Влад
Я довго не спав .... Настя притулилась до мене і ніжно сопіла..... Інколи вона буває нестерпною ... Та що робити ...
Вона моя пара , і я повинен її терпіти ...... Я гладив її по обличчю ... Кохає вона мене , ще й як кохає .....
Спати я не міг .... Я спустився на низ , там побачив сонного Ніка
- Так а ти чого тут ??
- Влад ... Це ти ...
- Що сталось ??
- Нічого ... Вклав Аню спати ... Думаю що завтра робити .... Вона така ....
- Хм... Ну да ... З подружкою вони не розлий вода .... Так що ти попав
- Як ти свою Настю приструнив ??
- Чесно ... Ще ніяк ... Як бачиш ... Думаєш чого вона сьогодні в клуб пішла ????
- Розважитись ...😅😅
- Авжеж ... Ти взагалі бачив у що вона була вдягнута ???.
- Ну вона ж дівчина ... Вона повинна так одягатись. .. Хоча те як Аня була одягнута мене чесно бісило ....
- Ладно ... Пішли в мій кабінет. ... Вип'ємо , все одно вони до завтра не проснуться ...
- Ок .....
Ми зайшли в мій кабінет ....
Я вийняв віскі ..... Нік зацікавився фотом ....
- Гарна ....
Там була Настя ...- Так , знайшов у неї на телефоні ...
- Хм.... Вона знає ??
- Ще ні .... Чесно вона й ніколи не заходила в мій кабінет ...
- Дивно .... Ну дивно те що вона ще не спробувала , щось на тебе нарити ....
- Я й не сумніваюсь що пробувала ... Та цього фото тоді тут не було , так що .... Давай сідай , я тобі налию .... Поговоримо про своє ....
Настя .
Я ледь відкрила очі ..... Збудив мене звук будильника .... Голова боліла ..... Боже... Скільки ми вчора випили ..... Ай. ....
- Вставай Соня. ...
- Мм... Влад ще 5 хв.....
- Ні.... Зараз ж вставай
- Влад , прошу .... Голова болить .... - я почала скиглити .... Та йому схоже пофіг. .....
Він почав мене трясти і піднімати з ліжка ....
- Влад ..!!
- В тебе 15 хв..... Чекаю на кухні ....
Він вийшов ...... Боже .... Ні ... Анька ... Де вона ???
Я знайшла в собі сили і піднялась із ліжка .......
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій вчитель - мій Альфа !!!
Werewolfфантастика ........ Настя - учениця страшних класів ... А саме 11-А ... Їй 17 ..... Що можна сказати про характер ??? Вона мила дівчина , але якщо її розлютити , ой ..... Та одна зустріч міняє її життя .... Що робити , якщо твій вчитель...