29. Fejezet.

338 27 17
                                    

Ritkán sikerül olyan dolgokat kijelentenem, amiben benne szerepel a "jól,, és a "magam,, szavak egyike. De most kötelességemnek éreztem azt hogy bevalljam, hogy jól éreztem magam a kicsit elkésett közös tízóraink alatt. 

Mindenki szendvicseket evett, közben felmerültek kínosabbnál kínosabb sztorik. A téma kezdeményezője, természetesen hogy Jeffrey volt, amin nem is kell igazából meglepődni! Hogy miből eredt a témája? 
Az étkezés elkezdése előtt, sikerült a pokrócra való leülése helyett, inkább elvágódnia, egyenesen mindennek a közepébe. Alap dolgaink közé tartozik az, hogy előbb kiröhögjük a másikat, aztán segítünk rajta. De nem haragudott meg, sőt még ő maga is velünk nevetett! 

-Rajta Zayn!- Biztattam. -Meséld el a joghurtos sztorit!- Nevettem. 

-Jaj nem!- Tenyerébe temette az arcát röhögve. -Iszonyat gáz! Utána amíg vissza nem értünk a házba, végig a fejemen főtt az a trutyi!- 

-Volt is bukéja!- Röhögtem. A többieknek több sem kellett, azonnal elkezdték piszkálni, hogy mesélje el. Meglepetésemre, még Harry is megmosolyogta a sztorit. 

-És arra emlékszel amikor.- Kezdett bele Harry, rám nézve. -Elmentünk a Londoni állatkertbe ketten, és te majdnem a nyakamba ugrottál, egy kis majom miatt?- Nevetett gyengén.

-És te arra amikor vattacukrot akartunk enni, de betaláltak a rajongóid, és futni kellett?- Elmerengtem egy pillanatra mosolyogva. -Egyébként azt mondtam már, hogy leesett a bajszod?- Nevettem. 

-Vagy úgy százszor!- Nevetett könnyes szemekkel, végül mosolyogva fürkészte tekintetem. -Szép is volt!- 

-Igen, az!- Sóhajtottam. 

*Elina szemszöge*

-Arra gondolsz amire én?- Kérdezte halkan Zayn, hangjából ítélve kicsit szomorúan. Rápillantottam, és láttam ahogy őket nézte. -Talán tényleg szereti még őt Harry?- 

-Szerintem biztosan!- Feleltem, és vissza pillantottam rájuk. 

-Miről susmorogtok ti ott ketten?- Kérdezte Jeffrey, ekkor mindenkit ránk nézett. Meglepődtem amikor Lauren rám mosolygott, látva azt, hogy Zayn mellettem ült. 

-Arról kedves barátom, hogy te ma Susan ágyában ébredtél. Hogy is volt az?- Vigyorgott Zayn. 

-Hogy micsoda?- Kérdezték egyszerre Kate és Jack. 

-Én is "szeretlek" Zayn!- Vágta közbe Susan. -Hát az úgy volt..- Kezdett bele a hosszú sztoriba, mi pedig figyelmesen hallgattuk őt, ahogy egyre vörösebb színt öltött arca. 

[...] 

*Lauren szemszöge.* 

Hátra támasztott kezekkel, és hátra döntött fejjel, élveztem a nap melegét, ami simogatta az arcomat. Egészen addig, amíg valaki el nem állta azt. Kinyitottam a szememet, és Zayn-el néztem szembe. 

-Gyönyörű vagy!- Suttogta, én pedig elmosolyodtam. 

-Na menjünk tovább!- Szólt közbe Jack. Sóhajtottam egyet, végül nekiálltam pakolni a többiekkel.

15:12 óra. 

A tartalmas túrázás után, visszatértünk az autóhoz. Lepakoltunk mindent, majd felállitottuk a sátrakat. Összesen három darab volt belőlük, így abban maradtunk, hogy a lányok és a fiúk külön alszanak majd. 

[...] 

A sátorban bújkálva, mindenki átvette magára a fürdőruháit. 

-Most ez komoly?- Nézett rám Elina, meglepetten. -Még a bikinid is terepmintás?- 

-Hát most na!- Pillantottam magamra. 

-Szerintem nincs vele gond.- Jegyezte meg Susan. 

-Nem is azért mondtam, csak hát most harcmentes időszak van!- Kuncogott. 

-Hát!- Nyújtotta el Su. -A te rózsaszín fürdőrucid, tényleg erről árulkodik!- Nevettünk. 

-Most mi a baj vele?- Értetlenkedett. 

-Semmi baj nincs, Barbie!- Vigyorgott a barátnőm. 

-Te csak meg se szólalj Hello Kitty!- Nevetett nővérem. -A srácok, szarrá fognak szekálni!- 

-Bárki szekáljon bárkit, azt vissza piszkáljuk!- Tettem rendet, és magamhoz vettem a törölközőmet. 

-A törölközőről jut eszembe, hoztam még egy plédet és naptejet pluszba, ha esetleg lenne kedvünk napozni!- Kutatott a zsákjában Elina. 

-Ez jó ötlet!- Összehajtogatta ruháit Susan. 

-Na indulunk?- Várakozóan ültem vádlijaimon, végül amint végeztek a szöszmötöléssel, kimásztunk a sátrunkból. 
Választottunk magunknak egy szimpatikus kis helyet, ahol szétteritettük a már említett pokrócot. 

-Vigyázat bomba!- Kiabálta Zayn, és belevetette magát a vízbe, ami gyönyörűen kifröccsent ránk. Olyan hideg volt, hogy nyomban felvisítottunk, a srácok pedig kiröhögtek minket. 

-Hú de vicces!- Grimaszoltam, és leültem. 

-Nem is jöttök úszni?- Megállt mellettünk Jeff. 

-Lauren?- Néztek rám a lányok. 

-Talán majd kicsit később! Most egy kicsit napoznék ha nem gond!- 

-Jól van!- Felelték, ők pedig elmentek pancsolni. Mosolyogva néztem utánuk, és sóhajtottam egyet. 

Örömmel töltött el így látni őket, boldogan felszabadultan nevetve ismét. Bár itt lenne Stefan, biztosan élvezné! 
Magamhoz vettem a naptejet, amit Elina hozott magával. Bekentem magamat ahol csak tudtam, végül megpróbáltam elhelyezkedni, de valaki megzavart. 

-Te miért nem pancsolsz?- Kérdezte Harry, és leguggolt hozzám. 

-Nem kell most megjátszanod magad. Nem látnak minket!- 

-Tudom!- Felelte, majd kivette a kezemből a naptejet. 

-Add vissza!- Nyúltam utána. 

-Nem kéne bekenni a hátadat is?- Egy halvány mosolyt villantott.

-Majd megoldom!- Néztem rá egy cseppet sem ellágyulva, azonban ő közelebb hajolt arcomhoz. 

-Na fordulj! Be kenlek!- Ajanlotta fel, én pedig egy darabig csak néztem rá. -Na?- Mosolygott. Sóhajtva úgy tettem, ahogy azt mondta. Eltűrte fürtjeimet az útból, majd elkezdte a műveletet. Gyengéden masszírozta a bőrömbe, bár ha fogadnom kellett volna, én amellett tettem volna le a voksom hogy durva lesz, azonban mégsem!
Nem is lenne semmi probléma, ha mondjuk a szívem, nem akarna kiugrani a mellkasomból! 

*Harry szemszöge.*

Elkezdtem a nyakánál, végül szépen haladtam lefelé. Láttam hogy kiborsózott, amit egy apró mosollyal nyugtáztam. 

-Kész!- Suttogtam a fülébe, ő pedig óvatosan felém fordította a fejét, hogy rám nézhessen. 

-Köszi!- Mosolygott gyengéden.

-Bár ne csak emlékek volnának!- Vállára pillantottam, azonban nem reagált semmit. Visszaadtam neki a naptejet, és már mentem is a skacokhoz. 

*Elina szemszöge.* 

-Na! Most hova mész!- Kiabálták a srácok. 

-Napozni!- Vágtam rá, és kisétáltam Lauren-hez, és leültem mellé. 

-Ne is mondj semmit!- Sóhajtott elmerengve. 

-Csak úgy pezsgett köztetek a levegő!- Szóltam be nevetve. 

-Nem tudom megjátszani, hogy nem érdekel!- Vallotta be, közben nézte őket ahogy játszottak. Úgy meglendítették Susan-t a srácok, hogy csak repült a vízbe. 

-Akkor ne tedd!- Mosolyogtam. 

-De Zayn-t sem akarom hülyíteni! Én őt választottam.- Adta tudtomra. -Ha csak!- Nézett rám. -Be nem vallod, hogy szereted őt!- Elmosolyodott. 

-Hogy mi?- Akadtak fent szemöldökeim. -Dehogy szeretem!-
Nem tudom honnan vette ezt! 

꧁Az Utolsó Szó꧂ [H.S / Z.M] [3. ÉVAD BEFEJEZETT] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz