JENNİE NİN AĞZINDAN
Karanlıkta öylece yürüyordum. Bir an da karşıma amcam çıktı.(Hatırlatma: Jennie nin amcasının ismi Rm)
Jennie: AMCA!
Rm: Jennie gutmelisin kızım.
Jennie: Amca ben senin yanına gelmek istiyorum.
Rm: Hayır olmaz. Gitmelisin. Kızlar seni bekliyor. Hepsi perişan oldular. Senin için endişeleniyor.
Jennie: Neden? Sadece bayıldım.
Rm: Hayır. Bayıldıktan sonra Sehun sana ateş etti. Jennie sen yaşamalısın!
Jennie: Dayanamıyorum. Lütfen gelsem.
Rm: Dayanacaksın. Seni seven insanlar için dayanacaksın. Sen her zaman verdiğin sözü tutardın dimi?
Jennie: Evet?
Rm: Lisa ya verdiğin söz için dayanacaksın. Ona verdiğin sözü hatırlıyor musun?
Jennie: 'Ben her zaman senin yanın da olacam söz. Şunu unutma Nini'siz Lili, Lili'siz Nini olmaz'
Rm: Ona söz verdin sözünü tutmalısın Jennie.
Jennie: Sanırım haklısın. Onları bırakamam.
Rm: İşte benim kızım. Merak etme zamanı geldiğin de yanıma geleceksin. Zamanı geldiğin de.
Amcam bir an da kayboldu ben hala o tarafa bakarken arkamdan bir ses duydum.
Rose: Jennie Unnie!
Arkamı döndüm. Kızlar. Üçü de sevgiyle bana bakıyordu.
Jisoo: Jen lütfen geri dön!
Lisa: Bizi bırakma Nini'm. Biz sensiz yapamayız.
Rose: Sen olmadan Blackpink olmaz.
Jennie: Kızlar...
Lisa: Lütfen Nini'm yalvarırım gitme. Ben sensiz yapamam.
Gözüm den bir yaş firar etti. Kendimi toplayıp kararlılıkla konuştum.
Jennie: Geliyorum!
Kızlara doğru koştu ve bir an da her yer beyaza döndü kollarımı Lisa ya sardım ve gözlerimi kapatım.
Gözlerimi açmak istiyordum ama olmuyordu. Burnuma gelen kokudan burasının hastane olduğunu anladım. Kalp ritmimi gösteren cihazın sesinin hemen ardından Lisa nın ağlamaklı sesini duydum.
Lisa: O bizi bırakamaz. Hem söz verdi bana 'hep yanın da olacam' dedi 'Nini'siz Lili,Lili'siz Nini olmaz' dedi. Ben biliyorum o uyanacak. O uyansın söz bütün çilekli sütlerimi ona verecem.
Jennie: Çilekli sütlerine veda et.
Sesim kısık çıkmıştı konuştuktan hemen sonra gözlerimi yavaş açtım.
Jisoo: Uyandı.
Kızlar hızla koşarak bana sarıldı. Çok sıkı sarılıyorlardı.
Jungkook: Yeter öldürdünüz Noona'mı.
Kızlar sonun da ayrılınca erkekler de sıkıca sarıldı ve onlar da ayrıldı.
Rose: Bir şey ister misin Unnie?
Jennie: Su.
Rose komidindeki sürahiden bardağa su doldurdu ve bana içirdi. Aslın da kendim içecektim ama izin vermedi.
Jin: Senin için çok korktuk.
Jennie: Neden? Sadece bayıldım.
Jimin: Sadece bayılmadın. Bayıldıktan sonra o pislik sehun sana ateş etti karnın dan iki kez vuruldun.
Yoongi: Iyisin dimi Jennie?
Jennie: İyim.
Gözlerimi kızlarda gezdirdim. Jisoo ve Rose sevinçtan akan göz yaşlarını durdurmuştu. Başımı hemen yanım da duran Lisa ya çevirdiğim de hala ağlıyordu hem de hıçkırarak.
Jennie: Lisa bak ben iyim neden ağlıyorsun?
Lisa: Ç-çok (hıçkırık) korktum.
Jennie: Gel buraya velet.
Kollarımı açtım Lisa beklemeden kollarımın arasına girdi ve başını göğsüme koyup kollarını belime sardı. Ve hıçkırarak ağlamaya devam etti.
Jennie: Şşşş. Geçti. Bak ben iyim. Sana söz verdim asla bir yere gitmem.
Lisa nın hıçlırıkla yavaş yavaş durdu. Ağlaması da bitince ben den ayrıldı göz yaşlarını silip kocaman gülümsedi.
Jennie: Evet. Şimdi çilekli sütlerimi alayım.
Lisa nın yüz ifadesi değişti ve diğerleri kahkahalarla gülmeye başladı.
Lisa: Iııı şey süt yani şey..
Jennie: Şey yok. Ben sütler için uyandım. Yoksa hiç niyetli değildim.
Lisa: Offff tamam ya ama eve gidince verecem.
Bunu dudaklarını büzerek söylemişti. Çilekli sütleri onun için çok değrliydi ve ben onun bu haline dayanamadım.
Jennie: Tamam tamam. Hadi süt falan istemiyorum.
Lisa nın gözleri parladı.
Lisa: Gerçekten mi?
Başımı olumlu anlam da sallayınca Lisa sevinçle yerin de hoplamaya başladı.
Jungkook: Hadi yine iyisin Lisa.
Jennie: Eeee ne zaman çıkıyorum.
Jisoo: Daha yeni uyandın Jenjen. Doktor bir kaç güne çıkar dedi.
Jennie: Ben şimdi çıkacam.
Hızla yerimden doğrulunca karnım da şidetli bir acı his ettim ve elimi karnıma götürüp inledim. Bizimkiler hemen beni geri yatırdı.
Rose: Jennie Unnie ne yapıyorsun? Ani haraketler yapmaman lazım. Daha yeni uyandın.
Lisa: İyi misin Nini'm. Çok acıdı mı?
Jennie: İyim iyim. Fazla acımadı.
Jin: Jennie bir kaç gün daha buradasın.
Jimin: Size de bir şey unutmuşuz gibi geliyor mu?
Jimin in düşünceli ses tonu ile herkes düşünmeye başladı.
Jisoo: Bana da bir şey unutmuşuz gibi geliyor ama yok bir türlü hatırlamıyorum.
Jungkook: DOKTORA HABER VERMEYİ UNUTUK!
Yoongi: Ben hemen haber vereyim.
Yoongi hızla odadan çıktı ve bir süre sonra yanın da doktorla geri geldi. Doktor beni hemen kontrol etti ve bana saçma sapan sorular sordu. Neymiş 'İsmini hatırlıyor musun?' bu nasıl bir soru be? Bir insan ismini neden hatırlamasın acaba? Bütün deliler de beni bulur zaten. Bu ara da burası amcamın hastanesiydi tabii ölünce bize kaldı. Neyse en sonun doktor bozuntusu gitti biz de kendi aramız da sohbet etmeye başladık. Ama ben yine de bu hastane de sıkılıyordum. LÜTFEN BİRİ BENİ BU HASTANE DEN CIKARSIN!!!
DEVAMI 10. BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
FanfictionYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...