Zoe's POV
Κλείνω το βιβλίο μου και παρατηρώ τον κύριο Σπύρο, που βάζει τα βιβλία του στην τσάντα του.
"Καλή συνέχεια κύριε Σπύρο!"
Εύχομαι όταν εκείνος σηκώνεται, πλησιάζοντας την πόρτα του δωματίου μου.
"Καλό απόγευμα Ζωή."
Του χαμογελάω κι εκείνος βγαίνει από το δωμάτιο, αφήνοντάς με μόνη μου.
Ανοίγω ξανά το βιβλίο και λύνω τις ασκήσεις, που μου έβαλε ο κύριος Σπύρος και όταν τελειώνω, σηκώνομαι από την καρέκλα για να τεντωθώ.
"Σέριλ, ώρα για βόλτα."
Λέω κι εκείνη μόλις το ακούει, έρχεται κοντά μου χαρούμενη κουνώντας την ουρά της.
Κατεβαίνω στον κάτω όροφο με την Σέριλ στην αγκαλιά μου και την αφήνω κάτω για να της βάλω το λουράκι της.
Αφήνω ένα σημείωμα στο ψυγείο πως θα πάω την Σέριλ βόλτα, αφού κανείς δεν είναι στο ισόγειο και βγαίνω έξω.
Περπατάμε στο πεζοδρόμιο και συναντάμε διάφορα άλλα σκυλάκια με τους ιδιοκτήτες τους στην διαδρομή.
Κάνουμε τον γύρο δύο τετραγώνων και παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής, αφού σταματήσουμε μία φορά για να μαζέψω τα μαλλιά μου σε έναν πρόχειρο κότσο λόγω της ζέστης.
Όταν γυρίζουμε σπίτι, βάζω νερό και τροφή στα μπολάκια της Σέριλ και ανεβαίνω στον πάνω όροφο.
Παίρνω πετσέτες από την ντουλάπα μου και πηγαίνω στο μπάνιο, λύνοντας τον κότσο που είχα μαζέψει τα μαλλιά μου.
Αφού βγάλω τα ρούχα μου και τα βάλω στο καλάθι των απλύτων, μπαίνω κάτω από το χλιαρό νερό.
Έτοιμη πλέον βγαίνω από την μπανιέρα και τυλίγομαι με την μεγάλη πετσέτα, ενώ τα μαλλιά μου τα τυλίγω μέσα στην μικρότερη πετσέτα.
Με το χέρι μου σκουπίζω τους υδρατμούς από τον καθρέφτη και κοιτάζω την αντανάκλασή μου ξεφυσώντας.
Ξαφνικά ένας οξύς πόνος με πιάνει στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου, κοντά στο σημείο που είχα χτυπήσει και αμέσως πιέζω το σημείο με την παλάμη μου.
Δάκρυα συσσωρεύονται στις άκρες των ματιών μου από τον πόνο και κρατιέμαι από τον νιπτήρα.
"Είμαι έγκυος. Και το παιδί είναι του Αχιλλέα."
Επαναλαμβάνει κοιτώντας με χαιρέκακα και κάνω ένα βήμα πίσω, ενώ δάκρυα συσσωρεύονται στις άκρες των ματιών μου.
ESTÁS LEYENDO
Smile Again For Me [BOOK 2]
Novela Juvenil[ΒΟΟΚ 2] ♡ You are kinda, sorta, basically, pretty much always on my mind. ♤ I don't care how complicated this gets, I still want you. __ *Απαραίτητη η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου |Τhe Change| που θα βρείτε στο προφίλ μου.* Started: 23 Φεβρουαρίου 2...