(Το σπέσιαλ επεισόδιο με τις ερωτήσεις σας έφτασε! Και τι καλύτερο από το να απαντάς τις ερωτήσεις των τηλεθεατών μέσα σε ένα υποβρύχιο;)
{ TAEIL } Αγαπητοί τηλεθεατές γειά σας και χαρά σας! Είμαι ο τέλειος παρουσιαστής σας Moon Taeil και σήμερα θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις!
{ HAECHAN } Σοβαρά άλλον παρουσιαστή δεν είχατε να βάλετε;
{ TAEIL } Γιατί μωρή λέρα, έχεις πρόβλημα;
{ HAECHAN } ΜΑΜΆ! Ο TAEIL ΜΕ ΈΒΡΙΣΕ!
{ TAEYONG } Καλά έκανε! Ας ξεκινήσουμε με τις ερωτήσεις!
{ TAEIL } Πρώτη ερώτηση πάει στον Johnny και λέει: κύριε Seo πώς αισθάνεστε που έχετε πλέον κατοχυρώσει το προσωνύμιο "σουγκαρίστρα";
{ JOHNNY } Αρχικά θέλω να πω πως ακόμα και με κοντό μαλλί έχω μακράν τα καλύτερα μαλλιά από όλες τις ξεμαλλιασμένες περούκες εδώ μέσα! Αν και δεν μου αρέσει το συγκεκριμένο προσωνύμιο με τον καιρό έμαθα να μην αντιδρώ σε αυτό γιατί είναι προϊόν ζήλιας από κάποιον που ακόμα έχει χάλια μαλλιά.
{ TEN } Άμα όντως ζήλευα το κούρεμα σου θα πήγαινα να κάνω εμφύτευση σουγκαρίστρας στο κεφάλι. Δεν το έκανα, αντιθέτως τα έβαψα και είμαι πιο Fabulous από εσένα!
{ JOHNNY } Ξανά πες το αν τολμάς ξεβαμένε λουκουμά! Έβαλες λίγη χλωρίνη στο κεφάλι σου για να ανοίξεις το χρώμα και νομίζεις ότι έφτασες στο επίπεδο μου.
{ TAEIL } Ας προχωρήσουμε πριν τρυπήσει το υποβρύχιο εξαιτίας και γυρίσουμε τον τιτανικό νούμερο 2. Η δεύτερη ερώτηση είναι για τον Taeyong. Γιατί ασκείς βία στα παιδιά σου και ιδιαίτερα στο υπέροχο και ταλαντούχο υιό σου Haechan;
{ TAEYONG } Γιατί τα θέλει ο κώλος του! Προβαίνω στην χρήση βίας μόνο όταν βγαίνουν εκτός ελέγχου και- περίμενε! Ποίος την έγραψε αυτή την ερώτηση; Φαίνεται ότι δεν είναι από κάποιον θαυμαστή.
{ HAECHAN } Οποίος και αν την έγραψε είναι εξίσου υπέροχος και ταλαντούχος σαν εμένα!
{ TAEYONG } Συνεχίστε έρχομαι σε λίγο. Έχω να τακτοποιήσω έναν ψεύτη.
{ HAECHAN } ΜΑΜΆ ΞΑΝΑΣΚΈΨΟΥ ΤΟ! ΣΕ ΓΡΆΦΟΥΝ ΟΙ ΚΆΜΕΡΕΣ!
{ TAEYONG } Ακόμα καλύτερα! Απολαμβάνουν τέτοια θεάματα οι τηλεθεατές!
(Όσο ο Taeyong κυνηγάει τον όχι και τόσο υπέροχο υιό του με μια ξύλινη κουτάλα που βρήκε στην κουζίνα του υποβρυχίου εμείς προχωρήσαμε παρακάτω!)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση
Юмор❝ Η νέα εκπομπή των NCT έφτασε στις οθόνες σας! Συνεχίζοντας μετά από το NCT LIFE, την (καταστροφική) εκπομπή μαγειρικής του Taeyong, το NCT Daily, το FASHION EVALUATION και το JCC του Johnny! Ετοιμαστείτε για ΠΟΛΎ ΓΈΛΙΟ! ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #17 στ...