14. Bölüm

64 19 6
                                    

Sıkıcı bir düğünün ardından günler saatler gibi geçmiş. Açelyanın huysuzlukları, Selimin dedikoduları, Deniz ile Emre'nin sevgisi ve okul ile bir hafta geçmişti. Git gide daha da güçlenen dostluklarıyla okul dahi eğlenceli oluyordu. Yelda hocanın takıntısı bile koymamıştı.

- Plan tutmayacak gibi

Mert okuldan kurtulma planını kurmuş,Herkesi alet etmişti. Plana göre zaten son sınıf oldukları için izin almanın kolaylığı ile kayıt oldukları dersaneyi öne sürerek bir hafta izin alacaklardı. Sürekli ders çalışacaklarını söyleyerek müdürü ikna etmişlerdi fakat kayıt oldukları kurs ile irtibata geçen müdür dersaneye gidip gitmediklerinin bilgisini alacaktı.

- Şimdi ne yapacağız merak ediyorum

Herhalde tek sitem etmeyen Aslıydı. Mert, Aslıya dönüp öpücük attı.

- Biraz şu kız gibi olun. Ne dert ettiniz be var herhalde aklımda bir b planı

Tekrardan ilgi ile Merte yöneldiler.

- Şimdi hepimizi boşuna o kursa kaydetmedim. Tanıdıklar var merak etmeyin az güvenin kardeşinize

Açelya temkinli bakışlarını atarken diğerleri özellikle Aslı olmak üzere daha fazla sorgulamaya gerek görmemişti.

- Vüvenemedim bokta çıkabilir

Mert seslice ofladı. Mavi gözlerini devirip telefonunu çıkardı.

- Ben konuşup geliyorum sizde o sırada bir şeyler düşünün bir şeyler yaparız

Geçen bir haftada daha da iyi olan Deniz artık çok fazla sıkıntı çıkarmıyor, izni olduğu sürece Açelya da ona dokunabiliyordu. Birilerine güvenmek ruhuna iyi gelmişti lakin hala yeme problemleri devam ediyordu.

- Ne yapalım gençler

Açelya bilmişcesine cevap verdi Selime.

- Paintballa gidelim

Aslı gözleri ile diğerlerinin tepkisine baktı herkeste bir onay pırıltısı görünce kendiside onayladı.

- Hadi çabuk giyinelim o zaman

Açelyanın odasına gidip arkadan kapıyı kilitledi Deniz. Önceden gelen bir alışkanlıktı kapı kilitlemek.

- Emaneten durmayalım. Şöyle havalı olsun ama süslü gibi olmasın

Aslı derin bir iç çekip dolaptan aldığı beyaz yırtık pantolon ve beyaz düz bir büstiyer verdi.

- İki saat senin hayalindeki kıyafetleri bulmanı bekleyemeyiz al giy

Omuz silkip beğendiği kıyafetleri çekinmeden soyunup giydi.

- Biz seni görmek zorunda mıyız ya?

Açelya hiç umursamadan önce hazırlanmanın vermiş olduğu keyif ile pijamalarını yere atıp dolaptan hırka aldı.

- Ben hazırım ezikler. Sizde acele edin

Salık bıraktığı kıvırcık saçlarından bunalacağı için bir tane toka alıp odadan çıktı.

- Sende giy işte şunları amma düşündün he

Aslı bu gün moda ilkonu gibi herkesi giydiriyordu. Deniz kendisine uzattığı Açelya gibi siyah yırtık pantolona ve siyah tişörte baktı.

- Peki ceket olarak ne almamı önerirsiniz?

Aslı deri ceketi Deniz'in yüzüne fırlatıp kendisi için hala karar veremediği kıyafetlere baktı.

- Asıl soru şu. Bu kız ne giyecek? Terzi kendi söküğünü dikemez sözünü yaşıyorum resmen

Yasak Gülüşler (DEVAM EDECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin