Perspectivă Mark
A trecut o săptămână de când m-am întors la Beth. De Câteva zile are doar vise cu incendii şi de fiecare dată se trezește plângând și tremurând din toate încheieturile, nu stiu ce as putea să fac, cum să o fac să nu se mai gândească la ceea ce viseaza dar lucru ce mă sperie puțin e că visează aceleaşi chestii de parcă se va întâmpla ceva. Prefer să nu iau în seama pentru că stiu că nu se va întâmpla nimic grav şi că totul o să fie bine mai ales când ea e lângă mine.
Mă ridic din pat şi mă duc la bucătărie să pregătesc cafeaua. Beth încă nu s-a trezit dar o va face când va simți mirosul cafelei. E destul de obosită având în vedere că nu prea a dormit dar avem noroc că azi suntem amândoi liberi de fapt toată lumea e liberă pentru că e weekend.
Termin cafeaua şi mă duc înapoi în dormitor, las cana cu cafea pe noptiera de lângă pat şi mă pun pe scaun sorbind din cafeaua ușor fierbinte care e cam amară dar o va îndulci Beth imediat ce se va trezi.Aproape că mi-am baut toată cafeaua iar ea nu se trezește. Las cana goală pe noptieră si ies din cameră şi mă duc să îmi fac un scurt duş.
Apa ușor caldă îmi alunecă le corp încordându-mă la fiecare atingere. Parul meu creț acum e ud şi îmi atârna pe fața, cred că ar fi momentul să mă tund.După o jumătate de ora ies din duş şi îmi pun un prosop în jurul taliei. Ies din baie si o observ pe Bath uitându-se în gol. Mă duc lângă ea si tresare la atingerea mâinii mele pe piciorul ei. Pe fața ei se așează un zâmbet iar eu o trag mai aproape de mine si îi spun:
-Îmi place când zambeşti.
-Tu esti motivul zâmbetului meu.O sărut pe buze iar apoi o muşc usor. Cobor cu saruturile până pe gat şi îi las un semn cât de cât vizibil.
Se ridică de lângă mine si îsi ia cafeaua de pe noptieră iesind pe balcon probabil să fumeze. Mă duc în dressing şi îmi iau un tricou negru şi o pereche de pantaloni de trening tot de culoare neagra. Îmi asez parul şi mă duc şi eu alături de ea pe balcon. Ne privim unul pe altul cu intensitate si îmi vine un nod în gât când ea îsi trece mainile peste sânii si bine dotați.Erectia nu întârzie să apără şi o iau pe Beth de pe balcon si o arnc în pat. O dezbrac de pijamale şi îi iau un sân în mână iar pe celălat îl dezmierd. Respiră sacadat şi cred că am ajuns în punctul în care vreau să fiu. Cobor cu saruturile pe abdomen oferindu-i furnicaturi la fiecare atingere. Trag chiloți cu dinții lăsând-o în costumul Evei. Mă scufund între picioarele ei şi încep să îi sărut feminitatea, limba mea face opturi pe clitorisul ei făcând-o să se simtă bine şi oferindu-i o plăcere de nedescris.
După ce eu îmi termin treaba ea mă arunca în pat şi se lasă în jos, îmi ia bărbăția între palme şi începe să o frece iar după îsi trece limba pe toată lungimea mea aproape ducându-mă la orgasm. O suge cu plăcere cum nimeni nu a mai facut-o până acum. Plăcerea pe care mi-o dă e una de milioane.
O pătrund de la spate punându-mi o mână pe coapsa ei iar cealaltă mi-o bag în parul ei dezordonat tragand-o la fiecare intrarea a mea în interiorul ei mai tare.
Ne-o tragem cu placere si dorință, gemetele noastre umple toată camera. Ne contopim plăcerile ducând totul la extrem ca la cursele de motociclişti.
Îi pun picioarele pe umerii mei şi o pătrund mai adânc oferindu-i un orgasm care îmi încântă auzul. Ies din ea si îmi dau drumul.Mă aşez mai bine în pat iar ea isi pune capul pe pieptul meu.
Când ne-o tragem pot să simt cum îmi transmite toata iubirea ei prin fiecare atingere. Cu nimeni nu am mai trait ceea ce traiesc cu ea. Noi nu facem sex, noi facem dragoste. Sexul e doar pentru ca ai nevoie sa ti-o tragi cu cineva. Cand faci dragoste o faci cu femeia pe care o iubesti.
CITEȘTI
Dragoste Pe Două Roți
Romance"-Mă uitam la el cum mă uitam la mare în ultima zi de vacanță-"