Aera pov
Atas bawah atas bawah aku tengok si Yoongi ni.Ok..buat pengetahuan korang yang sedang membaca ni,budak nerd depan aku ni sebenarnya namchin aku.
Not real namchin.Aku just main main je ngan dia.Sebab apa?Sebab dia kaya walaupun nerda.Hahaha..jahatkan aku.
Mulanya aku tak nak orang tau yang aku kapel ngan budak sakai ni.Tapi mulut mangkuk ayun sape ntah pegi bagitau satu kampung pasal hubungan aku dengan dia ni.Tak pasal pasal malukan nama aku.
Yoongi dah terkial kial betulkan cermin mata besar gedabak dia.Haih..zaman bila lah pakai spec 10 cm tu.
"Aku nak break"
Bukan main terkejut lagi muka yoongi.Nak je aku gelakkan dia kat sini.Muka macan duit seposen.
"Apa yang awak cakap ni?"
Halah halah..pekak ke apa?!
"Aku nak break..aku bosan dengan kau.."
Yoongi pegang tangan aku.Fuh..nasib baik kat atas bumbung sekolah ni tak ada orang.Kalau orang nampak ni..tak ke jatuh maruah missqueen aku.
"Tapi saya sayang kan awak..awak jangan tipu!"
Aku berdecit.Sayang.Sayang.Sedarlah diri sikit Yoongi oi!Aku ngan kau ni macam langit dengan bumi.Aku cantik..kau huduh.Aku tarik tangan aku.kasar.
"Stop it Yoongi..aku tak suka..kau ngan aku..nothing!"
"Sampai hati awak.buat saya macam ni..semua yanh awak nak saya bagi..tapi kenapa awak buat saya macam ni?"
Aku peluk tubuh.Nak nangis pulak budak ni.Ei..geram pulak aku.
"Heh..kau tu hodoh,gemok,nerd.Tolong lah sedar diri sikit.Aku ni cantik,missqueen sekolah.And for your information..selama ni aku tak suka kau pun..aku just..main main!"
Pecah gelak aku.Aku nampak si Yoongi tu dah nangis.Alololo...cian.Nak kene maki ke?
"So jangan jadi BODOH yoongi..HAHAHA..bye nerda"
Aku tinggalkan yoongi yang boroi dan tengah meratapi kesedihan sensorang kat situ.Lantaklah apa nak jadi.Janji aku happy asskskakaksk.
End pov
..........
Daeun pov
Aku nak keatas bumbung sekolah.Sebab aku nampak yoongi dengan Aera tadi.Aku takut kalau Aera apa apakan yoongi.Dah lah Yoongi tu tak tau apa yang Aera si nenek kebayan tu cuba mainkan!
Lagipun Yoongi sahabat aku.Walaupun dia gemok,nerd dan sedikit huduh.Tapi kitorang dah macam adik beradik.Yelakan..aku pun nerd jugak.Sendu.
Aku sembunyi kat belakang pintu bila tengok diorang dah mulakan drama.
""Heh..kau tu hodoh,gemok,nerd.Tolong lah sedar diri sikit.Aku ni cantik,missqueen sekolah.And for your information..selama ni aku tak suka kau pun..aku just..main main!"
Fuh..ayat dia macam tak belaja sivik.Aku baling terjun bagunan baru tau.
Aku intai sikit.Aku nampak yoongi tengah tunduk.Nangis la tu.Ye lah..bayangkan perasaan orang yang kene body shaming depan depan.Macam nak mati oo~~
Setelah tu,drama pun habis.Aku sorok sikit badan aku.Takut takut nenek kebayan tu perasan kehadiran aku yang sawit ni.
Lepas nenek tu blah aku hampiri Yoongi.Fuh..keadaan dia macam meratapi arwah nenek tadi.Sendu bhai.Dia nangis.
Aku pegang bahu dia.
"Yoon Yoon..are you oke?"Yoon Yoon?Jangan amik port.Tu nama manja dia.Shh..diam diam sudah.
Yoongi still tunduk pandang kasut dia.eh jap.Kasut..dia mana nampak kasut dia.Kan oerut blocking.
"Yoongi-ah.."
Dia tepis tangan aku.Terkejut beruk aku.
"Sudah lah..aku benci semua orang!Aku benci Aera!Aku benci Kau!Aku benci mak cik kantin,aku benci cikgu,aku benci pakguard,aku benci pengetua..aku benci..aaa..aku benci.."
Ceh..nak protes tapi idea tak sampai.Podah kau Yoon Yoon.Tapi sedih la jugak.Dia benci aku?Maigat.Sedih akyu.
"AAAAA...SEMUA LA AKU BENCI..!!"
Dia tinggalkan aku yang tengah terpinga pinga sensorang kat sini.Haih..aku paham perasaan kau yoongi.Aku pun pernah kena.Sebab cermin mata besar aku.Sebab rambut ikat dua aku.Sebab muka aku yang blur ni.Aku pun pernah kene body shaming jugak.Tapi hati aku kering.Kalau yoongi....dia hati tisu.
Agak terkilan la jugak sebab dia ckp benci aku.So sampai balik aku tak tegur dia walaupun dia cuba mintak maaf kat aku berkali kali.Dia ingat dia sorang je ke yang boleh tension!
"Daeun..aku minta maaf"
"podah la dengan maaf kau..aku tak nak kawan dengan kau..dah lah aku nak balik!Bye!"Heheehe...baru deal!
~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~
"tabahlah yoongi...kau handsome walaupun kau gemok!aku army!💜"
YOU ARE READING
SEE ME! || SUGA
Fanfiction"Aku yang dulu dah mati lah Daeun"-suga. "Tak..kau Yoongi dan tetap Yoongi..suga tu hanya alasan kau je!"-Daeun Berubah 360 darjah dalam masa 2 tahun.Daeun dah tak kenal sehabat sendiri.Yoongi yang baik dah jadi Suga yang tak berhati perut.Gosh!Keba...