X: o, usput ja sam Steph. Ti?
Ja: Anastasia, ali zovi me Ana
Steph: oke divno imeUbrzo je usla profesorica, te je pocelo predavanje. Odlican sam i uzoran ucenik, ali nisam fan skole. Iz svih predmeta imam petice. Prvi sat nam je bila povijest omiljeni predmet. Profesorica je utegnuta i vidim da vec ima pik na one "nevaljale" decke u razredu. Ah mene nece moci oboriti jer sve znam....
Profa: Ana, slusas li ti mene?!?!?
Ja: slusam, naravno. Sto ste ono pitali?
Profa: izadji pred plocu!
Ja: nije problem.Ispitivala me citav cas, a ja sam joj samo odgovarala sa tacnim odgovorima na svako postavljeno pitanje. Na kraju mi je dala pet sa nezadovoljstvom na licu, a ja sam izasla iz ucionice sva ponosna. Tamo me cekala Steph. Nisam znala da sam dobila drustvo.
Steph: mene da je tako izvela pred plocu ja niss ne bih znala svaka tebi cast.
Ja: povijest mi je omiljeni sat, a i najlaksi mene nece oborit kuja raspala
Steph: koji sat ti je sljedeci?
Ja: kemija
Steph: super i meni idemo?
Ja: ajmoCas je protekao dobro. Profesorica je jaaako jako fina i ugodna starija zena. Ovaj sat nismo radili apsolutno nista kod nje osim pricali i zezali se.
Ubrzo je zvonilo, te smo izasle iz ucionice. Steph i ja imamo isti raspored, tako da smo na svim satovima zajedno. Sto je donekle i super jer ne moram upoznavati jos ljudi osim nje. Dobra je ona cura.
Trenutno je veliki odmor, tako da smo izasle u skolsko dvoriste, nismo jele jer nismo bile gladne.
Ostatak casova je prosao odlicno. Nismo imali problema ni sa jednim profom, tako da su svi super za sad osim one koze iz povijesti.
Na putu do kuce svratila sam do marketa da kupim grickalice i jos neki sok, jer serija ne smije cekat. Dosla sam na kasu, gdje je neki lik mojih godina svadjao se sa kasirkom, jer mu nije dala kolu zeero..
Ja: mozete li se molim vas malo ubrzat zurim kuci.
X: ne imas nekih problema mozda?!
Ja: nemam ja al ces ih ti imat kad te puknem sakom ako se ne pomaknes sa kase za minutu.Pigledao me ljutim pogledom, te izasao a kasirka je odahnula.
K: (kasirka) hvala mnogo
Ja: am za sta tacno
K: spasili ste me od njega
Ja: hahahha on vam ne moze apsolutno nista jer takvi kao on su najvece kukavice na svijetuPlatila sam te izasla iz marketa. Kada sam dosla kuci raspremila sam se, jela i otisla gledat seriju. Nismo imali zadace pa sam legla spavati u 23:00
Evo ljudi ovo vam je moja nova prica. Nadam se da vam se svidja pisite mi u komentare obavezno. Ovu pricu cu izbacivati svaki drugi a nekad i svaki dan ce biti nastavci.
Vasha Lamms❤😍😘