Prolog.

549 123 12
                                    

Ahojky!! Vítám vás u předělané verze Interview s šílencem. 

K předělání mě inspirovala tato osoba Tobithebaka ještě jednou děkuji, teď aspoň vím, že knihu určitě dopíšu, protože už to mám vše vymyšlené v mé hlavě. 



,,Stalo se to jednu deštivou noc. Bylo nalezeno tělo jednoho muže. Lidé ho milovali, protože nikdy nebyl sobecký a vždy všem pomáhal. Nikdo nechápal proč musel umřít. Na druhou stranu nikdo nevěděl, co dělá doma a s kým se stýká. Z tohoto zločinu byl podezřelý jistý muž. Všichni chtěli zjistit pravdu, avšak nikdo se jej neodvážil zeptat."

,,A proč jsi tu teda ty? Chceš se mě snad zeptat ty? Kdo vůbec jsi?"

,,Tsukki měl vždy dost přátel, i když to tak s jeho chladným chováním nevypadalo, ale to jsi určitě věděl i ty. Já jsem jedna z nich, a proto bych chtěla zjistit pravdu o jeho smrti."

,,A co ti na to mám říct? Chceš, abych prožíval to trauma stále dokola?"

,,Asi se ti mluvit nechce, to nevadí, vrátím se, ale příště už mi nemusíš lhát a dávej na sebe pozor, náš vrah je přeci stále na svobodě." 

,,Jo v tom máš asi pravdu..." 

Zaslechla jsem pár tichých slov, přesto však srozumitelných, teď už jsem ani moc nepochybovala. Zbývalo jen najít důkazy. Ach jo, proč si musel vybrat zrovna mě? Pomylsela jsem si a vyčerpaně povzdechla. 


Snad se vám bude příběh líbit.

Vím, že z prologu toho není moc k pochopení, ale nemůžu vám hned vyzradit vše, tak se nechte překvapit.

S láskou Vaše Tsukki



Super Psycho Love [KurooTsukki]Kde žijí příběhy. Začni objevovat