Lgbtqia'nın ilk iki harfi “L” ve “G” ile başlayalım.
“L” harfi “Lezbiyen” anlamına gelmektedir. Peki Lezbiyen ne demektir?
Lezbiyen; Erkek olmayan bir bireyin kızlardan hoşlanmasıdır. Eşcinselde denmektedir.
İkinci harf olan “G” ise “Gay” anlamına gelmektedir.Peki gay ne demektir?
Gay; Kız olmayan bir bireyin erkeklerden hoşlanma durumudur. Eşcinsel de denmektedir.
Bir diğeri kavram ise “Heteroseksüel” yani bir kızın erkeklerden hoşlanma durumuna ya da bir erkeğin bir kızdan hoşlanma durumuna denir.
Lezbiyen ve Gayler çocuk sahibi olabilir mi?
Tabiki de olabilirler.Çocuk sperm ve yumurtanın birleşmesiyle oluşur.Yani bir kadın ve erkeğin cinsel birleşim yaşamasıyla.Lezbiyenlerde cinsel birleşim yaşayabilirler ama ortada sperm olmadığı için seks sonucu çocuk sahibi olamazlar.
Sperm bankaları vardır.Çocuğu olmayanlar ve lezbiyenler içindir. İnsanlar sperm bankalarına sperm bağışı yaparlar ve hiç bir cinsel birleşim olmadan kadın yumurtalığına yerleştirilir.
Gayler ise evlat edinebilirler.Ya da taşımacı çocuk edinebilirler.
İnstagram; bbuffaloe ve dustin_patrick_smithEşcinsel Evliliğin Serbest Olduğu Ülkeler;
Dünyada 19 ülkede eşcinsel evlilik yasal. Bu ülkeler Kanada, ABD, Brezilya, Uruguay, İzlanda, Norveç, İsveç, Finlandiya, Danimarka, Hollanda, Belçika, Lüksemburg, İspanya, Portekiz, Fransa, İrlanda, Birleşik Krallık, Güney Afrika ve Yeni Zelanda. Meksika'da belli hukuki bölgelerde yasal.
İnstagram; wesaidsim
İnstagram; sdeltorooo ve jdeltorooo
Eşcinsel evlilik dünyanın her yerinde yasal olmalı mı?
Tabiki de evet.Bir insanın sevdiği insanla evlenememesi çok saçma bir şey.Şöyle düşünün bir heteroseksüelsiniz ve kızsınız.Bir erkeğe aşık oldunuz ve evlenme kararı aldınız.Ama hükümet sizin evlenmenize ve bir yuva kurmanıza izin vermiyor.Çok saçma değil mi?
Bu da aynı şey işte.Sonuçta aşk aşktır değil mi?