15

249 19 28
                                    

Medya: Eksikleri olan şampiyonlar ligi....

Jeremiah.. Elinde ki projelerle uğraşıyordu... Dün yaşadığı olaylar zihninin köşesinden gün yüzüne çıkmıştı.. elindeki işi bir kenara bıraktı... Yüzünde ki gergin ifade ile Bardağına viski doldururken kendi kendine bu durumdan nasıl kurtulacağını düşünüyordu....

......

Diana ve Aurora sofraya tabakları getirirken Sophia ve Ophelia yemek işleri ile uğraşıyordu....

"Her şey tamamdır..." Hep beraber sofraya oturduklarında yemekleri bölen kişi Sophia olmuştu...

Tabağını Diana'ya uzatırken merak ettiği soruyu yöneltmişti ona...

"Dün neredeydin?.." o gün bu soruyu sorduklarında bir şekilde atlatmayı başarmıştı... Bu sefer kaçamayacağını anladığında ise cümleleri toparlamaya başladı...

" Jerome geldi..."

Duyduğu söze ani bir tepki veren Aurora sözleriyle bunu belli etmişti..

Aurora: O kaçık bu eve mi girdi? Ne?

Ophelia: Neler oluyor baştan anlat lütfen...

Diana: Jerome geldi.. beni bir yere götüreceğini söyledi... Ben de gittim...

Söyleyemeyeceğini biliyordu... Onlarla tehdit ettiğini söyleyemezdi... Herkesi korumak adına bunu içinde tutmaya karar verdi...

Aurora: Ne yani? O seni bir yere götüreceğini söyledi sen de gittin mi? Diana... Senin böyle bir şey yapmayacağını biliyorum... Lütfen gerçekleri anlat...

Diana: Bu... Gerçekler...

Sophia olaya müdahale etmek istemişti...

Sophia: Aurora... Tamam..

Aurora Diana'nın üzerine gitmeyecekti... Yine de nereye gittiğini sormak istedi...

Aurora: Tamam... Nereye gittiniz peki?

Diana: Onun...İkizi varmış... Onunla tanıştırdı...

Diana söylediği şeyin tam olarak doğru olmadığını biliyordu... Oldukça rahatsız hissetse de yapması gerekiyordu...

Sophia: Bir ikiz mi? Bir Valeska daha mı?

Diana: Evet.. Jerome'un tam tersi... Anladığım kadarıyla bir mühendis...

Ophelia: Sen tanışmak için gitmişsin Ya Valeska?

Diana: Onun çok ayrı planları var...

Sophia: Ne gibi?

Diana: Jeremiah... İkizi... Jerome onu öldürmeyi planlıyor...

Kızlar duyduğu şeyle yerlerine sabitlenmişti... Bir iki dakikalık bir sessizlik oluştu...

Aurora: Engel olmalıyız...

Diana: Ben çok farklı bir şey düşünüyorum...

Ophelia: Ne düşünüyorsun...

Diana: Öğrenirsiniz....

Sophia: İyisin değil mi?....

Duyduğu bu soru zihninde yankılanmaya başladı.. Nefes almak istiyordu...

Diana: Kesinlikle... Ben biraz hava alacağım...

Sophia: Diana.. Yemeğin..

Diana: Gelince atıştırırım bir şeyler...

if | GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin