Ahoj, tady je první část! Příjemné čtení :)
Z pohledu Mii:
Právě si projíždím facebook, a dostala jsem pozvánku na párty v domě nějakýho kluka. Slyšela jsem vybrovat mobil, který jsem měla na nočním stolku. " Ano Sofie? " .. " Ahoj Mio! Zruš všechny tvoje plány na dnešní večer, jdem na mejdan! " .. " Hele já, nev- " .. " Ne Mio! Půjdeš! A žádné námitky! Jsi skoro furt doma sakra! Za hodinu se pro tebe stavím, a ať jsi hotová! Mam tě ráda pa. " Složila mi mobil a já jsem čuměla jak smyslů zbavěná. Sofie má pravdu. Jsem skoro pořád doma. Rodiče mě maj stejně u prdelele.Jinak, Sofie je moje nejlepší kamarádka už od dětství, miluju jí!
Tak je nejvyšší čas se jít připravovat. Šla jsem do šuplíku, vzala si čisté spodní prádlo a pak se skříně si vyprala outfit na večer.(Obrázek outfitu v médiích) Vešla jsem do sprchy a pustila na sebe horkou vodu která mi dopadala na tělo.Vzala jsem šampón a vmasírovala si hp do vlasů. Následně jsem na svoje telo nanesla vanilkový sprchový gél.Nechala jsem to chvíli působit a pak umyla všechny mydliny.
Vyšla jsem ze sprchy a omotala jsi molem těla ručník. Vyndala jsem ze šuplíku fen a začala fénovat vlasy. Do 10 minut byli dokonale suché. Vešla jsem do ložnice a oblékla jsi outfit.Sedla jsem si za kosmetický stolek a začala se malovat. Nanesla jsem si jemný makeup a zakryla nedokonalosti. Zaúčtovala jsem to a na očí si nanesla linku, zvýraznila jsem si spodní víčko černou tužkou a nanesla řasenku.Rty jsem přetřela leskem a nastříkala jsem na sebe parfém.
Už jen jsem si dala černé lodičky a džínový kabátek.Schmatla jsem kabelku naházela do ní klíče, mobil a potřebné kraviny.
Rodiče už spali, takže jsem měla štěstí. Před domem stála Sofie. " Uuuu Mio! Asi budu lesba! Protože ti to kurevsky sekne! " Zasmála se. " Haha! Tobě to taky sekne kotě! " Uchechtla jsem se a vyrazili jsme.
Za pár minut jsme byli už před domem. Žilo to tam. Byl tam velký bazén a v něm skoro nahé dévky. Ble.. Byli až moc silikónové. Všude naokolo už byli ožralý lidi a taky se tady skoro každej líbal, ať se sežerou agh.
" Mio tak pojď! " Tahala mě za ruku do domu, šli jsme k chlastu. Sofie mi podala skleničku. Měla taky v ruce skleničku byla to jahodová vodka. Kopli jsme jí do sebe a šli tancovat.
Už jsem nevládala tak jsem řekla že si půjdu na chvilku sednout. Sofie se tam líbala š nějakým klukem. Nechám ji být.Nejsem její máma. Vzala jsem skleničku a nalila do ní vodku s džusem.Jen jsem tam tak seděla a koukala jak se ty dévky co měli na sobě lacný hadry které jim stejně byli hovno protože to na nich vyselo.
Z pohledu Justina:
" Hej kámo já už nemůžu " Smál jsem se jako zhulený. Měl jsem pár šluků, ale když jsem se koukal na Lila jak furt padal protože byl ožralý ja prase. Podal jsem mu ruku a posadil ho na gauč. " Hele, já jsem v pohodě! " Zasyčel. " Nejsi, jsi zhulený a ožralý! " Ironicky jsem se zasmál. " Jdu ti pro vodu. Ani se nepo- " Nestihl jsem dopovědět a on už spal. Tak co ať si pospí.
Šel jsem dolů schodmy když jsem omylem do někoho narazil. " Ou promiň, já nechtěla omlouvám se.. "
Omlouvala jse mi nějaká holka, a dívala se na mě hezky, strašně hezky. Byla krásná.Měla krásné dlouhé tmavé vlasy a hnědé oči. " Neomlouvej se, to je v pohodě. Jinak jsem Justin.. Justin Bieber " Podal jsem jí ruku " Těší mě, já jsem Mia.. Mia Clarkson " Smála se.
" No tak tady jen tak nestojme. Pojď semnou na drink." Byla vážně k nakousnutí! " Tak dobře " Usmála se a vykročila k stolu kde byl chlast. Nalil jsem jí a sobě taky.Cinkli jsme a kopli to do sebe.
..Po hodině...
Obadva jsme už byli ožralý, a já na ní dostal chuť.Děsně velkou chuť. " Pojď snou nahoru, tady je už velkej hluk. Přikívla a tahala mě nahoru. Hm, takhle se mi to líbí. Vešel jsem s ní do nějakýho pokoje, a prisal jsem se jí na rty.
Z pohledu Mii:
Přisál se mi na rty a vášnivě mě libal. Kousnul mi do rtů a já mu povolila vstup do úst. Zmáčkl mi zadek a jemně jsem mu zastonala do úst.
Zasmál se a hodil mě na postel. Začal se svlékat a já taky. Pohled mi hned spadnul na jeho potetované ruky a vypracované tělo.
Je tak sexy!
Lehnul si nademě a podepírál si ruce aby me nezalehnul.
Kroužil mi š jazykem po krku a pomalu šel dolů až se dostal k moji mušličce. Zvleknul ze mě kalhotky a prstami mi dráždil klytoris.
" Jsi panna? " .. " Ano " .. " Dobře " Usmál se a vsunul do mě dva prsty. " Ahh " Zavzdychala jsem mu do ucha. A když už jsem cítila že jsem blízko vrcholu, přestal. Zavrčela jsem.
Usmál se a vytáhnul š boxerek svoji pýchu. Už byl v pozore. Začal mi sat krk a pomalu kroužil š penisem kolem klytorisu. " Ah..Justin. prosím! "
Zakňučela jsem a vnikl do mě nejdřív špičkou a pak celý až po kořen. Přehla jsem se v zádech a on přirážel víc a rychleji, když už jsem cítila že budu trochu spomalil. Pomalu ho vytahoval a rychle vsunul. " ahh, Mio! " Začal přirážet rychleji a já vzdychala jeho jméno. " Udělej se! " Po jeho slovách mnou přešla elektřina a slast v orgazme.
Ještě pár krát přirážel aby jsme měli intenzívnější orgazmus. " Na to že jsi to dělala poprvé jsi byla skvělá " Usmál se zadychčeně. Položíla jsem hlavu na jeho hruď a pomalu jsem usla ani nevím jak.
Buum! Prvni část! Taak? Pište do komentářů názory.. vím že je to první část tak nečekám nějaké komentáře ale já doufám že tady budou alespoň dva! :) Vaše komentáře
ČTEŠ
Painkiller
Science Fiction°Ahojte, na začátek chci napsat, že se dopředu omlouvám sa gramatické chyby! Doufám že se vám moje story bude líbit!° Mia Clarkson:17 léta holka která si užívá života. Ale ví kde jsou hranice.Slušně vychováná holka která vůbec nemá tušení co jí čeká...