1

12.2K 185 9
                                    


Merhaba umarım hikayeyi beğenirsiniz.

Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

İyi okumalar :)

Asya

Gerçekten çok yorulmuştum. Biraz yalnız kalmaya, düşünmeye ihtiyacım vardı. Telefonumu,anahtarlarımı alıp dışarı çıktım. Yolda yürümeye başladım. Kendimi yine orada buldum. -Kardeşimi kaybettiğim yerde-

3 ay önce

Asya: Anneeeee! Anahtarlarımı bulamıyorum. Sen nerede olduğunu gördün mü?

Annesi: Hayır kızım görmedim. Masanın üstüne bak belki oradadır.

Asya: Annee bakmadığımı mı sanıyor-
BURADAYMIŞ.

Annem bunu nasıl yapabiliyor? Her aradığım şeyi eliyle koymuş gibi buluyor. Masaya baktığıma emindim oysaki. Neyse boşver.

Asya: Annelerin en güzeli okula gidiyorum ben. Bir şey lazım mı?

Annesi: Kardeşini de okula götürebilir misin kızım?

Asya: Anneee.

Annesi: Kızım biliyorum okullarınız uzak ama çok işim var. Bıraksan ne olur sanki.

Asya: Tamam annecim. Hallederim.

Asya: Duruu! Hadi hızlı ol geç kalacağıız.

Duru: Tamaaam. Bekle 1 dakika.

Asya: 1 dakika sonra dışarıda ol. Dışarıda bekliyorum seni.

Duru: Tamaam.

Duru hemen hazırlandı. Annesini öptü ve dışarı ablasının yanına çıktı.

Asya: 1 dakika daha geç gelseydin seni burada bırakırdım.

Duru: Ama tam zamanında geldim.
Hadi hızlı olalım yoksa geç kalacağız.

Asya: Atla arabaya.

10 dakika sonra Duru'nun okulunun önüne geldiler. Duru ablasını öptü ve okula doğru ilerlemeye başladı. Okula gitmek için karşıdan karşıya geçmesi gerekiyordu. Yayalara yeşil ışık yanınca yürümeye başladı. Asya hâlâ kardeşini izliyordu. -Birbirlerini sinir etseler de çok seviyorlardı.-
Asya gitmeye hazırlanırken caddede bir arabanın fren sesi yankılandı. Ardından çığlıklar yükseldi. Asya hemen arabasından indi. Seslerin geldiği yere ilerledi. Araba birisine çarpmış çevresine insanlar doluşmuştu. Duru'yu etrafta göremeyince çok endişelendi. Çığlıkların geldiği yere ulaştığında yerde gördüğü manzara karşısında ise şok olmuştu.

Asya: Duruu! Ambulans. N'olur ambulansı arayın. Lütfeen!
Duru.. Duruu.. İyi misin birtanem? Sakin ol tamam mı? Ben buradayım.

Kız gözlerini zorlukla açtı. Ağzından tek kelime çıktı.

Duru: Ablaa..

Asya: Yorma kendini güzelim. Birazcık dayan.

Çevredekiler ambulansı aradılar ve 5-10 dakika sonra ambulans geldi. Asya kardeşiyle birlikte ambulansa bindi.
Çok korkuyordu... Kardeşine bir şey olmasından çok korkuyordu. Ambulanstaki görevliler bir yandan kardeşiyle ilgilenirken bir yandan da Asya'yı sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Hastaneye gelir gelmez Duru'yu ameliyata aldılar. Asya'nın aklına annesi geldi. Hemen annesini aradı.

Asya: Annee!

Annesi: Asya iyi misin kızım?  N'oldu? Bir sorun mu var?

Asya: Anne, Duru. Hastanedeyiz.

Daha fazla bir şey söyleyemedi Asya. Telefonu kapattı.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bol vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalımm

Bay D / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin