І за сцени вийшов високий хлопець та підійшов до них а Рей була здивована.
- Дозвольте вам представити- вийшов на перед Юнги- Це Піт лікар- гінеколог в США ну для нашої Рей він не лише лікар а і ще і коханець. Так Рей?- поглянув він на неї і всі були в ахує.
- Юнги, що ти таке говориш? Це не правда?- дивилася вона на Тє.
- Рей годі всіх обманювати- підійшов до неї Гук за спини та раптом на землю впала подушка - Ось і вся правда.
- Техьон це не те що ти подумав- підбігла вона до нього - Я справді тебе кохаю, я не знала як тебе втримати.
- Рей ти сама себе чуєш- схопив її за руку Тє- Годі брехати!!.
- А зараз ми послухаємо, що нам скаже Піт- посміхнувся Юнги і дав микрофон хлопцю.
- Всім доброго вечора. Ми з Рей знайомі вже 2 роки познайомилися В США і так в нас закрутилася роман. Але потім вона поїхала до Кореї а я за нею і став працювати тут. Ми часто бачилися та ось як півроку назад вона попросила написати їй довідки, що вона вагітна. Коли я запитав навіщо їй це то вона сказала, що хоче розвести когось на гроші. І так я їй допоміг- всі присутні були в шоці від почутого особливо Тє.
- Техьон це не правда я дійсно тебе кохаю- плакала вона.
- Рей припини цей цирк- спокійно сказав Техьон- знаєш я даже радий, що все виявилося саме так. Я ледве не зробив найбільшу помилку у своєму житті. Тому я прошу тебе спокійно піти і не з'являтися на моїх очах.
-Це ти у всьому вина- підійшла вона до мене- це все через тебе!!! Я тебе знищу- хотіла вона вдарити але Тє схопив її руку.
- Рей краще спокійно їдь звідси.
Дівчина схопилася і побігла до виходу а Тє лише поглянув на мене і посміхнувся.
- Ну що всі такі сумні, весілля скасовується - сказав Тє і хлопці прийшли та сильно обійняли його.- Дякую вам якби не ви то..
- Ми ж друзі- посміхнувся Юнги.
- Тим паче знаємо хто тут насправді класна пара- поглянули вони на нас а я почервоніла.
- Завтра ідемо у бар святкувати- суворо сказав Чим.
- Я не проти.- посміхнувся Гук.
- І я, - хором відмовили Мин і Ким.
- А ти Джію?- поглянув на мене Чим.
- Вона полюбому з нами- взяв мене за плече Гук а ми засміялися.
- Отже завтра після роботи.
- Ок.
Я приїхала додому, забрала сплячого Субіна від сусідки та переодягнувшись лягла спати.
Вранці я прокинулася і вирішила поки що не звільнятися. Тому поснідавши я відвела Субіна у садочок і поїхала на роботу. Дивно але Техьона і Чонгука не було тому я працювала з документами сама аж до вечора.
Оскільки в мене робота то я взяла нашу молоду сусідку як няньку. Вона добре знаходить спільну мову з ними та і Субін любить проводити з нею час.Тому коли я приїхала додому Мей і Субін вже гралися у вітальні.
Коли я прийняла душ то мені хтось зателефонував. То був Гук.
- Джію привіт.
- Привіт.
- Через час я заїду за тобою і поїдемо в клуб тому будь готова.
- Окей- я не дуже хотіла туди іти але такого шансу подружитися з усіма хлопцями та відпочити не буде. Тому я як завжди замазавши тату, одяглася та привела себе в порядок.Я вже була готова як під'їхав Гук. Сівши до машини ми поїхали до крутого клубу. А я цей клуб дуже добре знала оскільки тут раніше працювала.
Коли ми зайшли то на другому поверсі вже седіли хлопці.
- Всім привіт- сіла я біля Юнги.
- Привіт красуння, виглядаєш просто сексі- підмігнув мені Чимин.
Ми седіли довго та вже достатньо випили і я пішла в туалет але коли поверталася назад то просто піддалася музиці та стала з кимось танцювати коли як раптом я відчула руки на своїй талії то стала хвилюватися але коли повернулася то побачила Тє. Він був трезвим, оскільки не пив, бо за кермом. Я ніжно прижалася до нього та відчувала гарячий подих на шиї від чого по моєму тілу побіг табун мурашок.
- Тє їдьмо звідси- сказала я йому на вухо.
- Куди?- поглянув він на мене.
- В офіс- поцілувала я його а він лише відповів та ще сильніше прижав до себе..Техьон і Джію сіли в машину та поїхали в сторону компанії. Коли вони зайшли у офіс то Тє сразу прижав дівчину до стінки та увлік у страсний поцілунок. Він кусав до крові то верхню то нижню губу то переходив на шию залишаючи багрові відмітини. Згодом на підлогу полетіла кожанка та футболка хлопця а згодом і сукня Джію. Він швидко підняв її на руки та положив на шкіряний диван. Він цілував кожний сантиметр тіла дівчини. Він водив пальцями по проміжності від чого дівчина почала видавати стони.
- Маленька мені так подобається твої стони- поцілував він її.
Від її стонів хлопець уже ледве стримувався.
- Ааа.....Ааааа... Тєєєєє... Аааа...цвіли в мене....
Від усіх слів хлопцю знесло дах і швидко знявши штани та боксери він різко війшов до самого основанія від чого дівчина викрикнула.
А він лише почав набирати темп вбиваючи дівчину в диван.
- Аааа... Ааххх...Ааааахххх
- Хто тобі дозволяв одягати таку коротку сукню.
- Яяя...Аааххх... більше так не будуууу..ааааххх.....Тєєєєє.
Техьон лише набирав темп а дівчина царапала своїми кіхтиками йогу спину та плечі.
Через деякий час дівчина кончила перша а за нею і хлопець який встиг вийти з неї та ізлитися їй на живіт.
Взявши серветки зі столу він витер їй живіт і ліг без сило рядом та накрившись пледом, яке завжди було на дивані, так вони і заснули прижавшися один до одного.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чи може демон, бути всередині ангелом?
FanfictionЯк би ми не старалися, від минулого не втікти. Тому інколи краще від нього і не тікати....