#sᴇᴄᴏɴᴅ

937 98 121
                                    

•Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ:

-Tᴢᴜʏᴜ,ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ sᴇ ᴀᴛʀᴀsᴀʀ ᴘʀᴏ ᴠᴏ̂ᴏ!-ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴀᴏs ɢʀɪᴛᴏs,sᴇ ɴᴀ̃ᴏ,ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀɪᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ɴᴇ́,ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ʟᴏɢᴏ ɪɴᴅᴏ ᴘʀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ,ғɪᴢ ᴍɪɴʜᴀs ʜɪɢɪᴇɴᴇs ᴘᴇssᴏᴀɪs ᴇ ᴛᴏᴍᴇɪ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ϙᴜᴇɴᴛᴇ,ᴇᴜ ᴊᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ ᴀʀʀᴜᴍᴀᴅᴏ ᴍɪɴʜᴀs ᴍᴀʟᴀs,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀs ᴘᴇɢᴜᴇɪ ɪɴᴅᴏ ᴀ̀ sᴀɪ́ᴅᴀ,ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʟᴀ́,ᴄᴏᴍ ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ɴᴏs ᴏʟʜᴏs-Tᴄʜᴀᴜ ғɪʟʜᴀ,ᴠᴇ̂ sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴɢʀᴀᴠɪᴅᴀ,ᴇ ᴛᴏᴍᴀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ-ᴍᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ɴᴀ ᴛᴇsᴛᴀ ᴇ ᴇᴜ ᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏ,ɪɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴀᴇʀᴏᴘᴏʀᴛᴏ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ.

(Qᴜᴇʙʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ)

Aᴛᴇ́ ϙᴜᴇ ᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴅᴇssᴇ ᴀᴠɪᴀ̃ᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ʀᴜɪᴍ,ᴀs ᴀᴇʀᴏᴍᴏᴄ̧ᴀs sᴀ̃ᴏ ʙᴇᴍ ɢᴇɴᴛɪs,ᴇᴜ ᴛᴇɴᴛᴇɪ ᴅᴏʀᴍɪʀ,ᴍᴀs ᴇ́ ᴍᴇɪᴏ ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ ᴄᴏᴍ ᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴛᴀ́ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ,ᴇʟᴀ ғɪᴄᴀ ᴄᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ,ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴀʟᴛᴏ ᴘʀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴏᴜᴠɪʀᴇᴍ,ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ,ᴏᴋᴀʏ,ᴛᴀ́ ᴍᴀɪs ϙᴜᴇ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ғᴀʟᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ.

-Oɪ?ᴄᴏᴍ ʟɪᴄᴇɴᴄ̧ᴀ?-ᴄᴜᴛᴜᴄᴏ ᴇʟᴀ,ᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴍᴇ ᴏʟʜᴀ ᴛɪʀᴀɴᴅᴏ ᴏs ғᴏɴᴇs-Vᴏᴄᴇ̂ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴀʙᴀɪxᴀʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴏ ᴠᴏʟᴜᴍᴇ?- ᴇʟᴀ sᴏʀʀɪᴜ,ᴛᴇᴍ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ʙᴏɴɪᴛᴏ,ᴇ ᴍᴇxᴇ ᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ɴᴏ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ,ᴄᴏʟᴏᴄᴀɴᴅᴏ ᴏs ғᴏɴᴇs ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ,ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴄᴜᴛᴏ ᴍᴀɪs ᴀ ᴍᴜ́sɪᴄᴀ-Oʙʀɪɢᴀᴅᴏ-ᴍᴇ ᴘᴇʀᴍɪᴛᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ,ᴀ ᴠɪsᴛᴀ ʟɪɴᴅᴀ ᴅᴀ ᴄɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇ Sᴇᴜʟ.

-Pᴀssᴀɢᴇɪʀᴏs ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ,ʀᴇᴛɪʀᴇᴍ sᴇᴜs ᴄɪɴᴛᴏs,ᴄʜᴇɢᴀᴍᴏs ᴀᴏ ɴᴏssᴏ ᴅᴇsᴛɪɴᴏ-ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ ɢʀᴏssᴀ,ᴊᴜʟɢᴏ sᴇʀ ᴏ ᴘɪʟᴏᴛᴏ ɴᴏs ᴀᴠɪsᴀ.

•Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ

-Aɪ ϙᴜᴇ sᴀᴄᴏ!-ᴊᴏɢᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ,ʀᴏʟᴀɴᴅᴏ ɴᴀ ᴍᴇsᴍᴀ,ᴏʟʜᴏ ᴘʀᴏ ᴛᴇᴛᴏ ᴇ ᴘᴇɴsᴏ ᴇᴍ ɴᴀᴅᴀ,ᴄᴏᴍᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ.

-Eᴜɴʜᴀ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ?-Jɪʜʏᴏ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴀ ɴᴀ ᴘᴏɴᴛᴀ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ.

-Sɪᴍ Jɪʜ,ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴏ ᴍᴀɪs,ᴇʟᴀ sᴏ́ ᴍᴀɴᴅᴀ ᴍᴇɴsᴀɢᴇᴍ,ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴏ ᴍᴀɪs ʀᴇᴄᴜsᴀʀ ᴀs ʟɪɢᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴇʟᴀ-ᴀ ᴏʟʜᴏ.

-Pᴏʀ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴀ́ ᴜᴍᴀ ᴅᴀs sᴜᴀs ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀs?ᴛɪᴘᴏ "ᴛᴏ̂ ᴇᴍ ᴏᴜᴛʀᴀ ᴘᴇssᴏᴀ" ᴏᴜ "ɴᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇʀᴏ ᴍᴀɪs ᴠᴏᴄᴇ̂"?-sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴍᴀɪs ᴅᴇ ᴍɪᴍ,ᴘᴏ̃ᴇ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴀʙᴇʟᴏ,ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴀʀɪɴʜᴏ ᴀʟɪ.

- Eᴜ ᴊᴀ́ ᴅᴇɪ ᴛᴀɴᴛᴀs ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴇᴍ ɪᴍᴀɢɪɴᴀ,ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴏ ᴍᴀɪs-ᴇsᴄᴜᴛᴀᴍᴏs ᴜᴍ sᴏᴍ,ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ sᴇʀ ᴅᴇ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ-É ᴏ sᴇᴜ?-ᴇʟᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀ ᴏ ᴀᴘᴀʀᴇʟʜᴏ,ᴀᴛᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ-ᴏ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ.

ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora