Smile ... when Slender man kill you

881 65 35
                                    

"Legenda o Slender manovi. Pche jen mýty o povídačky!" opakovala si stále dívka procházející temným lesem. Nikdy nevěřila v nadpřirozeno a nikdy necítila nebezpečí nebo strach. Chtěla dokázat, že se ničeho nebojí, že Slender man neexistuje. Prohlásila, že stráví noc v lese jen s baterkou a ráno se vrátí ... Jenže už našli jen zkravenou baterku ...

Procházela jsem se lesní pěšinou. Věděla jsem, že se mi nic nestane a ráno se vrátím. "Dokážu, že Slender man neexistuje a všichni tomu přestanou konečně věřit!" s touhle myšlenkou jsem vyrazila do tohohle lesa jen s baterkou. Začínalo se stmívat. Sedla jsem si ke stromu a opřela se. Pohrávala jsem si s baterkou a přemýšlela, kde přespím. Po chvíli byla tma, že nebylo vidět na krok. Rozsvítila jsem baterku a šla hlouběji do lesa. Najednou moje baterka zhasla. Snažila jsem se ji znovu rozsvítit. Praštila jsem s ní párkrát o zem a ona se rozsvítila. Všimla jsem si, že předemnou někdo stojí. Postavila jsem se a posvítila před sebe. Přede mnou stál nenormálně vysoký muž v černém obleku s červenou kravatou. Jeho pleť byla bílá a neměl tvář. Všimla jsem si jeho chapadlovitých rukou. Najednou jsem se cítila naprosto bezmocná. Nemohla jsem nic udělat. Cítila jsem strach, takový hrozný strach. Ihned jsem začala utíkat pryč. Věděla jsem, že pořád za mnou. Těsně za mnou. Brečela jsem, brečela jsem strachy. Takový šílený strach. Nedávala jsem pozor na cestu a spadla. Baterka zhasla. Neviděla jsem, neviděla jsem nic. Slyšela jsem kroky. Blížící se kroky, ale nevěděla jsem odkud jsou. Najednou mě něco chytilo, chytilo to mojí nohu. Byla to ruka, Slender manova ruka! Vzala jsem baterku a snažila se ji setřást. Chytil obě moje ruce i nohy. Baterka se znovu rozsvítila. Byla jsem těsně u jeho obličeje bez tváře. Najednou se na něm objevily důlky očí. Slepená ústa plná nebezpečně ostrých zubů. Cítila jsem sílu jeho rukou. Cítila jsem bolest jak mi drtil kosti ...

Slender man dívku nemilosrdně roztrhal na kusy, které zanechal v lese. Ráno, když se měla dívka vrátit, vydali se ji lidé z vesnice hledat. Dlouhou dobu nemohli nic najít, až pak její matka ... Na zemi našla ležet rozsvícenou baterku. Bylo ještě šero, takže moc toho nebylo vidět. Matka zvedla baterku a posvítila hlouběji lesa. Zůstala v šoku. Uviděla svojí dceru rozervanou na kusy. V dáli zahlédla vysokého muže s chapadlovitýma rukama. Lesem se rozléhal jeho děsivý smích a slovo "Slender man."

Doufám, že se vám to líbilo :D Slender mana znám jen tak okrajově, tak se kdyžtak omlouvám za chyby :/ Budu ráda za váš koment / vote / přečtení :))

Přeju vám také večer sladké sny  ... "Slender man" ...

Slender man (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat