3.rész

1.8K 39 6
                                    

Elisa szemszöge 💕

Munkaidőm vége felé igyekeztem elterelni a figyelmem az új srácról.
Idegesített a tény, hogy ő tudja a nevem és az, hogy hol dolgozom míg én annyit tudok róla, hogy jóképű és nem éppen szerény....
Vártam, hogy Regina belépjen a laptopjával és szokásos helyén dolgozzon, mert ilyenkor mindig megbeszéli velem milyen képanyagra lenne szüksége az újabb cikkéhez. De hiába vártam, aminek gyanítom Barney lehet az oka. Mióta a fiú képbe került Regina a fellegekben jár és sokszor megfeledkezik a külvilágról...ismerős érzés.
Miután elrendeztem mindent elköszönök a többiektől és hazafelé tartok. Gondolataim ismét az idegen srác körül forognak és már alig várom, hogy beszámolhassak a lányoknak a mai napról.

A lakásomhoz érve kinyitottam az ajtót és ez a látvány fogadott:

-Megzabállak te rosszaság-mondom Lionnak és megvakargatom a fülét

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


-Megzabállak te rosszaság-mondom Lionnak és megvakargatom a fülét.
Adok neki, Rubynak és Exi-nek is kaját. Majd én is valami kaja után nézek. A hűtőben nem sok minden van. Remek....mehetek bevásárolni.
Ebben a pillanatban kattant a zár és megjelent Regi és Barney kezükben két nagy szatyorral.
-Már pont mentem volna boltba mert nincs itthon semmi kaja. -mondom hálásan.
-Mit gondolsz miért vásároltunk be? -nevet rám Regi. -Hiszen mondtam, hogy bevásárolok nem?
-Nem....
-Oh bocsi akkor. Gyere segíts bepakolni aztán valamit össze dobunk.
-Okés. Hol voltál ma? Vártalak a kávézóban.
-Jelentettem a főnöknek, hogy végeztem az előző cikkel, mire közölte, hogy szép munka és elengedett. Úgy döntöttem meglepem Barney-t az étterembe és besegítettem a felszolgálásban míg ő sütött-főzött. Aztán elmentünk bevásárolni a boltba de előtte még az öltözőbe nyomtunk egy menetet.
- Oké ez már too much information.
-Segítsek lányok? - kérdezi udvariasan Barney aki szerencsére nem hallotta miről beszélünk különben el vörösödött volna.
-Kösz Barney de megleszünk. -mondom neki. Tudom, hogy egy szavunkba kerül és ő megcsinálná nekünk az ebédet szakács révén de ha folyton segít mi sose tanulunk meg főzni.
-Esetleg újabb recepteket kereshetnél a neten, mert már kicsit unom a tésztás kajákat-mondja Regi Barneynak.
Reginával rántott húst csináltunk míg Barney pár új nehezebb receptet írt le a füzetünkbe.
-Merre van Blanca? Nem azt mondta, hogy 2-kor végez? -kérdezi Regina.
-Nem tudom, lehet valami dolga akadt.
Nem mondom el Reginának, de sejtem, hogy Blanca egy sráccal lehet. Magamba el is határozom, hogy kifaggatom úgyis nekem is lesz mit mesélnem nekik. Eszembe jut a srác kék szeme és az ahogyan rám nézett és libabőrös lettem.
-Fázol vagy mi?
-Egy kicsit -füllentem.
Ekkor megérkezik Blanca. A két kutya egyből odarohan hozzá. Exi meg csak a fejét emeli fel tipic macska.
-Sziasztok csajok....és Barney. -lihegi.
A szája megvan duzzadva és elvan kenődve a rózsaszín rúzsa.
-Hol voltál? -kérdezzük Regivel egyszerre.
Blanca csak mosolyog és fejét rázva jelzi, hogy majd később elmondja.
Én azonban ennél makacsabb és kíváncsibb vagyok. Megvárom míg megeszi az ebédjét és a szobájába vonszolom.

Feelings-Érzések🥀 [BEFEJEZETT]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz