Capitolul 16

84 8 0
                                    


Perspectivă Beatrice

Au trecut 2 săptămâni de când seful meu mi-a spus că Mark a murit dar eu nu cred nimic din ce el mi-a spus, prefer să cred că el e undeva fericit şi că va veni în curând la mine.
E 06:40 iar eu mă pregatesc pentru munca. E timpul să îmi reiau activitatea nu pot sta închisă în casă la nesfârșit.

Ies din casă şi mă îndrept spre mașină, e o vreme ploioasă dar sinceră să fiu chiar îmi place. Bag cheile în contact şi plec din fața blocului.
Ajung la firmă şi mă duc în biroul meu să mă apuc de treabă. O să fie o zi lungă, am destulă treabă de facut şi sinceră să fiu chiar mă bucură, îmi ocup timpul cu ceea ce îmi place şi mă face să nu mă mai gândesc la...Mark.

Secretara mă întâmpină cu o cafea şi cu un zâmbet dulce pe fața. E o femeie de milioane. Mă scufund în treaba mea şi acolo voi rămâne tot restul zilei.

***

Tot restul zile mi-am petrecut-o terminând schițele, iar acum a venit timpul să plec acasă. E destul de târziu şi cred că voi ajunge în jurul orei 20:00 acasă. Îmi strâng lucrurile şi aranjez câteva chestii în birou ca maine să nu pierd timpul căutându-le. Închid uşa şi plec spre casă. Deabia aştept să ajung să îmi fac o baie fierbinte şi să mă bag la somn. Mă urc în masină şi plec în trombă de la firmă.

Intru în casă şi văd că e o beznă totală, eu stiam că am lasat draperiile trase dar poate sunt eu uitucă. Încui uşa şi mă duc în dormitor să îmi las hainele, aprind becul şi văd că toată camera e plină de petale de trandafiri. Îmi las lucrurile şi încep să mă uit prin cameră crezând că am intrat în alt apartament, dar ce sa vezi e apartamentul meu şi cineva se joacă cu mine. Dintr-o dată becul se stinge şi simt cum cineva mă cuprinde de la spate, inima începe să bată cu putere şi încep să îmi fac 1000 de filme. Tot corpul îmi tremură şi încerc să mă întorc spre omul ce mă ține în brațe. Când văd cine e câteva lacrimi îmi curg pe față, nu pot să cred că e aici, că s-a întors. Îmi sterge lacrimile şi îmi spune:

-Nu o să te mai las să plângi niciodată din cauza mea!

Buzele lui se lipesc de ale mele şi limba lui o caută pe a mea cu disperare. Îl iau în brațe punându-mi picioarele în jurul taliei lui iar el mă asează ușor în patul plin cu petale. Se urcă peste mine şi ne reluăm sărutul. Mâinile lui se plimbă pe corpul meu încercând să mă scape de haine şi eu la fel. Rămâne amândoi dezbrăcați, Mark se uită în ochii mei şi îmi spune:

-Mi-a fost dor de tine iubito.

Toată seara ne-am petrecut-o făcând cea mai intensă partidă de dragoste de până acum. Ne gustăm unul pe altul şi ne contopim plăcerile, mi-a fost dor de el, mi-a fost dor să îl simt în mine, să îl simt cum mă pătrunde şi cum mâinile lui se plimbă pe fiecare unduiutură a corpului meu. Mi-a fost dor să îl simt lângă mine, să stiu că suntem doar noi doi si nimeni altcineva, mi-a fost dor să îi simt căldura sufletească, mi-a fost dor să mă simt iubită dar acum e lângă mine şi nu o să îl mai las să plece vreodată!

***

Ne trezim în jurul orei 07:20 azi o să mă duc mai târziu la muncă, sau poate chiar deloc, vreau să petrec timp cu Mark să recuperăm tot ce am pierdut în astea 3 luni.

Mă ridic din pat fără să îl trezesc pe Mark şi mă duc la baie, aseară nu am apucat să fac baia fierbinte pe care o doream dar o voi face acum. Las uşa întredeschisă şi mă bag în duş, dau drumul apei uşor fierbinte şi îmi clatesc corpul înainte să aplic gelul meu de duş preferat cu aromă de ciocolată. După 10 minute în care mi-am spalat trupul firav apare şi Mark, îmi cuprinde trupul ud într-o îmbrățișare şi îi simt trupul său foarte fierbinte. Mă întorc cu fața spre el şi îmi plimb mână pe trupul lui fierbinte. Mark se apropie de mine şi îsi trece buzele peste ale mele făcându-mă să tânjesc după buzele lui. Se uită în ochii mei şi rămânem aproximativ un minut uitându-ne unul la altul fără să spunem nimic, buzele lui le sărută pe ale mele apăsat şi mă muşcă ușor de buza de jos, limba lui joacă un dans perfect cu limba mea şi într-un final ne despărțim din cauza lipsei de aer.
Îi simt bărbăția întărită iar eu alunec cu mâna pe trupul lui făcându-l să tresare la fiecare atingere şi ajung la lungimea lui.
Încep să o frec iar el mă trânteşte de peretele duşului şi mă ridică eu încojurându-l cu picioarele, mă pătrunde ușor şi mâinile lui se împletesc în părul meu lung. Se mişcă lent făcându-mă să mor de plăcere.
Ieşim din duş şi mergem în dormitor unde mă întorc cu spatele la el şi mă pun în pat, intră în mine cu putere, mai am putin şi ajung la orgasm. Iese din mine şi îl trântesc în pat urcându-mă peste el şi frecându-mă cu feminitatea mea de bărbăția lui până intră din nou în mine.

Dragoste Pe Două Roți Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum