✨ʏᴇᴍᴇᴋ✨
~Lavin'den
Bütün gün sıkıntıdan patlaşmıştım,son günler fazla sessiz ve monoton geçiyordu.
Alaz bugün eve çabuk gelmişti. İkimizde salonda koltuğa yayılmış bir şeylerle ilgileniyorduk.Benim başım Alazin dizlerinde tavanı izliyor,Alazida bir eli saçlarımda diğer eliyle telefonla ilgileniyordu.
Alaz birden bire doğrulup bana beklemediğim o soruyu sordu
"Lavin, dışarı çıkalım mı? Dışarda yiyelim bu gece?"
Sevinçle çığlık attım oley diye içimden. Bu çirkef kızı Alaza göstermenin bir anlamı yok değilmi? Dışımdan ise
"Olur,hatta çok iyi olur aslında. Ben hemen hazirlanayim"
Deyip,bir anda koştum odama. İlk kez birlikte bir yere gidecektik,tabikide heyecanlanirim.
"Lavin.. çok süslenme yavrum, gece gece elimi kana bulama"
Duyduğum alazin sesi ile odadan çıkıp salona irelledim,algılama ya çalışıyordum ne demişti az önce o? Ciddi olamazdı değilmi?
Korkuyla, kuşkuyla baktım yüzüne.
Beni kıskanması güzel di,hatta güzel bir histi. Ama kısıtlaması,bana karışıp, istediğini dayatması? Bu kabul edebileceğim türde bir şey değildi.Bir anda attığı kahkahasiyla tuttuğum nefesimi bıraktım.
"Yüzündeki ifadeyi görmen lazım,"
Deyip,gelip yanağıma küçük bir öpücük kondurdu,hala yaşadığım şoku atlatamamistim.
Çok korkardım,hazetmezdim hiç bir zaman öyle adamlardan. Sevgi adı altında, yanındaki kadını kısıtlayan adama adam denmezdi benim gözümde.
Neyse kaybedecek vaktim yok, büyük ihtimalle alaz duşa girdi,ben zaten iki saat önce çıktığım için birde yeniden girecek değildim duşa o yüzden giyinme odasına gittim.
"Şimdi görürsün sen Alaz efendi"
Deyip yüzümdeki müthiş gülümseme ile dolaptaki modellere göz attım. Beni korkutmanin bedelini ödeyecek tabiki.
🕐🕐🕐🕐🕐🕐
~Yazardan
İkili kısa sürede hazırlanmıştı.
Alaz bej,krem rengi kumaş bir pantolon ve açık mavi tonlarında kaliteli ve her hâlinden ben pahaliyim diye bağıran bir gömlek giymişti. Altinada marka olduğu daha yüz metreden anlaşılan beyaz sporlarını.
Fazla özen göstermeden, uğraşmadan da şık olmuştu adam bir kaç dakika içerisinde.
Yapılı kaslı vücudu ona her zaman olanak sağlıyordu. Uzun boyuda cabası.
Geniş omuzları, kaslı vücudu,sol kolundaki omzundan başlayan melek kanadı dövmesi zaten her kadının aklını alıyordu.
Bir adam ancak bu kadar yakışıklı ola bilir diye geçirdi Lavin içinden,hazırlanmakta olan adamı dikizlerken.
Lavin ise hem şık hemde gösterişli olmak niyetindeydi bu akşam. O yüzden üzerine Alazla uyumlu olsun diye kırık beyaz kısa bir elbise giydi. Elbisenin boyu oldukça kısaydi,hafif dekolteli olan elbisenin etek kısmı buzmeli idi, üzerinde siyah puantiyeleri ile oldukça güzel gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET;bir yok oluş hikâyesi
Chick-Lit"Biz belasız, zararsız, olaysız olamayız! Elimi tutarken aklına kazı bunları. Biz zamansız mekansız bir arada duramayız.Korktuğunda kaçabilirsin,ben hep aynı yerde duracağım. Elini ölsem bırakmam, ama gidersen de tutmam " 'Alaz Sezgin "Cehennemle bi...