Юта стоеше до прозореца и гледаше улицата пред дома му. Мислеше за това,което беше писал на Тейонг. Дали не беше грешка това което направи? Казваше си,че ще забрави другия,а в същото време му пишеше. Проблема беше и в това какво му написа. Не можеше да повярва че му пожела да бъде щастлив с момичето което някога беше причината за раздялата им.
Докато стоеше и гледаше през прозореца получи отговор на съобщението си. Прочитайки го нещо силно го заболя в сърцето. Тейонг говореше за това между тях в сегашно време,сякаш нещо подобно все още съществуваше. Най-голямо впечатление му направи втората част. Защо му беше писал,че нямаше да е щастлив с нея? Любопитството и най-вече грижата за другото момче го караха да иска да го попита,но той успя да устои на това чувство.
@NakomotaYuta
Не говори за това между нас сякаш все още го има! То отдавна вече не съществува. Ти много отдавно го разруши.Не знаеше с това колко много наранява другото момче. Тейонг стоеше и гледаше съобщението с болка в сърцето. Мамка му,знаеше че е прав. Знаеше че сам си е виновен за болката която изпитва,но не само за своята.
@LeeTaeyong
Прав си. Аз съм виновен за всичко и колкото и да ми се иска да върна времето назад не мога. Мога само и единствено да ти покажа,че сега съм друг човек,да ти покажа че можеш отново да ми се довериш.@NakomotaYuta
Нима си мислиш,че е толкова лесно, а и ти си почти сгоден. Няма да ти позволя да ме използваш,за да си играеш със Сорн така както си играеше с мен................
Вече от половин час Кун се опитваше да се оправи с двамата си пияни приятели.
Шаоджун и Хендери се държаха неадекватно и му пречеха да шофира. Беше решен да ги остави и двамата в дома на Шаоджун. Не му се занимаваше с пияните им задници и затова искаше да се отърве от тях колкото се може по-бързо.
Не го разбирайте погрешно. Той много обичаше двете момчета,бяха му като братя. Познаваха се от деца,но в пияно състояние човек е много трудно да ги изтърпи.
След дългия и мъчителен път до дома на Шаоджун той ги остави в спалнята на момчето и ги огледа преди да излезе от стаята,а после и от къщата.
Молеше се да не направят някоя глупост защото и двамата бяха експерти в тази сфера.След като Кун си тръгна двете момчета доста дълго се гледаха преди Шаоджун да реши да наруши тишината.
-Толкова си красив знаеш ли?
Дали беше,защото беше пиян или поради друга причина Хендери не му отговори ами направо седна в скута му като без да осъзнава се отърка в пакета му.
Това предизвика тих стон от Шаоджун,който Хендери успя да чуе. Това сякаш му даде стимул и той се обърна като сля устните им. Главата му не можеше да функционира правилно и най-вероятно ще ше да съжалява за това на сутринта,но нямаше контрол над себе си.
VOUS LISEZ
Dangerous kiss
Roman d'amourКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.