KOREYE VARIŞ

228 24 4
                                    

Sonunda Güney Kore topraklarına iniş yapmışlardır yaklaşık 10 saat uçtuktan sonra ikisininde ayakta duracak halleri yoktur. Mina yurdun şoförünü arar ve onları almasını söyler. Şoförü beklerken Mina kendine ve Sehuna kahve almak için bir cafeye girer. Tam çıkarken yanlışlıkla birine çarpar ve kahve çarptığı kişinin üstüne dökülür..
Mina telâşlanarak " çok özür dilerim size bunu telafi edebilirim gerçekten isteyerek olmadı " gibi laflar söyleyerek utancından hala kafasını kaldırmamıştır. Yanlışlıkla üstüne kahve dökülen kişi " utanmana ya da özür dilemene gerek yok lütfen ayağa kalk" der . Mina telaştan olsa gerek hâlâ kimin üstüne kahve döktüğünü görmemiştir, yüzünü merak eder ve yavaşça ayağa kalkar.... ve bir anda içinden " nee! hayır bu o olamaz ! Ama bu gerçekten o  acaba hala beni hatırlıyor mu ??

X : Sen heyy sen o sun, birdaha hiç karşılaşamayız sanmıştım...

Mina : şey.. hala beni hatırlıyor musun..

X: elbette hatırlıyorum, unutacağımı falan sanmadın herhalde sadece o gün numaranı almayı unuttuğum için birdaha görüşemedik ahhh o gün çok pişman olmuştum...

Mina : haha o kadar eğlenmiştik ki bu aklımıza gelmemişti o zamanlar...

X : evet ve tekrar öyle bir gün yaşamak için neler vermezdim bilemessin...

Mina : Tekrar görüşelim ( çocuğun elinden telefonunu alır ve numarasını yazar) bana bu numaradan ulaşabilirsin.

X : Seni numaranı almadan serbest bırakmayacaktım ama benden erken davrandın şanslısın...

Mina : Galiba bunu tahmin ettiğim için
Numaramı direk yazdım çünkü şu an beni bekleyen birisi var ve oraya gitmem lazım görüşürüüz...

X : heyy hemen gidiyor musun

Mina: Sonra görüşeceğimize söz veriyorummm...

Mina Sehun'un yanına geldiğinde şoför çoktan gelmişti....

Sehun: Nerde kaldın bebeğim yaklaşık 10 dakikadır seni bekliyoruz

Mina : aslında ikimiz için kahve almaya gitmiştim fakat....

Sehun : yine sakarlıkların tuttu tabi..

Mina Sehuna döner ve " herşeyi tahmin etmede ne kadar da usta bir exo üyesiymiş diyerek sehunun yanaklarını sıkar.... Sonunda yurda varan araba
Yurtta onları bekleyen Exo üyelerini sevindirmiştir. Baekhyun daha Sehun ve Mina arabadan inmeden " umarım sipariş ettiğimiz şeyleri Türkiyeden icra etmişsinizdir " der. Sehun ise " Ya olum dakka bir gol bir bi hoşgeldiniz yook ama hediyeler ve siparişler kayış maşaallah... " diyerek isyanını dile getirir.... Mina " Baekhyunniiiii tabikide aldık bunu sorman bile bir hata not ettiklerinizin daha fazlasını görmek için bagaji açman yeterlii"

Baekhyun hemen arabanın bagajını kaldırır ve " Sanırım bunları açmam bütün günümü alacak" der.

                       ~Ertesi gün ~

Lay bütün yurt halkını kendi yaptığı şarkısıyla uyandırır....

Kahvaltı çoktan hazırlanmıştır ve üyeler teker teker  asağıya inmeye başlar. Xiumin hâlâ gözlerini ovuşturuyordur.. kai ise gözleri kapalı kahvaltı ediyordur.. Suho'nun erkenden çekimi olduğu için yurtta yoktur . CHen uyanmamak için hala direniyordur ama aniden chanyeol CHEN'İN üstüne atlayınca chen aniden kalkar ve chanyeolla aşağıya inerler.

Kahvaltı masası eksikler olsa da tam kadrodur.

Baekhyun : Anlat bakalım menejer hanım Türkiye maceralarınızı neler oldu merak ettik valla....

Sehun: olum kız bir kahvaltısını etsin sonra anlatir ne meraklı çıktın...

Mina çayından bir yudum daha alırken
" tabiki size Türkiye maceralarımizdan bahsedeceğiz " ama bunu kahve içerken anlatsam daha güzel olur sanki dün geldiğimizden beri o kadar yorgundum ki yemek bile yiyemedim...

Baekhyun :  o zaman kahvaltılarımızı yapalım kahvemizi içerken yavaş yavaş anlatırsın diyerek Minaya göz kırpar.

Yurt halkı hep beraber güle eğlene kahvaltısını eder ve hepsi kahvesini alıp terasa çıkar.........




Kısa bir not :Minanın cafede kimle karşılaştığını görmek için medyaya bakmanız yeterli....

EXOnun Yeni Menajeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin