Вранці я прокинулася від стуку у двері та голосу.
- Містер Ким можна- почувся чоловічий голос.
- Техьон прокидайся- стала я його будити.
- Ну Джію-прижався він до мене.
- Швидко вставай в тебе зараз важлива нарада з старшими, скоро і Ким Мінсу приїде.
- Що? Блін - ми схопилися та стали одягатися.
- Мені все тіло болить.
- Ну вибач- підійшов він до мене і поцілував у губи.
Я швидко прибрала все і хотіла вийти як почувся голос в дверях
- Доброго ранку Ким Мінсу, Ми якраз чекали на вас.
- Доброго ранку, ходімо.- Блядь Техьон, що мені робити- підбігла я до нього.
- Є лише один вихід, кудись заховатися.
- Блядь, де ти тут заховаєшся.- Я почула як хтось збирається відкрити двері тому залізла під стіл Тє. Добре що за тим столом нічого не видно
- Доброго ранку, проходьте- Сів за стіл Тє і всі інші.
Нарада тривала вже 15 хвилин. І мені стало нудно та і все тіло боліло, тому я вирішила помститися і зробити приємно Тє.
Я стала на коліна та стала розщіпувати його штани від чого він вздрогнув та поглянув на мене а я лише посміхнулася і почала водити рукою по його паху. Коли я дістала і так не мале достоїнство то стала спочатку водити рукаю а потім і взяла у рот. Я цілувала головку члена та водила язиком по набухших венкам та стала брати повністю його в рот. Я бачила як він мучиться зжимає ручку в руці, кусає губи та відкидає голову на крісло. Тоді я стала набирати темп і бачила як Тє зносить дах.- Техьон з тобою все добре-звернувся до нього його батько.
- Так, тільки трішки жарко.- сказав Техьон і поглянув на мене а я лише посміхнулася.
Я бачила як Тє зжимає ручку крісла, як відкидав голову та робив вид що уважно слухає старших. Згодом він ізлився прямо мені у рот. Я хотіла взяти серветки і виплюнути але Тє схопив мене за підборіддя та помахав головою. Я зрозуміла що він хоче тому слухняно все ковтнула.
- Дякую, всім за увагу- не встаючи з крісла сказав Техьон.
- Сину може сходимо вип'ємо кави- сказав Мінсу а всі пішли.
- Може наступного разу, я щось погано себе почуваю- поглянув він на мене.
- Ну тоді добре, не затримуйся тут, і наступного разу вдягай сорочку а не футболку з надписом " Ти та самая дрянь яку я в ночі буду єбать"- засміявся Мінсу і Тє- бувай.
Як тільки Мінсу вийшов я стала вилазити з під столу. Я і не встигла вилізти як Тє схопив та посадив мене на стіл впиваючися в мої губи.
- Маленька ти що безтрашна - промовив він у поцілунок та став підніматися рукою мені під сукню.
-Ні але сьогодні я беру вихідний- Я злізла зі столу і пішла до виходу.
- Тоді я також- взяв свою кожанку Тє- давай підвезу- підійшов він до мене.
- Гаразд- посміхнулася я і ми вийшли.
Всі дивилися на нас здивовано. Директор в джинсах, футболці та кожанка та його секретар в короткій обтягнутій сукні.
- Всі на нас так дивилися- сіли ми в машину.
- Та пох-сказав Техьон і ми поїхали.
- вони напевне все не так зрозуміли? - поглянула я у вікно.
- а мені здається що вони все правильно зрозуміли - повернувся до мене Тє а я почервоніла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чи може демон, бути всередині ангелом?
FanficЯк би ми не старалися, від минулого не втікти. Тому інколи краще від нього і не тікати....