-Áááá, neee segítség valaki!! - törte meg egy kiáltás a sötét éjszakát Konohában.
-Hiába sikítasz kislány, senki nem hall téged! - szólt egy erős dörmögő hang utána.
-Hé, várj meg engem is... Már nagyon éhes vagyok! - mondta egy másik férfihang nevetve.
A következő pillanatban a lány holtan hevert a földön. Pirosló vére terítette be a környéket... A két alak pedig már ott sem volt.
Másnap reggel a falusiak szörnyülködve találtak rá a lány holttestére, ami már teljesen kihűlt.-Utat emberek, rendőrség! - tört előre a helyi rendőrparancsnok.
-Úristen! Főnök ez már a második áldozat az éjszaka... - súgta oda a parancsnoknak az egyik tiszt.
-Tudom, elhallgasson... - válaszolta a parancsnok. Az embereket elterelték amíg a lányt elvitték onnan.
Sakura Haruno éppen ott sétált el az incidenstől nem messze de annyira sietett, hogy nem állt meg bámészkodni hiszen már így is késésben volt. Két sarokkal odébb találkozott a barátnőivel és mentek az iskolába hiszen ma van az első tanítási nap.
-Sakura! Itt vagyunk! - kiáltottak felé barátnői.
-Sziasztok, miújság? - köszönt a lány barátnőinek.
-Semmi, már azt hittük nem is jössz! - nevetett fel a szőke hajú lány.
-Á, csak késett, hisz ő Sakura! - mondta a fekete hajú lány és megölelte barátnőit.
-Na menjünk be, mert Kakashi majd jól leszedi a fejünket. - javasolta Sakura a lányoknak. Meg is indultak befelé a tanterembe.
A teremben már szinte mindenki bent volt, kivéve Kakashi senseit aki szokásához híven mindig később kezdte az órát. 10 percen belül megjelent két fiú kíséretében.
-Kedves osztály, köszöntök mindenkit az év első napján! Először is szeretném lesz két új osztálytársatok, kérlek mutatkozzatok be!
-Csá, én Naruto Uzumaki vagyok, 18 éves a többit majd szünetben. - mutatkozott be a szőke hajú srác.
-Sziasztok, én Sasuke Uchiha vagyok szintén 18 éves. - mondta mosolyogva a fekete hajú srác.
-Rendben srácok, foglaljatok helyet ahol találtok. - utasította őket Kakashi sensei mire a fiúk leültek az egyik hátsó padba.
Az óra unalmasan telt de végre eljött a szünet. Amikor kicsengettek Ino felállt és egyenesen a két új sráchoz ment.
-Sziasztok, Yamanaka Ino vagyok üdv a suliban! - mutatkozott be a srácoknak akik szintén bemutatkoztak neki.
-Ino, mond van barátod? - kérdezte a fekete hajú fiú a lányt.
-Igen, az ajtónál a második padban ül. Sainak hívják. - válaszolt mosolyogva a fiúnak.
-Á, hát az tök jó. - mondta a szőke hajú srác és egy nagyot szippantott a levegőbe.
-Na és ők kik? - mutatott Sasuke a lányok felé.
-Ők Sakura Haruno és Hyuuga Hinata a két legjobb barátnőm. - válaszolt Ino majd intett a lányoknak, hogy menjenek oda hozzájuk.
A két lány oda is ment és bemutatkoztak a fiúknak.
-Sakura, mit csinálsz este? Ha van kedved feljöhetnél hozzám? - mondta kis gúnnyal a hangjában a fekete hajú srác.
-Köszi de nem lehet, estére már van programom. - válaszolt a lány és a csípőjére tette a kezét.
-Na és mi lenne az? - faggatta tovább Sasuke.
-Semmi közöd hozzá. - mondta kicsit ingerültebben a lány majd visszament a helyére.
-Bocsi Saku viselkedéséért általában nem ilyen. - mondták a lányok majd ők is visszaültek a rózsaszín hajú lány mellé.
A nap nagyon unalmasan telt el, mindenki visszament a koleszba. Ahogy leszállt az este Sakura és Hinata járőrözni mentek mert ők voltak a prefektusok az iskolában.
Sakura hirtelen egy reccsenést hallott az udvaron ezért kiszaladt, hogy megnézze mi lehet. Amikor kiért egy fekete hajú alakot pillantott meg a padnál a sötétben.-Sasuke, te mit csinálsz itt ilyenkor? - kérdezte Sakura a fekete hajú fiútól.
-Téged vártalak babám... - gúnyolódott a fiú és ekkor a szemei vörösen kezdtek égni.
Hirtelen meg akarta támadni a lányt, amikor egy másik vöröslő szempár jelent meg a sötétben...Kicsit rövid lett, de kezdésnek ennyi! Ha tetszik komizzatok! 😘
YOU ARE READING
Naruto - Vöröslő szemek
FanfictionA történetben két új fiú érkezik a Konoha High Schoolba, ami egy bentlakásos iskola. A fiúk érkezése után furcsaságok, gyilkosságok, eltűnések sora veszi kezdetét... Ha érdekel akkor olvassátok el! 😊