Sehun ....Baekhyun နဲ့ နွေရာသီ ကမ်းခြေခရီးသွားချင်တာကြောင့် Bubble tea ဆိုင်မှာ အချိန်ပိုင်းလုပ်ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်....
ဒါပေမယ့် လတ်မှတ်ကိုတော့ မွေးနေ့လက်ဆောင် စပရိုက်တိုက်မယ်လို့ တွေးထားတယ်..
လာမယ့် သိပ်မကြာခင်မှာ Baekhyun မွေးနေ့လည်း ရောက်တော့မှာဖြစ်တယ်...ဘာလုပ်လုပ် Baekhyun ကို အရင်တိုင်ပင်လေ့ရှိတဲ့ သူ့အတွက်တော့ တစ်လလောက် Baekhyun ကို မပြောဘဲ အလုပ်လုပ်နေရတာ တကယ်ကို ပင်ပန်းနေပြီဖြစ်တယ်.....
ဒါပေမယ့်လည်း တစ်ပတ်တောင် မကျန်တော့ဘူးလို့ တွေးရင်း အားတင်းထားလိုက်သည်....
.
.
.
.
.
.Baekhyun အခုတလော Sehun ခြေလှမ်းတွေ ပျက်နေတာကို သတိထားမိတယ်....
သူ့မွေးနေ့ကိစ္စပြောတိုင်းလည်း ရှောင်ရှောင်ထွက်သွားတယ်....
ညနေရောက်ခါနီးရင် ထွက်သွားပြီး ညသန်းခေါင်မှပြန်လာပြီး သူ့ကို ဘာမှ မပြောဘဲ အိပ်ဖို့ကိုပဲ အားသန်နေတယ်.....
အဲ့တော့ သူဒီနေ့ Sehun နောက်ကို ချောင်းလိုက်ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်....
.
.
.
.
.
Sehun နောက်ကို လိုက်လိုက်တော့ ဝင်သွားတာက ဘားလည်းမဟုတ် ကလပ်လည်း မဟုတ်ဘဲ Bubble tea တစ်ဆိုင်သာ....ဆိုင်ထဲကို ဝင်သွားလိုက်တော့....
"ကြိုဆိုပါတယ်" ဆိုတဲ့ အသံလေးက နားထဲကို ပျော်ဝင်သွားမတတ် ချိုမြိန်တဲ့ ချစ်သူကောင်လေး ရဲ့ အသံပင်....
Baekhyun ဝတ်ထားတဲ့ hoodie ကို မျက်နှာလုံအောင် ထပ်လုပ်လိုက်ပြီး....
"Bubble tea တစ်ခွက်ပေးပါ "
"Baekhyunnie??"
"မ...မဟုတ်ပါဘူး လူမှားနေပါတယ်..."
"Baekhyunnie ပဲ ဒီ..ဒီကို ဘာလို့ ဘယ်လို "
"ခိုးလိုက်လာတာ ဘာဖြစ်လဲ...Hun က အခုတလော ခြေလှမ်းပျက်နေတာကိုး... အဲ့တော့ စိတ်ပးလို့လေ "
Mask အုပ်ထားတာမို့ Sehun မမြင်ရမှန်းသိပေမယ့် နှုတ်ခမ်းကို ဆူလိုက်တယ်...
"အဲ့တာက မွေးနေ့ကို ခရီးသွား....အာ... "
"မွေးနေ့...အတွက်လား UwU Hun အကောင်းဆုံး "
DU LIEST GERADE
My Boyfriend Is ❤
SonstigesLike ||S to the B|| simple,lovely and short sentences ❤ Idea crd to My Giant Nerd Boy (webtoon)