Kezdjük is el!

954 33 10
                                    

Nos.Úgy gomdolom hogy az Avatár című rajzfilmsorozatban történtek érdekes dolgok.Most pedig a szereplőkről fogok veletek egy oár általam kitalált/filmben is szereplő érdekességet írni.

Zuko:Igazából nem is olyan mogorva és bunkó ha közelebbről is megismerjük.Titkon mindig is utálta az apját Tűz Ura Ozájt.

Mai:Egy unalmas szürke elkényeztetett csitrit látunk akit szinte semmit se érdekel de valójában igen is érdekli sok minden.Gyerekkori álma volt hogy egyszer igazi harcosnő lehet

Ty Lee:Kívülről egy nagyon életvidám és mosolygós lány,de belül igazából egy önbizalomhiányos és szerény lány rejlik.Azért mert gyerekkorában 6 testvére mellett nehéz volt az élete.

Ha szeretnétek még a szereplőkről ilyet akkor írjatok meg hogy kikkel.
Most pedig pár kedvenc jelenetem.

Emlékeztek arra amikor Sokka és Momo beszívtak egy ,,kicsit,, a kaktuszlétől a sivatagban?
Na azon én szakadtam a röhögéstől!

Meg amikor a Sokka és a Katara lázas lett és a Momot kérték meg hogy vizet hozzon nekik de ő mindent hozott neki csak azt nem.És persze ezalatt Sokka hülyeségeket hadovászott össze vissza.

Igen.A legtöbb vicces jelenet az Momonak és Sokkának köszömhető!

De még van pár vicces karakter.Pl a láposztás fickó.Emlékezzek?Mindenhol ott volt.Sőt,még a Korra legendájában is szerepel egy káposztás ember.

Nem tom tetszenek e nektek az ilyesféle irományok de ha igen akkor pls vote és komment.És amíg nem hozom a kövi részt addig olvassátok a többi sztorimat:eldaryásat és a lovas mémeket.
Köszcsi puszcsi!

Avatár Aang legendája   BESZÉLJÜK KIWhere stories live. Discover now